Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484291/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2023/BZP 00074141/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa leków na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poleska 89
1.4.2.) Miejscowość: Białystok
1.4.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 85-66-37-301
1.4.8.) Numer faksu: 85-66-37-302
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499064
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00484291
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Strony przewidują możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie:
a)zmiany stawki podatku VAT.
b)zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez Zamawiającego, na czas ustalony z Zamawiającym,
c)obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę,
d)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, a cena jednostkowa netto nie jest wyższa niż oferowana przez Wykonawcę,
e)wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt,
f)wprowadzenia na rynek nowego, tańszego zamiennika produktu farmaceutycznego. Wówczas Zamawiający ma prawo zażądać zmiany zaproponowanego w ofercie produktu farmaceutycznego na nowy, tańszy zamiennik, a w przypadku odmowy Wykonawcy Zamawiający ma prawo wypowiedzieć umowę z zachowaniem 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia,
g)zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
2.Zmiany określone w ust. 1 nie mogą prowadzić do wzrostu ceny jednostkowej czy wartości umowy oraz być niekorzystne dla Zamawiającego.
3.Zgodnie z art. 439 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy określone w § 1 ust. 4 może ulec zmianie w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
a.jako podstawę maksymalnej wartości zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 1 ust. 4 przyjmuje się zmianę kwartalnego wskaźnika ogłaszanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w kwartale (CPI);
b.zmiana wynagrodzenia możliwa jest nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy i będzie dotyczyła dostaw, które będą zrealizowane po dacie złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia przez zainteresowaną Stronę;
c.poziom zmiany cen materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 8 pkt. proc.:- pierwsza waloryzacja -w stosunku do Wskaźnika ogłoszonego dla kwartału i roku, w którym zawarto Umowę,- kolejna waloryzacja – w stosunku do wskaźnika będącego podstawą poprzedniej waloryzacji;
d.zmiana (obniżenie lub wzrost) ww. wskaźnika powyżej progu określonego w punkcie c. uprawnia strony do zmiany wynagrodzenia wykonawcy w takiej samej proporcji, w jakiej zmianie uległ ww. wskaźnik;
e.maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 10% wartości łącznego wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 1 ust. 4 Umowy za wykonanie Przedmiotu Umowy;
f.postanowień umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w ust. 3 pkt. e.;
g.jeżeli Umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 2 jest dzień otwarcia ofert;
h.wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego o wprowadzenie zmian określonych w ust. 3 wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Umowy. Zamawiający lub Wykonawca może żądać dodatkowych wyjaśnień;
Pozostałe warunki w SWZ.
Po zmianie:
1.Strony przewidują możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie:
a)zmiany wynagrodzenia (podwyższenia lub obniżenia) w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
b)zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez Zamawiającego, na czas ustalony z Zamawiającym,
c)obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę,
d)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, a cena jednostkowa netto nie jest wyższa niż oferowana przez Wykonawcę,
e)wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt,
f)zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
2.Zmiany określone w ust. 1 nie mogą prowadzić do wzrostu ceny jednostkowej czy wartości umowy oraz być niekorzystne dla Zamawiającego.
3.Zgodnie z art. 439 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy określone w § 1 ust. 4 może ulec zmianie w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z poniższymi zasadami:
a.jako podstawę maksymalnej wartości zmiany wynagrodzenia o którym mowa w § 1 ust. 4 przyjmuje się zmianę kwartalnego wskaźnika ogłaszanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w kwartale (CPI);
b.zmiana wynagrodzenia możliwa jest nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy i będzie dotyczyła dostaw, które będą zrealizowane po dacie złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia przez zainteresowaną Stronę;
c.poziom zmiany cen materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 8 pkt. proc.:- pierwsza waloryzacja -w stosunku do Wskaźnika ogłoszonego dla kwartału i roku, w którym zawarto Umowę,- kolejna waloryzacja – w stosunku do wskaźnika będącego podstawą poprzedniej waloryzacji;
d.zmiana (obniżenie lub wzrost) ww. wskaźnika powyżej progu określonego w punkcie c. uprawnia strony do zmiany wynagrodzenia wykonawcy w takiej samej proporcji, w jakiej zmianie uległ ww. wskaźnik;
e.maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 10% wartości łącznego wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 1 ust. 4 Umowy za wykonanie Przedmiotu Umowy;
f.postanowień umownych w zakresie zmiany wynagrodzenia nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w ust. 3 pkt. e.;
g.jeżeli Umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 2 jest dzień otwarcia ofert;
h.wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego o wprowadzenie zmian określonych w ust. 3 wymaga uzasadnienia, w tym wykazania stosownymi dokumentami zaistnienia podstaw do zmiany Umowy. Zamawiający lub Wykonawca może żądać dodatkowych wyjaśnień;
Pozostałe warunki w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-19 09:00
Po zmianie:
2022-12-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-19 10:00
Po zmianie:
2022-12-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-17
Po zmianie:
2023-01-19
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa leków, szwów chirurgicznych z podziałem na pakiety
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- TP.D.AS.27.24_Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- dostawa leków do znieczulania
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.