Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00451798/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa dedykowanego oprogramowania tj: Systemu Monitorowania Zdrowia Pracowników oraz Portalu Informacyjno-Edukacyjnego służącego realizacji projektu „Zatrzymaj Zdrowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE POMORSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190141612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalepomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11853131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dedykowanego oprogramowania tj: Systemu Monitorowania Zdrowia Pracowników oraz Portalu Informacyjno-Edukacyjnego służącego realizacji projektu „Zatrzymaj Zdrowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8129067-a0ee-4929-be86-a08bfcb209ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot Umowy będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027. Zakres interwencji: Działania zachęcające do aktywnego starzenia się w dobrym zdrowiu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D25M/252/N/38-76rj/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dedykowanego oprogramowania tj: Systemu Monitorowania Zdrowia Pracowników oraz Portalu Informacyjno-Edukacyjnego służącego realizacji projektu „Zatrzymaj Zdrowie”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi stworzenie, wdrożenie, hosting oraz świadczenie usług utrzymania i rozwoju dedykowanego oprogramowania Platformy w skład której wchodzą: System Monitorowania Zdrowia Pracowników (SMPZ) oraz portal informacyjno-edukacyjnego (Portal IE) na potrzeby realizacji projektu „Zatrzymaj Zdrowie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w OPZ – Załączniku nr 2 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212931-4 - Usługi opracowywania oprogramowania szkoleniowego
72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steinhart Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833195740
7.3.3) Ulica: Starodworska 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-137
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego i bezpieczeństwa
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup gadżetów do sklepiku UMG- powtórne
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora ABL90 FLEX PLUS
- Przedłużenie wsparcia producenta dla obecnie posiadanych licencji Veeam oraz dostawa dodatkowych licencji Veeam
- Dostawa agregatów pompowych i beczek na wodę pitną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania do backupu
- "Dostawa sprzętu, systemu i oprogramowania IT" w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - III
- Dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania klasy PAM na potrzeby IMGW-PIB w dwóch częściach
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Radziejowice - Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa. Dostawa sprzętu i oprogramowania
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i licencji.
- "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Piekoszów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





