Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428917/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i obsługa systemów grzewczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i obsługa systemów grzewczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc6213a3-5e6f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428917/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.48.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247394,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przdmitem zamówienia jest: Konserwacja i obsługa systemów grzewczych w garnizonie Bartoszyce, tj.: Usługa konserwacji i obsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucjiwojskowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg - Garnizon Bartoszyce – kompleksy wojskowe przy ul. Wojska Polskiego i ul. Gen. Władysława Andersa w Bartoszycach.
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
a) konserwacji i obsługi wojskowego mienia ciepłowniczego związanego
z zaopatrzeniem w energię cieplną, zapewniając stan gospodarki cieplnej umożliwiający pokrycie bieżącego
zapotrzebowania odbiorców energii cieplnej
w sposób technicznie i ekonomicznie uzasadniony, przy zachowaniu wymagań ochrony środowiska, przepisów Prawa
budowlanego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i Prawa energetycznego (t.j. Dz.U.2022 poz. 1385 z późn. zm.)
oraz ustawy o dozorze technicznym (Dz.U.2022 poz. 727),
b) obsługi wytwarzania i rozdziału energii cieplnej do odbiorników w obiektach jednostek wojskowych zlokalizowanych w/w
kompleksach wojskowych w Bartoszycach zapewniając im normatywne temperatury określone w § 134 rozporządzenia z
dnia 15 kwietnia 2022 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (Dz.U.2022 poz. 1225) oraz pożądaną ilość i jakość ciepłej wody użytkowej oraz pary technologicznej na
zasadach określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia,
c) utrzymania pełnej sprawności technicznej i konserwacji infrastruktury cieplnej od źródła do odbiornika zgodnie z
obowiązującą dokumentacją techniczną i eksploatacyjną, zasadami BHP oraz przepisami o gospodarce cieplno –
energetycznej i ochronie przeciwpożarowej,
d) utrzymanie pełnej sprawności technicznej i konserwacji sieci i instalacji gazowej wraz z urządzeniami (stacja redukcyjnopomiarowa,
sieć i instalacja gazowa, kotły).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 4 do SWZ. Zakres zgodny z załącznikiem nr 1a.
UWAGA:
- Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego wynosi 8 godziny.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez
Zamawiającego powyżej 8 godzin spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 74131,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i obsługa systemów grzewczych w garnizonie Braniewo, tj.: Usługa konserwacjii obsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucji wojskowych w
kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg- Garnizon Braniewo – kompleksy wojskowe przy Al. Wojska Polskiego i ul. Sikorskiego w Braniewie oraz w Chruścielu gm. Płoskinia,
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
a) konserwacji i obsługi wojskowego mienia ciepłowniczego związanego
z zaopatrzeniem w energię cieplną, zapewniając stan gospodarki cieplnej umożliwiający pokrycie bieżącego
zapotrzebowania odbiorców energii cieplnej
w sposób technicznie i ekonomicznie uzasadniony, przy zachowaniu wymagań ochrony środowiska, przepisów Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i Prawa energetycznego (t.j. Dz.U.2022 poz. 1385 z późn. zm.) oraz ustawy o dozorze technicznym (Dz.U.2022 poz. 727),
b) obsługi wytwarzania i rozdziału energii cieplnej do odbiorników w obiektach jednostek wojskowych zlokalizowanych w/w
kompleksach wojskowych w Braniewie zapewniając im normatywne temperatury określone w § 134 rozporządzenia z dnia 15 kwietnia 2022 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022 poz. 1225) oraz pożądaną ilość i jakość ciepłej wody użytkowej oraz pary technologicznej na zasadach określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia,
c) utrzymania pełnej sprawności technicznej i konserwacji infrastruktury cieplnej od źródła do odbiornika zgodnie z obowiązującą dokumentacją techniczną i eksploatacyjną, zasadami BHP oraz przepisami o gospodarce cieplno – energetycznej i ochronie przeciwpożarowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b i 4 do SWZ. Zakres zgodny z załącznikiem nr 1b.
UWAGA:
- Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego wynosi 8 godziny.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez
Zamawiającego powyżej 8 godzin spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 71385,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i obsługa systemów grzewczych w garnizonie Elbląg, tj.;Usługa konserwacji iobsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucji wojskowych w
kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg- Garnizon Elbląg– kompleksy
wojskowe przy ul. Kwiatkowskiego 15, ul. Łęczyckiej 6, ul. Królewieckiej 130, 169 w Elblągu oraz w Wilkowie gm. Milejewo.
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
a) konserwacji i obsługi wojskowego mienia ciepłowniczego związanego
z zaopatrzeniem w energię cieplną, zapewniając stan gospodarki cieplnej umożliwiający pokrycie bieżącego
zapotrzebowania odbiorców energii cieplnej w sposób technicznie i ekonomicznie uzasadniony, przy zachowaniu wymagań
ochrony środowiska, przepisów Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i Prawa energetycznego (t.j.
Dz.U.2022 poz. 1385 z późn. zm.) oraz ustawy o dozorze technicznym (Dz.U.2022 poz. 727),
b) obsługi wytwarzania i rozdziału energii cieplnej do odbiorników w obiektach jednostek wojskowych zlokalizowanych w/w
kompleksach wojskowych w Elblągu zapewniając im normatywne temperatury określone w § 134 rozporządzenia z dnia 15
kwietnia 2022 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (Dz.U.2022 poz. 1225) oraz pożądaną ilość i jakość ciepłej wody użytkowej oraz pary technologicznej na
zasadach określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia,
c) utrzymania pełnej sprawności technicznej i konserwacji infrastruktury cieplnej od źródła do odbiornika zgodnie z
obowiązującą dokumentacją techniczną
i eksploatacyjną, zasadami BHP oraz przepisami o gospodarce cieplno – energetycznej i ochronie przeciwpożarowej,
d) utrzymanie pełnej sprawności technicznej i konserwacji sieci i instalacji gazowej wraz z urządzeniami (stacja redukcyjnopomiarowa,
sieć i instalacja gazowa, kotły).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c i 4 do SWZ. Zakres zgodny z załącznikiem nr 1c.
UWAGA:
- Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego wynosi 8 godziny.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez
Zamawiającego powyżej 8 godzin spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 49420,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i obsługa systemów grzewczych w garnizonie Morąg, tj.: Usługa konserwacji iobsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucji wojskowych w
kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg- Garnizon Morąg – kompleks
wojskowy przy ul. Wojska Polskiego,w Morągu.
W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
a) konserwacji i obsługi wojskowego mienia ciepłowniczego związanego
z zaopatrzeniem w energię cieplną, zapewniając stan gospodarki cieplnej umożliwiający pokrycie bieżącego
zapotrzebowania odbiorców energii cieplnej w sposób technicznie i ekonomicznie uzasadniony, przy zachowaniu wymagań
ochrony środowiska, przepisów Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i Prawa energetycznego (t.j.
Dz.U.2022 poz. 1385 z późn. zm.) oraz ustawy o dozorze technicznym (Dz.U.2022 poz. 727),
b) obsługi wytwarzania i rozdziału energii cieplnej do odbiorników w obiektach jednostek wojskowych zlokalizowanych w/w
kompleksach wojskowych w Morągu zapewniając im normatywne temperatury określone w § 134 rozporządzenia z dnia 15
kwietnia 2022 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (Dz.U.2022 poz. 1225) oraz pożądaną ilość i jakość ciepłej wody użytkowej oraz pary technologicznej na
zasadach określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia,
c) utrzymania pełnej sprawności technicznej i konserwacji infrastruktury cieplnej od źródła do odbiornika zgodnie z
obowiązującą dokumentacją techniczną i eksploatacyjną, zasadami BHP oraz przepisami o gospodarce cieplno –
energetycznej i ochronie przeciwpożarowej,
d) utrzymanie pełnej sprawności technicznej i konserwacji sieci i instalacji gazowej wraz z urządzeniami (stacja redukcyjnopomiarowa,
sieć i instalacja gazowa, kotły).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d i 4 do SWZ. Zakres zgodny z załącznikiem nr 1d.
UWAGA:
- Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego wynosi 8 godziny.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez
Zamawiającego powyżej 8 godzin spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 52456,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE „STANKO” STANISŁAW KŁOS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HESET TOMASZ ADAMCZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782099267
7.3.3) Ulica: ul. Macieja Kalenkiewicza nr 15 lok. 29
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE „STANKO” STANISŁAW KŁOS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HESET TOMASZ ADAMCZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782099267
7.3.3) Ulica: ul. Macieja Kalenkiewicza nr 15 lok. 29
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE „STANKO” STANISŁAW KŁOS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HESET TOMASZ ADAMCZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782099267
7.3.3) Ulica: ul. Macieja Kalenkiewicza nr 15 lok. 29
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE „STANKO” STANISŁAW KŁOS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HESET TOMASZ ADAMCZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782099267
7.3.3) Ulica: ul. Macieja Kalenkiewicza nr 15 lok. 29
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "STANKO" Stanisław Kłos
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacja terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.