Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393582/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane – wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e879cf96-3854-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna MON
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Infrastruktura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane – wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e879cf96-3854-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045584/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Roboty budowlane – wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5.016/24/TP1/WEN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1149404,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określają:
- Projekt Wykonawczy;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
- Przedmiar robót (POMOCNICZO),
stanowiące załącznik nr 1 do SWZ, zamieszczony na stronie internetowej prowadzącego postępowania, tj. stronie internetowej Zamawiającego i spakowany programem 7-zip.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714519,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1714519,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714519,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane RENOMEX Paweł Zawitkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922299956
7.3.3) Ulica: ul. Dojazdowa 33
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Budowlane ROMEX Roman Zawitkowski
Usługi Budowlane R.P. Zawitkowscy S.C.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE" RENOMEX" Paweł Zawitkowski
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE" RENOMEX" Paweł Zawitkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714519,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa wywozu i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z posesji Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych w Kraśniku, Rykach i Opolu Lubelskim
- Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup usługi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników sieci SAN i bibliotek taśmowych firmy IBM, z podziałem na części.
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa sprzętu AGD-RTV na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zmiana aranżacji pomieszczeń lokalu usługowego w Stargardzie przy ul. Słowackiego 22E .3 na cele działalności Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek na potrzeby powstania dziennego domu pomocy społ.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy ul. Słowackiego 28 w Pruszczu Gdańskim
- "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK 2012 przy ZSP nr 6 przy ul. Chopina 10 w Siedlcach" w ramach programu "Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024"
- Modernizacja budynku mieszkalnego w Manasterzu poprzez dostosowanie istniejących mieszkań do osób niepełnosprawnych i utworzenie mieszkań wspomaganych
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby żłobka w ramach utworzenia miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu - Maluch +
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie ul. Poznańska 6
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.