eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZakup i dostawa materiałów sieciowych, serwisowych oraz materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego w podziale na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów sieciowych, serwisowych oraz
materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu
komputerowego w podziale na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Centrum Informatyki w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Informatyki w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: zamowienia.ci@zus.pl

1.5.8.) Numer faksu: zamowienia.ci@zus.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ci@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zus.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów sieciowych, serwisowych oraz
materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu
komputerowego w podziale na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c871b5-08b8-4fa4-98c4-069453c2bdaf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00570295/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego w 2025 r.

1.2.2 Zakup i dostawa materiałów serwisowych w 2025 r.

1.2.3 Zakup i dostawa materiałów sieciowych w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 58000.271.7.2025-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340868,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa materiałów sieciowych - termin realizacji zamówienia do 30 dni roboczych Zamawiającego od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do 17 listopada 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 141659,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa materiałów serwisowych - termin realizacji zamówienia do 30 dni roboczych Zamawiającego od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do 17 listopada 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237250-6 - Akcesoria do czyszczenia komputerów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512800-0 - Śrubokręty

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 117783,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego - termin realizacji zamówienia do 30 dni roboczych Zamawiającego od dnia podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do 17 listopada 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32351200-0 - Ekrany

38623000-8 - Filtry optyczne

4.5.5.) Wartość części: 81425,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197256,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197256,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197256,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DISPLAY MEDIA GOŁĘBIOWSKA, POLEWCZYK SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342581178

7.3.3) Ulica: AL. KRAKOWSKA 29

7.3.4) Miejscowość: RASZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197256,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136760,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136760,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136760,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLTEL TELECOM SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282834813

7.3.3) Ulica: Ul. Olechowska 84/2

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 92-403

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136760,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części 3 nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.