Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00380905/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
- 2025/BZP 00390126/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 5 w Płocku i Szkole Podstawowej nr 6 w Płocku
w ramach projektu pn.: „A ja lubię moją szkołę”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11554121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 5 w Płocku i Szkole Podstawowej nr 6 w Płockuw ramach projektu pn.: „A ja lubię moją szkołę”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bf8d4d-475a-4155-a0d0-268d689d5e41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038349/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Wyposażenie pracowni przedmiotowych w ramach projektu "A ja lubię moją szkołę"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu pn.: "A ja lubię moją szkołę" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.88.2025.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134105,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 część: dostawa sprzętu komputerowego (monitory interaktywne, kable HDMI, kable USB) dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Płocku w ramach realizacji projektu pod nazwą „A ja lubię moją szkołę” realizowanego w Szkole Podstawowej nr 5 i Szkole Podstawowej nr 6 w Płocku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 -2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 47345,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2 część: dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja sprzętu komputerowego – pracownia terminalowa dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Płocku w ramach realizacji projektu pod nazwą „A ja lubię moją szkołę” realizowanego w Szkole Podstawowej nr 5 i Szkole Podstawowej nr 6 w Płocku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 -2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
48620000-0 - Systemy operacyjne
48514000-4 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu
30231100-8 - Terminale komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48420000-8 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami i zestawy pakietów oprogramowania
30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 72075,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3 część: dostawa mebli do wyposażenia pracowni terminalowej (biurka/stoliki dla uczniów i nauczyciela oraz krzesła uczniowskie i fotel nauczyciela) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Płocku w ramach realizacji projektu pod nazwą „A ja lubię moją szkołę” realizowanego w Szkole Podstawowej nr 5 i Szkole Podstawowej nr 6 w Płocku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 -2027.4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 11646,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27841,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27841,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dreamtec Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982155606
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27841,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca – którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy. Pozostałe oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku.
- Dozorowanie i zabezpieczenie mienia nieruchomości MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu przy ul. Rodziny Winczewskich 5.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Zakup zabudowy meblowej i regałów magazynowych w ramach zadania pn. "Modernizacja Oddziału Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w Wojewódzkim Szp Zesp w Płocku".
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- Dostawa i montaż wyposażenia obejmującego bramki, ogrodzenia oraz piłkochwyty na Kompleks Sportowy Stoczniowiec w Płocku - MOSiR 25/2025
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
więcej: Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





