eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Termomodernizacja dachu budynku nr 2 Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja dachu budynku nr 2 Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756453300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.zdeb@kans.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kans.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.kans.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja dachu budynku nr 2 Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192f1d65-6033-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00225483/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja dachu budynku nr 2 Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432509/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT-2151-5/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 696000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji dachu budynku nr 2 należącego do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze, zlokalizowanego w kampusie uczelnianym przy ul. Lwóweckiej 18 w Jeleniej Górze 58-506. Zespół budynków, w tym budynek nr 2, został objęty ochroną konserwatorską poprzez ujęcie w wykazie ewidencji zabytków z 2010 r. pod pozycją 936.
2. Celem przeprowadzenia termomodernizacji tego budynku jest uzyskanie korzystniejszych warunków cieplnych przegrody i uzyskanie zgodnych z obowiązującymi przepisami współczynnika przenikania ciepła na poziomie U=0,148 W/m2K.
3. Roboty budowlane będą się odbywać w czynnym obiekcie, przy czym użytkowana jest kondygnacja parteru w godzinach od 7.30-19.00 od poniedziałku do piątku. Poziom I piętra, poddasza oraz piwnicy nie jest użytkowany, aktualnie kondygnacje są puste, wolne od ludzi. Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, co wymaga zachowania porządku, kultury osobistej oraz uzgodnień z osobą wyznaczoną ze strony Zamawiającego.
4. W zakresie robót termomodernizacyjnych jest:
a) Demontaż ścianek działowych wydzielających pomieszczenie na poddaszu,
b) Demontaż pokrycia dachowego,
c) Demontaż fragmentów podłogi,
d) Wymiana lub wzmocnienie belek stropowych uszkodzonych wskutek zawilgocenia,
e) Wzmocnienie belek stropowych pod wiązarami pełnymi,
f) Miejscowe wzmocnienie wiązarów i płatwi,
g) Wykonanie nowej podłogi z desek (miejscowo),
h) Wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki układanej w koronkę (wraz z obróbkami blacharskimi),
i) Wykonanie docieplenia połaci dachowych,
j) Remont istniejących okien w lukarnach typu „wole oko”,
k) dostawę urządzeń i materiałów;
l) wywóz odpadów;
m) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową;
n) wykonanie dokumentacji powykonawczej (dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną, Wykonawca sporządza w 1 egzemplarzu papierowym i 1 egzemplarzu elektronicznym - skan zawierającą m.in.: spis treści, wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, oświadczenie Kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane – dokumenty ostemplowane „wbudowano” i opisane przez Kierownika Budowy, uzupełniony dziennik budowy, rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowalnego z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy i gotowości do odbioru Państwowej Inspekcji Nadzoru Budowlanego (w przypadku wystąpienia zmian oświadczenie kierownika budowy powinno być ́ potwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru, oraz wszystkie inne dokumenty w szczególności autoryzacje i deklaracje zgodności producenta, które potwierdzają należyte wykonanie przedmiotu zamówienia;
o) Wykonanie zabezpieczenia budynku, w szczególności wejść do budynków, w taki sposób, aby uchronić pieszych przed ewentualnym spadkiem niekontrolowanych przedmiotów z dachu, dachówek, zmurszałych elementów, poprzez np. rozstawienie rusztowań z siatkami, stworzenie bezpiecznego przejścia tunelowego, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót itp.
p) Wykonanie zabezpieczenia poziomu parteru, w taki sposób, aby zabezpieczyć kondygnację przed negatywnymi skutkami prowadzonych robót budowlanych np. zalaniem, kurzem, pyłem;
q) przeprowadzenie procedur odbiorowych;
r) wszelkie inne czynności, bez których nie można należycie wykonać Przedmiotu Zamówienia, w tym dokonania wymaganych prawem zgłoszeń i uzyskania niezbędnych pozwoleń, o ile takie zgłoszenia lub pozwolenia okażą się konieczne;
s) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i zgłoszenie do zasobów geodezji i kartografii m. Jeleniej Góry – o ile takie zgłoszenie będzie konieczne;
t) wykonanie opinii kominiarskiej dla wszystkich przebudowywanych kominów;
u) przygotowanie dokumentów w tym: wniosków i oświadczeń, uzupełnienie Dziennika Budowy celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Zamawiającego.
v) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia;
5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) został zawarty w załączniku nr 2, który obejmuje Projekt Architektoniczno–Budowlany, Projekt Techniczny, Ekspertyza techniczna dachu, Pozwolenie na budowę, Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Inwentaryzacja obiektu, kopie uprawnień zespołu projektowego, Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890000,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Grygiel Firma Ogólnobudowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971962727

7.3.3) Ulica: Ujazdowo 8

7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.