Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00438641/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO I WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001087457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 75 12 810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wloclawek@kujawy.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-wloclawek
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/straz_wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO I WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c489df08-1472-4a17-8652-12d45d6a9d93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00391274/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162025,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 kompletów umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego:
Każdy komplet składa się z następujących elementów:
• Ubranie specjalne (kurtka ciężka i spodnie ciężkie) - 1 kpl,
• Ubranie specjalne lekkie (kurtka lekka i spodnie ciężkie) – 1 kpl,
• Hełm strażacki - 1 szt.,
• Kominiarka – 2 szt.,
• Rękawice specjalne – 2 pary,
• Rękawice techniczne - 2 pary,
• Buty strażackie gumowe - 1 para,
• Buty strażackie skórzane – 1 para,
• Bielizna termoaktywna trudnopalna (bluza z długim rękawem i spodnie) - 1 kpl.
Szczegółowe wymagania dla poszczególnych elementów zamówienia zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji), a szczegółowe warunki realizacji w załączniku nr 3 – projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162025,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162025,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162025,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Sp. Z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182082411
7.3.3) Ulica: Wólczyńska 290
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-919
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199291,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa aparatu USG dla Poradni Ginekologiczno- Położniczej w Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku
- "Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych"
- 3-go Maja woonerfem/przebudowa ulicy 3-go Maja w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Włocławek.
- "Termomodernizacja lokali i budynków należących do Gminy Miasta Włocławek - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej"
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Okręgowego we Włocławku
- Modernizacja budynku pełniącego funkcje magazynowe w miejscowości Smólnik
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 20 kompletów ubrań specjalnych strażaka ratownika
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026.
- "Zakup odzieży ochronnej i masek p.gaz. z podziałem na 4 części".
- dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-618/25
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Stąporków
- Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej - II postępowanie
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





