eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZadanie nr 3 Dostawa policyjnego osobowego pojazdu nieoznakowanego dla KWP w Opolu - typu Kombivan



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie nr 3 Dostawa policyjnego osobowego pojazdu nieoznakowanego dla KWP w Opolu - typu Kombivan

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531125704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korfantego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-077

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@op.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 3 Dostawa policyjnego osobowego pojazdu nieoznakowanego dla KWP w Opolu - typu Kombivan

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf8dad7d-6995-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087304/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa policyjnego osobowego pojazdu nieoznakowanego dla KWP w Opolu-Kombivan

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452485/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WS-ZF.2380.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113821,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. fabrycznie nowego (rok produkcji 2022) pojazdu nieoznakowanego w nadwoziu typu kombivan (zgodnie z definicją Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR) kategorii M1 o nadwoziu zamkniętym, spełniających wymagania specyfikacji technicznej określone w załączniku nr 1 do wzoru umowy.
Pojazd musi być budowany z wykorzystaniem pojazdu bazowego posiadającego homologację wystawioną zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym lub Dyrektywą 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r., ustanawiającą ramy
dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (Dz. U. UE. L.2007.263.1 z późn. zm.).
Zamawiający żąda wskazania marki i modelu pojazdu bazowego.
Zamawiający wymaga, aby pojazd był objęty gwarancją:
1) min 24 miesiące - gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę,
2) min 24 miesiące - gwarancja na powłokę lakierniczą,
3) min 36 miesięcy - miesięcy - gwarancja na perforację elementów nadwozia,
licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o dyspozycję art.310 Pzp.
W związku z faktem, że środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia nie zostały mu przyznane Zamawiający unieważnił postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.