eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 265 01 09

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bielsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-575a5391-64e1-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033610/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

a) Na realizację przedmiotowego zamówienia otrzymał grant w ramach projektu pn. „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014–2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440038/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164821,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97560,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część 1 – Zakup sprzętu i oprogramowania
Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do Urzędu Gminy w Bielsku:
a) Komputer AIO 23,8” – 17 szt.
b) Laptopy 15,6” – 3 sztuki
c) Oprogramowanie pakiet biurowy – 20 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

4. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.

5. Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
a) Dla Części 1: Urząd Gminy w Bielsku, ul. Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk
b) Dla Części 2 :
1) Szkoła Podstawowa w Ciachcinie, Ciachcin Nowy 54, 09-230 Bielsk
2) Szkoła Podstawowa w Bielsku, ul. Sierpecka 42, 09-230 Bielsk
c) Dla Części 3: Urząd Gminy w Bielsku, ul. Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk

6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.

7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego i odpowiadającego wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r., wyposażonych we wszelkie komponenty zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. akumulatory, przewody zasilające itp.), nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
8. Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie, którego parametry będą zgodne (lub wyższe) z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część umowy.
9. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy, wniesie przedmiot zamówienia do obiektów zgodnie z Rozdział III. ust. 5 SWZ oraz ujmie dostawę przedmiotu umowy w cenie oferty.
10. Odbiór dostarczonych urządzeń nastąpi w formie protokołu (Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia) , po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.

11. Wykonawca zobowiązuje się, dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru częściowego/końcowego instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń oraz karty gwarancyjne producentów urządzeń.
12. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
13. Każda wada/usterka ekranu urządzenia, o którym mowa w Rozdział III. ust. 2 Część 1 pkt a) i b) i Część 2 SWZ, polegająca na pojawiających się tzw. „bad pixelach”, odbarwieniach, przebarwieniach, plamach, zacienieniach lub innych powodujących nieprawidłowe wyświetlanie obrazu lub inne anomalie spowoduje brak odbioru urządzenia z taką usterką. Zamawiający nie dopuszcza przyjęcia takiego urządzenia i późniejszego odesłania go na naprawę gwarancyjną.

14. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
30200000-1 - urządzenia komputerowe
30213000-5 – komputery osobiste
30213100-6 – komputery przenośne
30213300-8 – komputer biurkowy
30230000-0 – sprzęt związany z komputerami
30232100-5 – drukarki i plotery
48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48920000-3 – pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
15. Zamawiający wymaga:
• udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i oprogramowanie, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XVIII ust. 2) lit. b) SWZ.

16. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami

17. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Rozwiązania równoważne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji załączonej zostały użyte w/w wskazania należy traktować, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż podane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone prze Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.

18. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (dowody, uzasadnienie, opis rozwiązań równoważnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232100-5 - Drukarki i plotery

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część 2 – Zakup monitorów interaktywnych
Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do szkół :
a) monitor interaktywny – 4 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

4. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.

5. Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
a) Dla Części 1: Urząd Gminy w Bielsku, ul. Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk
b) Dla Części 2 :
1) Szkoła Podstawowa w Ciachcinie, Ciachcin Nowy 54, 09-230 Bielsk
2) Szkoła Podstawowa w Bielsku, ul. Sierpecka 42, 09-230 Bielsk
c) Dla Części 3: Urząd Gminy w Bielsku, ul. Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk

6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.

7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego i odpowiadającego wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r., wyposażonych we wszelkie komponenty zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. akumulatory, przewody zasilające itp.), nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
8. Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie, którego parametry będą zgodne (lub wyższe) z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część umowy.
9. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy, wniesie przedmiot zamówienia do obiektów zgodnie z Rozdział III. ust. 5 SWZ oraz ujmie dostawę przedmiotu umowy w cenie oferty.
10. Odbiór dostarczonych urządzeń nastąpi w formie protokołu (Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia) , po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.

11. Wykonawca zobowiązuje się, dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru częściowego/końcowego instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń oraz karty gwarancyjne producentów urządzeń.
12. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
13. Każda wada/usterka ekranu urządzenia, o którym mowa w Rozdział III. ust. 2 Część 1 pkt a) i b) i Część 2 SWZ, polegająca na pojawiających się tzw. „bad pixelach”, odbarwieniach, przebarwieniach, plamach, zacienieniach lub innych powodujących nieprawidłowe wyświetlanie obrazu lub inne anomalie spowoduje brak odbioru urządzenia z taką usterką. Zamawiający nie dopuszcza przyjęcia takiego urządzenia i późniejszego odesłania go na naprawę gwarancyjną.

14. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
30200000-1 - urządzenia komputerowe
30213000-5 – komputery osobiste
30213100-6 – komputery przenośne
30213300-8 – komputer biurkowy
30230000-0 – sprzęt związany z komputerami
30232100-5 – drukarki i plotery
48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48920000-3 – pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
15. Zamawiający wymaga:
• udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i oprogramowanie, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XVIII ust. 2) lit. b) SWZ.

16. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami

17. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Rozwiązania równoważne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji załączonej zostały użyte w/w wskazania należy traktować, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż podane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone prze Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.

18. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (dowody, uzasadnienie, opis rozwiązań równoważnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232100-5 - Drukarki i plotery

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część 3 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego
Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do Urzędu Gminy w Bielsku:
b) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

4. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.

5. Adres dostawy przedmiotu zamówienia:
a) Dla Części 1: Urząd Gminy w Bielsku, ul. Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk
b) Dla Części 2 :
1) Szkoła Podstawowa w Ciachcinie, Ciachcin Nowy 54, 09-230 Bielsk
2) Szkoła Podstawowa w Bielsku, ul. Sierpecka 42, 09-230 Bielsk
c) Dla Części 3: Urząd Gminy w Bielsku, ul. Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk

6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8.00-14.00.

7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego i odpowiadającego wymaganym normom określonym w odnośnych przepisach, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r., wyposażonych we wszelkie komponenty zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. akumulatory, przewody zasilające itp.), nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. rejestr sprzętu z podaniem numerów seryjnych, certyfikatów, deklaracji zgodności, kart katalogowych.
8. Wykonawca dostarczy sprzęt i oprogramowanie, którego parametry będą zgodne (lub wyższe) z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część umowy.
9. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy, wniesie przedmiot zamówienia do obiektów zgodnie z Rozdział III. ust. 5 SWZ oraz ujmie dostawę przedmiotu umowy w cenie oferty.
10. Odbiór dostarczonych urządzeń nastąpi w formie protokołu (Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia) , po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.

11. Wykonawca zobowiązuje się, dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru częściowego/końcowego instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń oraz karty gwarancyjne producentów urządzeń.
12. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
13. Każda wada/usterka ekranu urządzenia, o którym mowa w Rozdział III. ust. 2 Część 1 pkt a) i b) i Część 2 SWZ, polegająca na pojawiających się tzw. „bad pixelach”, odbarwieniach, przebarwieniach, plamach, zacienieniach lub innych powodujących nieprawidłowe wyświetlanie obrazu lub inne anomalie spowoduje brak odbioru urządzenia z taką usterką. Zamawiający nie dopuszcza przyjęcia takiego urządzenia i późniejszego odesłania go na naprawę gwarancyjną.

14. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
30200000-1 - urządzenia komputerowe
30213000-5 – komputery osobiste
30213100-6 – komputery przenośne
30213300-8 – komputer biurkowy
30230000-0 – sprzęt związany z komputerami
30232100-5 – drukarki i plotery
48900000-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48920000-3 – pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
15. Zamawiający wymaga:
• udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i oprogramowanie, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XVIII ust. 2) lit. b) SWZ.

16. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami

17. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Rozwiązania równoważne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji załączonej zostały użyte w/w wskazania należy traktować, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż podane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone prze Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.

18. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (dowody, uzasadnienie, opis rozwiązań równoważnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232100-5 - Drukarki i plotery

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113959,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113959,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948-252-85-07

7.3.3) Ulica: Wolność

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113959,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-26-84-799

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21933,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21933,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-020-49-08

7.3.3) Ulica: Krakowiaków

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21933,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.