Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00322381/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
- 2025/BZP 00334438/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00455022/01 - Wynik z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 616 15 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e2c6fc9-eb6d-4afb-9f43-81ccf167a5951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e2c6fc9-eb6d-4afb-9f43-81ccf167a595
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106031/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części 7 pochodzi z projektu nr CE0200771 pn.: “Transnational Action to advance SKills and competences FOR Inclusive entrepreneurship and Social Innovation” (o akronimie “TASK4ISI”), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Interreg Europa Środkowa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.54.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 250728,21 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245432,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału Polityki Społecznej, Równości i Zdrowia (SZ-08), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 12517,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału Polityki Społecznej, Równości i Zdrowia (SZ-06), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 16220,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału Polityki Społecznej, Równości i Zdrowia (SZ-RKS), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 12520,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału ds. Przedsiębiorczości i Innowacji (PI-02), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 13624,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału ds. Przedsiębiorczości i Innowacji (PI-04), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 6491,46 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału ds. Przedsiębiorczości i Innowacji (PI-05), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 5809,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału ds. Przedsiębiorczości i Innowacji (PI-06), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
3. Część środków przeznaczonych na realizację zamówienia w części 7 zamówienia pochodzi z projektu nr CE0200771 pn.: “Transnational Action to advance SKills and competences FOR Inclusive entrepreneurship and Social Innovation” (o akronimie “TASK4ISI”), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Interreg Europa Środkowa, realizowanego na podstawie Umowy partnerskiej nr W/V/118/PI/2/2024 z dnia 4 listopada 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 7468,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału ds. Przedsiębiorczości i Innowacji (PI-08), według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 12000,69 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału ds. Turystyki, według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 47899,47 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa - Wydziału Komunikacji Społecznej, według szczegółowych parametrów technicznych opisanych w załączniku do umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 110879,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58553 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58553 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Eureka Plus Agencja Reklamy B.Fedorowicz R.Fedorowicz s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1). EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz / 2). EUREKA PLUS Agencja Reklamy Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690415867
7.3.3) Ulica: 3-go Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58553 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Pełny zapis pkt 8.3.)
Przedmiot Umowy będzie realizowany w terminie: do 45 dni roboczych licząc od dnia zawarcia Umowy, tj. od dnia ustalonego zgodnie z § 14 ust. 2 Umowy.
3. Ogłoszenie o wyniku w zakresie części 1-8 i 10 zostało opublikowane w dn. 2.10.2025 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/28/25, Zakup oprogramowania serwerowego oraz bazodanowego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
- Dostawa oprogramowania do anatomii z wykorzystaniem mieszanej rzeczywistości w związku z realizacją projektu pt. "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki". - postępowanie powtórzone.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z przeprowadzeniem procesu konsultacji społecznych dla zadania pn.: "Zagospodarowanie Parku Bagry wielkie w Krakowie".
- Zakup komputerów, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera dokumentów, akcesoriów komputerowych oraz telewizorów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie promocyjnych materiałów podarunkowych, oznakowanych logo Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla dzielnicy Bielany w roku 2025
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.106.2025
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- "Rozwój Spółdzielni Energetycznej w Żabiej Woli" w ramach zadania "Utworzenie spółdzielni energetycznej w Gminie Żabia Wola wraz z zapewnieniem zdywersyfikowanego zaopatrzenia w energie"
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





