eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceUbezpieczenie majątku Związku Gmin Zagłębia Miedziowego administrowanego przez Polkowicką Dolinę Recyklingu Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku Związku Gmin Zagłębia Miedziowego administrowanego przez Polkowicką Dolinę Recyklingu Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Działkowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku Związku Gmin Zagłębia Miedziowego administrowanego przez Polkowicką Dolinę Recyklingu Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37ace0a7-9d19-4a05-bbfb-b8ea1e4e0cb7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia majątku Związku Gmin Zagłębia Miedziowego administrowanego przez Polkowicką Dolinę Recyklingu Sp. z o. o.
2. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66510000-8 – Usługi ubezpieczeniowe (przedmiot główny)
66515100-4 – Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 – Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 – Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 – Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do SWZ nr 10.

Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego Howden Polska SA z siedzibą w Toruniu przy ul. Ślusarskiej 7, wpisanego do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; Numer KRS 0000509517. Howden Polska SA działa jako broker ubezpieczeniowy na podstawie zezwolenia Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych o numerze 1145/02.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178565,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178565,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178565,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260214686

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178565,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.