eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi ochrony fizycznej nieruchomości Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu w budynkach przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz przy ul. Piekary 14/15



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony fizycznej nieruchomości Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu w budynkach przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz przy ul. Piekary 14/15

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony fizycznej nieruchomości Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu w budynkach przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz przy ul. Piekary 14/15

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b9f0b6-6afe-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455211/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 713000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 579674,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy są usługi ochrony fizycznej nieruchomości Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu w budynkach przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz przy ul. Piekary 14/15.
część 1: usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 158,
Szczegółowy zakres usługi ochrony dla każdej części określają zapisy projektów umowy odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 1a do SWZ oraz dla części 2 – załącznik nr 1b do SWZ.
Wykonawca oraz podwykonawca, w związku z realizacją umowy, zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników realizujących czynności określone w §1 umowy (Załącznik nr 1a
i Załącznik nr 1b do SWZ). Wymiar czasu pracy w ramach zatrudnienia na umowę o pracę musi być odpowiedni do czasu realizacji przez pracownika u Zamawiającego obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
Niedopuszczalne jest zatrudnianie pracowników realizujących czynności określone w §1 umowy (Załącznik nr 1a i Załącznik nr 1b do SWZ) na podstawie umów cywilnoprawnych, co oznacza, że każda roboczogodzina w ramach realizacji zamówienia musi być wypracowana przez pracownika ochrony wyłącznie w ramach stosunku pracy.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2a lub załącznik nr 2b do Specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składa także oświadczenia w zakresie przesłanek wykluczenia dotyczące podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 321951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy są usługi ochrony fizycznej nieruchomości Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu w budynkach przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz przy ul. Piekary 14/15.
część 2: usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy Piekary 14/15.
Szczegółowy zakres usługi ochrony dla każdej części określają zapisy projektów umowy odpowiednio dla części 1 - załącznik nr 1a do SWZ oraz dla części 2 – załącznik nr 1b do SWZ.
Wykonawca oraz podwykonawca, w związku z realizacją umowy, zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników realizujących czynności określone w §1 umowy (Załącznik nr 1a
i Załącznik nr 1b do SWZ). Wymiar czasu pracy w ramach zatrudnienia na umowę o pracę musi być odpowiedni do czasu realizacji przez pracownika u Zamawiającego obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
Niedopuszczalne jest zatrudnianie pracowników realizujących czynności określone w §1 umowy (Załącznik nr 1a i Załącznik nr 1b do SWZ) na podstawie umów cywilnoprawnych, co oznacza, że każda roboczogodzina w ramach realizacji zamówienia musi być wypracowana przez pracownika ochrony wyłącznie w ramach stosunku pracy.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2a lub załącznik nr 2b do Specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 257723,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358745,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382403,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307517,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311324,38 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.