Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00444437/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366919930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525860400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkim.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11741611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e52aec8-c02e-413b-8948-e6f6607ae18c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256826,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o następujących parametrach:
1) worki żółte –folia LDPE, pojemność 120 l, wymiary 700x1100 mm, o grubości minimum 0,04 mm.
2) worki niebieskie – folia LDPE, pojemność 120 l, wymiary 700x1100 mm, o grubości minimum 0,04 mm.
3) worki zielone – folia LDPE, pojemność 120 l, wymiary 700x1100 mm, o grubości minimum 0,06 mm,
4) worki brązowe – folia LDPE, pojemność 120 l, wymiary 700x1100 mm, o grubości minimum 0,06 mm.
2. Worki umożliwiające zawieszenie na stojaku wyposażone w taśmę do związywania, umieszczoną w tunelu, w górnej części worka, z nadrukiem opisującym jego przeznaczenie.
Worki muszą być wykonane z folii kolorowej półprzeźroczystej umożliwiające szybką ocenę zawartości. Worki muszą wytrzymać wagę obciążenia min. 25 kg. Barwa worków nie może się różnić więcej niż o 1 ton.
3. Worki muszą spełniać wymagania Polskiej Normy przenosząc Europejskie Normy zharmonizowane.
4. Worki foliowe muszą być odporne na rozdarcia oraz działanie:
niskich temperatur,
promieni UV,
środków chemicznych.
5. Oddziaływanie na środowisko: tworzywa sztuczne jak i barwniki nie mogą zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, worki muszą być obojętne dla wód gruntowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254811,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254811,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254811,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Marcin Artur Tarczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751008365
7.3.3) Ulica: Długosza 6/15
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. MARCIN Artur Tarczyński
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. MARCIN Artur Tarczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254811,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- "Wrota Sukcesu III - Zadanie IV Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne." - 8 części. (II)
- Dostawa agregatów prądotwórczych 2 szt. (Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji OLiOC) - 2 części (II)"
- Dobudowa klatki schodowej wraz z windą oraz przebudowa pomieszczeń administracji w Zakładzie Karnym w Koronowie
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji)
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
- Dostawa pojemników na odpady w ramach programu "Poprawa jakości systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie związku miast i gmin dorzecza Parsęty"
- Zakup i dostawa sprzętu dla Miasta i Gminy Olsztyn w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawy w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 -2026 - część I - III
- Zakup wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Chęciny
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





