eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostarczenie licencji niezbędnych do digitalizacji obsługi trzech wskazanych procesów administracyjnych w oparciu o platformę low code WEBCON BPS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostarczenie licencji niezbędnych do digitalizacji obsługi trzech wskazanych procesów administracyjnych w oparciu o platformę low code WEBCON BPS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komandorska 118/120

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-345

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ue.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostarczenie licencji niezbędnych do digitalizacji obsługi trzech wskazanych procesów administracyjnych w oparciu o platformę low code WEBCON BPS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c83a221e-845a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044307/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa licencji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje znajdują się w rozdziale X SWZ, https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcami, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc/proceedings i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie wskazanej
powyżej, dotyczącej przedmiotowego postępowania. Pozostałe informacje techniczne i organizacyjne zamieszczono w rozdz. X
SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1) ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl
2) Próbkę należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje znajdują się w rozdziale XXXVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KA-CZL-DZP.261.1.61.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia licencji niezbędnych do digitalizacji obsługi trzech wskazanych procesów administracyjnych w oparciu o platformę low code WEBCON BPS, dostępną dla wszystkich pracowników Uczelni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wraz z zapewnieniem wsparcia, szczegółowo opisane w zał. nr 3 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną poddane ocenie w oparciu o poniższe kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wymagania opcjonalne

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: partnerstwo producenta Platformy Low-Code

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
w szczególności:
• Kierownikiem Projektu, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zdobył doświadczenie w kierowaniu wdrożeniami Systemów Informatycznych klasy EOD Uczelni wykonanych z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE wyrażone: pełnieniem funkcji kierownika lub koordynatora zespołu Wykonawcy w jednym projekcie informatycznym obejmujących wykonanie i wdrożenie Systemu Informatycznego klasy EOD Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE, w całym procesie wdrożenia tj. od momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia (umowy) do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Systemu Informatycznego klasy EOD Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto, a projekt ten zakończył się podpisaniem przez odbiorcę protokołu odbioru końcowego przez odbiorcę przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ;
Na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu przez wartość Systemu Informatycznego klasy EOD Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE rozumie się wyłącznie wartość oprogramowania komputerowego stanowiącego jego element wraz usługami wdrożenia, instalacji, konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników oraz uruchomienia produkcyjnego, tj. w szczególności bez kosztów dostaw sprzętu oraz zapewnienia wsparcia technicznego po podpisaniu odbioru końcowego;
posiada biegłą znajomość języka polskiego,
posiada wykształcenie wyższe,
posiada certyfikat w zakresie zarządzania projektami informatycznymi Prince 2 Foundation, IPMA D lub równoważny;
• Konsultantem głównego projektu, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w roli konsultanta w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji oprogramowania informatycznego o budżecie co najmniej 500.000,00 zł brutto, przy czym oba te projekty informatyczne zrealizowane były dla Uczelni;
posiada biegłą znajomość języka polskiego,
posiada wykształcenie wyższe,
posiada aktualny certyfikat Project Management Professional lub równoważny (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Prince 2 Practitioner, IPMA Level C) oraz aktualny certyfikat w zakresie zwinnego zarządzania projektami PMI Agile Certified Practitioner lub równoważny (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Certified Scrum Professional, Agile Project Management);
• Specjalistami Wdrożeniowymi w liczbie 2 osób, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyli w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na dostarczeniu, wdrożeniu, instalacji i konfiguracji Systemu Informatycznego klasy EOD Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE; o budżecie co najmniej 500.000,00 zł brutto, przy czym oba te projekty informatyczne zrealizowane były dla Uczelni
posiadają biegłą znajomość języka polskiego
posiadają aktualny certyfikat Certified SCRUM Master lub Certified SCRUM Product Owner lub równoważne (za równoważne Zamawiający uzna następujące certyfikaty Scrum Alliance CSP lub Scrum Alliance CSPO, Scaled Agile Academy SP).

b) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia (umowy) obejmujące wykonanie i wdrożenie Systemu Informatycznego Uczelni wykonanego z wykorzystaniem Platformy LOW-CODE, umożliwiającego jednoczesną pracę minimum 3 000 użytkowników końcowych na stanowiskach komputerowych, wraz z jego integracją w zakresie bazodanowym z istniejącym systemem informatycznym odbiorcy oraz usługami szkolenia pracowników i wsparcia technicznego, a ich wartość wynosiła minimum 500.000,00 zł brutto każda (na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu przez wartość systemu rozumie się wyłącznie wartość oprogramowania komputerowego stanowiącego jego element wraz usługami wdrożenia, instalacji, konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników oraz uruchomienia produkcyjnego, tj. w szczególności bez kosztów dostaw sprzętu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zał. nr 7a Wykaz osób.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca wykaże minimum usługi potwierdzające spełnienie warunku określonego w rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit b) SWZ - wzór wykazu usług stanowi zał. nr 7b Wykaz usług.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi
w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a) próbki oferowanej Platformy LOW-CODE – opis i wymagania dotyczące próbki są określone w nr 8 do SWZ – opis złożenia i oceny próbki;
b) ważny certyfikat lub równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest autoryzowanym partnerem producenta Platformy LOW-CODE – jeśli Wykonawca go posiada – do przyznania punktów wg kryteriów oceny ofert określonych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika
to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego
rejestru); jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp; jeżeli dotyczy zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wart. 118 ust. 3 ustawy Pzp; jeżeli dotyczy
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie
określonym w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wszelkie warunki określono w SWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), za wyjątkiem zapisów zawartych w Rozdziale VII pkt 4 ppkt 4) lit. b tzn. że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony jeżeli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ Wzór umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ Wzór umowy (integralna część SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta składana za pośrednictwem platformy : https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc z wyłączeniem próbki składanej w siedzibie Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.