Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00419219/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego
w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznegow Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3794ba0-98fa-4de0-a248-e0dfdced5c02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/023/01037/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32740,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników studiów podyplomowych MBA Master of Business Administration organizowanych na terenie obiektów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach położonych w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3 (budynek A) i Bogucickiej 5.
2. Przez świadczenie sukcesywnych usług cateringowych zamawiający rozumie usługę przygotowywania posiłków i napojów oraz ich dowóz/ dostarczenie i podanie w terminach i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego w zleceniu, z wykorzystaniem przez wykonawcę własnych urządzeń, sprzętu, naczyń, produktów. Wykonawca dostarczy i rozłoży, zaserwuje posiłki i napoje w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
3. Świadczenie usług cateringowych w ramach organizowanych przez zamawiającego wydarzeń będzie odbywało się sukcesywnie, w oparciu o odrębne zlecenia zamawiającego przesłane w formie elektronicznej.
4. Każdorazowe zlecenie realizowane w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmować będzie świadczenie usług cateringowych dla uczestników studiów podyplomowych. Liczba uczestników będzie każdorazowo wskazywana przez zamawiającego w zleceniu i wynosić będzie nie mniej niż 20 osób i nie więcej niż 26 osób. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczestników jest dopuszczalne w przypadku uzasadnionego zdarzenia.
5. Zamawiający udostępni pomieszczenia, w których będą odbywać się wydarzenia w terminie uzgodnionym z wykonawcą, jednak minimalnie 2 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia. Zamawiający zapewni również dostęp do mediów tj. do prądu i wody.
6. W sytuacji zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia czystych, nieuszkodzonych stołów bufetowych pokrytych czystymi, wyprasowanymi, jednolitymi obrusami. Wykonawca nie może używać obrusów jednorazowych i cerat.
7. Podana przez zamawiającego w Formularzu nr 1 do SWZ ( Formularz oferty) ilość zestawu cateringowego służy jedynie do oceny i porównania ofert i oparta jest na wielkości szacowanej. Faktyczne ilości zestawu cateringowego będą wynikały z bieżących, rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
8.1. Projektowane postanowienia umowy zwane dalej „PPU” stanowiące Formularz nr 4 do SWZ.
8.2. Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej: „OPZ” stanowiący Formularz
nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Gil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421069630
7.3.3) Ulica: ul. Orzepowicka 14a lok. 21
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania sukcesywnych usług cateringowych w terminie 19 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty zamówienia wskazanej w § 7 ust. 2 w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej - jednakże nie dłużej niż do dnia 30.03.2027 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Kurs SEP z egzaminem G1E oraz G1D dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów służbowych typu Furgon jednostek Policji na terenie garnizonu śląskiego
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa notebooka
- Usługa transportu próbek do badań dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-DAGZ-04-2025
- "Świadczenie usługi żywienia pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej (dalej DDOM) w ramach Projektu "Pogodna Jesień życia"
- Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola" przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla osób przebywających w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Radomsku w 2026 roku
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 R.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





