Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00294349/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Infrastruktury Miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktura@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/58231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Infrastruktury Miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545b8226-cbdc-41d6-bf5a-a86f52179102
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043981/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 „Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Infrastruktury Miejskiej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót realizowanych przez Wydział Infrastruktury Miejskiej w ramach umowy pod nazwą: „Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowy Górniczej – zamówienie podobne” numer ZP.WIN.272.5.2025 z dnia 27.03.2025 roku obowiązującej do dnia 27.09.2025 roku lub do momentu wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy, którego zakres został określony w rozdziale II punkt 1 podpunkt 1.1. SWZ.
1.1. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót jw. zleconych w ramach kontynuacji Umowy ZP.WIN.272.5.2025 (na drodze aneksu bądź nowej umowy) o tożsamym zakresie rzeczowym i w terminie obowiązywania przedmiotowego zamówienia (łącznie przez okres 12 miesięcy).
2. Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót realizowanych przez Wydział Infrastruktury Miejskiej w ramach umowy pod nazwą: „Renowacja rowów odwadniających oraz zbieranie nadmiarów ziemi z poboczy dróg na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza” numer ZP.WIN.272.6.2023 z dnia 14.07.2023 roku obowiązującej do dnia 14.07.2025 roku, którego zakres został określony w rozdziale II punkt 1 podpunkt 1.2. SWZ.
2.1. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót jw. zleconych w ramach kontynuacji Umowy ZP.WIN.272.6.2023 (na drodze aneksu bądź nowej umowy) o tożsamym zakresie rzeczowym i w terminie obowiązywania przedmiotowego zamówienia (łącznie przez okres 12 miesięcy).
3. Sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót realizowanych przez Wydział Infrastruktury Miejskiej w ramach umowy pod nazwą.: „Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza” numer ZP.WIN.272.54.2024 z dnia 21.02.2025 roku obowiązującej do dnia 31.12.2025 roku lub do momentu wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy, którego zakres został określony w rozdziale II punkt 1 podpunkt 1.3. SWZ
3.1. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru budowlanego w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót jw. zleconych w ramach kontynuacji Umowy ZP.WIN.272.54.2024 (na drodze aneksu bądź nowej umowy) o tożsamym zakresie rzeczowym i w terminie obowiązywania przedmiotowego zamówienia (łącznie przez okres 12 miesięcy).
4. Określanie i uzgadnianie wraz z Wykonawcą robót i Zamawiającym technologii oraz zakresu rzeczowego robót planowanych do realizacji.
5. Opracowanie przedmiarów oraz szacunkowych wycen dla planowanych do realizacji robót na podstawie umów wymienionych w punktach 1., 2., 3., w terminie 3 dni kalendarzowych od skutecznego powiadomienia przekazanego drogą telefoniczną i/lub e-mailową.
6. Uczestnictwo na żądanie Zamawiającego w przeglądach, odbiorach gwarancyjnych pogwarancyjnych robót realizowanych w pasie drogowym ulic będących w zarządzie i Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej na każde żądanie Zamawiającego przekazane drogą telefoniczną i/lub e-mailową informujące o planowanym terminie każdego ze spotkań, z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych.
7. Uczestnictwo wraz z Zamawiającym oraz reprezentowanie (na żądanie Zamawiającego) w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy nadzoru budowlanego przekazane drogą telefoniczną i/lub e-mailową o planowanym terminie każdego ze spotkań, z jednodniowym wyprzedzeniem.
8. Przeglądy infrastruktury drogowej wraz z Zamawiającym (na jego żądanie) w celu wskazania rozwiązań oraz możliwości realizacji przeprowadzenia robót budowlach zgodnie z warunkami technicznymi i obowiązującymi przepisami wraz z podaniem szacunkowych kosztów. Za skuteczne powiadomienie przekazane drogą telefoniczną i/lub e-mailową o uznaje się termin jednodniowy.
9. Udział w zwołanych spotkaniach, naradach, wizjach lokalnych w terenie z Zamawiającym na jego żądanie. Za skuteczne powiadomienie przekazane drogą telefoniczną i/lub e-mailową uznaje się termin jednodniowy.
10. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na zapytanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy, przekazane drogą telefoniczną, i/lub e-mailową, w terminach ustalanych przez Zamawiającego. Termin udzielania odpowiedzi uzależniony będzie od tematyki zagadnienia.
11. Analizy złożonych wniosków, pism, projektów dotyczących przeprowadzenia robót budowlanych pod względem możliwości realizacji, oszacowania kosztów na podstawie zawartych umów przez Wydział Infrastruktury Miejskiej na roboty budowlane, określenia zakresu rzeczowego i wykonania dokumentacji fotograficznej wskazanych lokalizacji w terminie 14 dni kalendarzowych od skutecznego powiadomienia przez Zamawiającego drogą telefoniczną i/lub e-mailową.
12. Analizy, na żądanie Zamawiającego, protokołów okresowej kontroli obiektów inżynierskich tj. wiadukty, mosty, przepusty, kładki, przejścia podziemne, pod względem możliwości napraw, w ramach umów wymienionych w punktach 1., 2., 3. określenie zakresu rzeczowego robót przewidzianych do realizacji,
13. Oszacowanie kosztów wraz z przedłożeniem przedmiarów robót. Termin udzielania odpowiedzi uzależniony będzie od tematyki zagadnienia.
14. Wykonywanie opinii technicznych wyremontowanej/przebudowanej/wybudowanej infrastruktury pasa drogowego, w szczególności określenie konstrukcji, nośności, niwelety oraz zastosowanych materiałów, pod kątem prawidłowości realizacji zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający zakłada, że w ciągu roku w czasie realizacji niniejszej umowy konieczność wykonania opinii może wystąpić nie więcej niż 10 razy. Opinie należy opracować w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty ich zlecenia.
15. Każdorazowo przekazywanie wideodokumentacji w formie filmu nagranego w rozdzielczości HD ze sprawowanego nadzoru budowlanego, w szczególności:
a) Wykonywanie obmiaru oraz materiału wideo zlecanych robót powstałych w infrastrukturze pasa drogowego przed rozpoczęciem prac przez Wykonawcę,
b) Wykonywanie obmiaru oraz materiału wideo obrazującego zakres wykonanych prac po zakończeniu prac przez Wykonawcę przy odbiorze wykonanych robót,
c) Dostęp do gromadzonego materiału w czasie rzeczywistym, podgląd online;
d) Po zakończeniu trwania umowy udostępnić wyżej wymienione materiały do pobrania w okresie 3 miesięcy od zakończenia jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROKOM Construction sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644 349 41 68
7.3.3) Ulica: Reymonta 30/1
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Całodobowe świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2026 r. dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1"
- Usługa Pogotowia Technicznego dla budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
- Termomodernizacja gminnych budynków mieszkalnych w ramach zadania p.n.: "Termomodernizacja budynku Sienkiewicza 13"
- "Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych przy udziale BGK w ramach zadania: "Modernizacja pustostanów lokali mieszkalnych"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań wybranych w ramach X edycji Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Strzemieszyckiej 390
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO, PROTEGO wraz z wymianą części zamiennych na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 121/2025
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu w SOI Świętoszów, Żagań, Dobre n/Kwisą, Głogów, Bolesławiec w tym skład magazynowy Duninów
więcej: Usługi nadzoru technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





