eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrząstowiceBudowa centrum przesiadkowego w Chrząstowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum przesiadkowego w Chrząstowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa centrum przesiadkowego w Chrząstowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fee81cf2-0f51-4bc7-9c49-306fa16c3443

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023142/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa centrum przesiadkowego w Chrząstowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 663624,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz uzyskanie zgłoszenia robót bądź decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa. Część projektowa obejmuje m.in.:
- wykonanie mapy do celów projektowych na obszary objęte przedmiotem zamówienia,
- sporządzenie wielobranżowego projektu budowlano-technicznego z kompletem wymaganych uzgodnień.,
- o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów,
- dokonanie uzgodnień z Zarządem Dróg Powiatowych w Opolu,
prowadzenia robót budowlanych,
- sporządzenie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
- wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (uzgodniony i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych i gminnych),
- wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu (uzgodniony i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych i gminnych),
- uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów).
2) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa. Charakterystyczne parametry określające wielkość zamierzenia:
- docelowa szerokość jezdni 4,5-5,00 m,
- powierzchnia nawierzchni utwardzonych ok. 950 m2,
- nawierzchnia jezdni – kostka betonowa gr. 8 cm,
- nawierzchnia placu – kostka betonowa gr. 8 cm,
- nawierzchnia chodnika/zjazdów/opaski – kostka betonowa gr. 8 cm,
- nawierzchnia utwardzona – płyty ażurowe/kostka ekologiczna,
- spadek poprzeczny jezdni – zmienny min 1%,
- odwodnienie – wgłębne do istniejącego kanału deszczowego/powierzchniowe,
- ograniczenie jezdni – krawężnik betonowy typu lekkiego wyniesiony lub wtopiony,
- ograniczenie chodnika – obrzeże betonowe 8x3x100 cm.
Przedstawione wielkości i miary są parametrami szacunkowymi. Ostateczne wielkości zostaną ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie może rościć praw do dodatkowego wynagrodzenia.
Planowany zakres robót budowlanych:
- roboty przygotowawcze (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu),
- zabezpieczenie robót, pasa drogowego,
- roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni utwardzonej/bitumicznej/ betonowej,
- zabezpieczenie lub ewentualne przełożenie w przypadku kolizji istniejących sieci,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- roboty realizacyjne drogowe (m.in. wykonanie nowej pełnej konstrukcji dla kategorii ruchu projektowanego dla nawierzchni jezdni, zjazdów, pobocza, przebudowa zjazdu/skrzyżowania z drogą powiatową zgodnie z uzgodnieniem ZDP Opole),
- ograniczenie jezdni/chodnika/zjazdów krawężnikiem/opornikiem/ obrzeżem betonowym,
- utwardzenie wjazdów na działki zabudowane z kostki betonowej,
- wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej,
- oczyszczenie terenu pasa drogowego wraz z wyprofilowaniem/ścięciem nierówności,
- humusowanie i obsianie trawą poboczy/powierzchni pasa drogowego,
- wykonanie oznakowania docelowego pionowego/poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
- przebudowa elementów odwodnienia/wykonanie wpustów,
- montaż wiaty rowerowej ze stojakami na ok. 10 rowerów,
- wykonanie oświetlenia solarnego z siłowniami wiatrowymi,
- roboty wykończeniowe – profilowanie, humusowanie i obsianie trawą poboczy/powierzchni pasa drogowego,
- wykonanie nasadzeń drzewami/krzewami ozdobnymi, bylinami,
- wykonanie mapy powykonawczej – operatu powykonawczego.
3) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507821,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781478,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507821,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPRIWA Przemysław Szukalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751764120

7.3.3) Ulica: Zielona 15

7.3.4) Miejscowość: Ciasna

7.3.5) Kod pocztowy: 42-793

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507821,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.