Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00375289/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ POWIATOWYCH im. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE, ul. Wojciecha Kossaka 1a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kossaka 1a
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 755-29-98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspnr1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspnr1.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1b28fff-3f15-4c96-8e1f-f4102c9a7b871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ POWIATOWYCH im. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE, ul. Wojciecha Kossaka 1a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1b28fff-3f15-4c96-8e1f-f4102c9a7b87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00306373/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ POWIATOWYCH im. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE, ul. Wojciecha Kossaka 1a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP KG 3601-2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Roboty termomodernizacyjne1. Cel robót remontowych elewacji budynku
Głównym celem planowanych robót budowlano-instalacyjnych jest bieżące utrzymanie budynku (remont istniejącej warstwy izolacyjnej) w celu polepszenia jego parametrów technicznych, wymiany uszkodzonych elementów wykończeniowych elewacji z płyt betonowych na ruszcie aluminiowym oraz malowanie elewacji z tynku cienkowarstowego wraz z obróbkami dekarskimi i orynnowaniem.
2. Zakres rzeczowy robót termomodernizacyjnych budynku:
• prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
• Demontaż elewacyjnych płyt betonowy zamontowanych na ruszcie aluminiowym do elewacji budynku z uwagi na ich uszkodzenie,
• Demontaż obróbek dekarskich, opraw oświetleniowych i innych urządzeń umieszczonych na elewacji budynku,
• Ponowny montaż opraw oświetleniowych i urządzeń zlokalizowanych na elewacji budynku,
• Malowanie elewacji budynku starej części szkoły poprzez wykonanie jej umycia, uzupełnienia brakujących lub uszkodzonych wypraw tynkarskich oraz wykonanie nowych powłok malarskich,
• Wykonanie nowych powłok malarskich orynnowania poziomego i pionowego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 90584,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Remont kominów1. Cel robót remontowych kominów wentylacyjnych
Głównym celem planowanych robót budowlanych są roboty remontowe związane z kominami wentylacyjnymi na połaci dachowej. W stanie obecnym kominy posiadają uszkodzone warstwy wykończeniowe z tynku cem.-wapiennego oraz znaczny brak obróbek dekarskich. W związku z powyższym w ramach robót budowlanych przewiduje się poprawę ich stanu technicznego.
2. Zakres rzeczowy robót termomodernizacyjnych budynku:
• prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
• Demontaż obróbek dekarskich,
• Remont kominów wentylacyjnych ponad połacią dachową poprzez uzupełnienie tynków cem.-wap. wykonanie nowych obróbek dekarskich i izolacji z papy asfaltowej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 13672,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Roboty adaptacyjne1. Cel robót adaptacyjnych w budynku
Głównym celem planowanych robót budowlanych jest wykonanie dwóch otworów drzwiowych na I i II piętrze budynku do pomieszczeń zapleczy klas lekcyjnych wraz z obróbką otworów i montażem stolarki drzwiowej o podwyższonej wytrzymałości w celu zapewnienia dostępu do pomieszczeń z komunikacji ogólnej i zamiany funkcji pomieszczeń na gabinety nauczycielskie i administracyjne placówki.
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych wykonania dwóch otworów drzwiowych:
• Wykucie otworów na drzwi w ścianach z cegły budowlanej grubości 1 i więcej ceg. na zaprawie wapiennej lub cem.- wap. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek - nadproża drzwiowe prefabrykowane systemowe.
• Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III z zaprawy cementowej na ścianach płaskich.
• Gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach - dwie warstwy.
• Malowanie ścian kolorami jasnymi z zagruntowaniem ścian gładkich - dwa razy - kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą obiektu.
• Montaż ościeżnic drewnianych lub MDF regulowanych wraz ze skrzydłem drzwiowym pełnym w kolorze drewnopodobnym lub odcieniu szarości wraz z zamkiem, wkładkami zamków, szyldem, klamką bezpieczną zagięta pod kątem 180 stopni, klamka ze stali nierdzewnej, 3 zawiasami, 3 klucze i zawieszki do kluczy. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Krawędzie pionowe skrzydła drzwiowego zabezpieczone profilem stalowym. 4 klasa odporności mechanicznej, warunki użytkowania – 7 klasa, Kategoria warunków użytkowania - 4 klasa.
• Uzupełnienie ubytków w progach - Wylewka samopoziomująca ASO-FS10 o gr.30 mm na podłożach anhydrytowych w pomieszczeniach gdzie została zerwana posadzka. Posadzki z płytek ceramicznych o wymiarach min. 40 x 40 cm, układanych metodą zwykłą w jasnych odcieniach. Kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 15987,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Remont lokalu mieszkalnego1. Cel robót remontowych budynku
Głównym celem planowanych robót remontowych w lokalu mieszkalnym w budynku ZSP, które przewidziano do wykonania jest dostosowanie budynku do obowiązujących warunków sanitarno-higienicznych jak i obowiązujących warunków technicznych, które muszą być spełnione przez obiekty tego rodzaju.
W ramach prac przewiduje się remont tynków wewnętrznych wraz z warstwami malarskimi, wykonanie nowych zabudów ściennych o lekkiej konstrukcji, remoncie warstw posadzkowych, remoncie instalacji elektrycznej, wod-kan wraz z osprzętem, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, montażem nowej stolarki okiennej i drzwiowej. Opracowanie nie przewiduje montażu mebli i zabudów meblowych, dostawy urządzeń RTV i AGD.
2. Zakres rzeczowy remontu lokalu mieszkalnego w budynku ZSP:
• prace przygotowawcze i rozbiórkowe,
• demontaż grzejników oraz instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie nowych instalacji centralnego ogrzewania,
• skucie tynków cementowo-wapiennych wraz z płytkami ceramicznymi na ścianach i sufitach,
• wykonanie zabudów ściennych - ściany działowe GK na stelażu metalowym - sucha zabudowa,
• wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III z zaprawy cementowej na ścianach płaskich wraz z obróbką glifów - otworów okiennych oraz drzwiowych,
• wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III na sklepieniach – sufitach,
• wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach - dwie warstwy,
• malowanie ścian i sufitów kolorami jasnymi z zagruntowaniem ścian gładkich - dwa razy - kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą obiektu. Dominujące kolory. Biel, beżowy, odcienie żółtego, odcienie zieleni, odcienie niebieskiego,
• wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi szkliwionymi o wym. min. 40x40cm wraz z obróbka otworów okiennych i drzwiowych wraz z fugowaniem.
• montaż grzejników stalowych. W pokojach i kuchni zamontować grzejniki konwektorowe, w pomieszczeniu WC i łazienki zamontować grzejniki drabinkowe. Grzejniki wyposażone w głowice termostatyczne.
• zerwanie posadzek w pomieszczeniach tj. parkietu, płytek PCV, płytki ceramiczne lepionego na subit / lepik / smołe wraz z utylizacją odpadu klepki drewnianej wraz z substancją montażową subit lub posadzek z płytek ceramicznych,
• wykonanie posadzki z płytek ceramicznych o wymiarach min. 40 x 40 cm, układanych metodą zwykłą w jasnych odcieniach oraz posadzki z paneli podłogowych wraz z warstwą amortyzująco - wyrównawczą. Kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą obiektu.
• montaż elementów świetlnych oprawa oświetleniowa typu LED wraz z okablowaniem do przełącznika.
• wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich DYt, YDYt, ADYt, YADYt o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układanych w tynku bez kucia i zaprawiania bruzd na betonie. Wymiana obwodów gniazdek elektrycznych do rozdzielnicy wraz z wymianą zabezpieczenia.
• wymiana gniazdek ściennych wtykowych w pomieszczeniach.
• wymiana skrzynki rozdzielni elektrycznej na nową. Nowa rozdzielnia z dostosowaniem do odpowiedniej ilość miejsc na zabezpieczenia min. 20 szt. Wymiana przewodu zasilania rozdzielni na I piętrze budynku - przewód min. 5x10 mm YDY.
• wymiana stolarki okiennej - wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych wraz z obróbką tynkarską, gładziami ściennymi oraz malowaniem ościeżnic lub licowaniem płytkami, w przypadku uszkodzenia warstwy termoizolacyjnej naprawą przestrzeni w otworze okiennym. Okna jedno i dwuskrzydłowe z podziałem pionowym, każde ze skrzydeł uchylno-rozwieralne. Okna w kolorze białym. Okna wyposażone w rolety okienne wewnętrzne dla każdego skrzydła osobno. Współczynnik przenikania ciepła lambda min. 0,9 W/m2K.
• wymiana parapetów - parapety wewnętrzne z konglomeratu - elementy grubości 3 cm i szerokości 25 cm. Kolorystyka w jasnych odcieniach brązu, beżu, szarości do uzgodnienia z Zamawiającym. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze RAL 8017. Zabezpieczenie boczne poprzez plastikowe nakładki, wtopiony w istniejące ocieplenie.
• wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - wykucie z muru ościeżnic stalowych lub drewnianych drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2. Montaż ościeżnic drewnianych regulowanych wraz ze skrzydłem drzwiowym pełnym w kolorze drewnopodobnym lub odcieniu szarości wraz z zamkiem, wkładkami zamków, szyldem, klamką bezpieczną zagięta pod kątem 180 stopni, klamka ze stali nierdzewnej, 3 zawiasy. Klasa mechaniczna 4. Kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym. Montaż drzwi z stalowych z obróbką obsadzenia z dwoma zamkami, wkładkami zamków, szyldem, klamką bezpieczną zagięta pod kątem 180 stopni - kolor drzwi biały, klamka ze stali nierdzewnej. Drzwi zewnętrzne o współczynniku przenikania ciepła lambda min. 1.3 W/m2K. Wymiar 0.9*2.0m.
• dostawa i montaż poręczy schodowej zewnętrznej z rury ze stali nierdzewnej spawanej lub giętej oraz polerowanej bez ostrych krawędzi. Na poręczy zamontowane 2 szt. tabliczek z alfabetem Braila. Minimalna wysokość balustrady, mierzona do wierzchu poręczy 1.1m, Maksymalny prześwit lub wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady 0,12m.
• wymiana pionu kanalizacyjnego w łazience oraz podejścia pod przybory - demontaż rurociągów o śr. 20, 150 mm ułożonych na ścianie - piony kanalizacyjne, podejścia do urządzeń, zasilenie baterii. Montaż rurociągów PCV kanalizacyjnych o śr. 50, 75, 160 i 200 mm na ścianach budynków. Wymiana istniejącego pionu kanalizacyjnego na nowy w obrębie lokalu wraz z podejściami do przybory sanitarne. Rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 20 mm stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych - nowe podejścia do zmywarki, zlewu, umywalek, prysznica, miski ustępowej.
• Montaż wyposażenia pomieszczeń - umywalka pojedyncza porcelanowa nablatową w zestawie z baterią umywalkową typu Grohe, syfonem, wiszącą półką podumywalkową, dozownikiem mydła, wieszakiem na ręczniki oraz podajnikiem papieru. Urządzenia ze stali nierdzewnej.
• Dostawa i wymiana miski ustępowej porcelanowej wraz z podłączeniem urządzenia oraz podajnikiem papieru, szczotką do toalety ze stali nierdzewnej. Zestaw do zabudowy typu Geberitt.
• Kabina natryskowa do kąpieli, narożna, kwadratowe, z szybami ze szkła hartowanego tj. komplet - odpływ liniowy, syfon, kabina narożna, bateria z deszczownicą i słuchawką typu Grohe. Wymiar 80x80 cm lub 120x80cm.
• Kratki wentylacyjne wewnętrzne - do przewodów murowanych. Kratki wyczystek oraz kratki wentylacyjne przewodów. Kratki wentylacyjne ze stali nierdzewnej o wym. 14x14 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421141-4 - Instalowanie przegród
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 130600,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: m2 Budownictwo Adam Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311711356
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 11
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: m2 Budownictwo Adam Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311711356
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 11
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: m2 Budownictwo Adam Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311711356
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 11
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W 2025 R. NA TERENIE POWIATU OPOCZYŃSKIEGO W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH
- Dostawa i wdrożenie Laboratoryjnego Systemu Informatycznego z serwerem dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
- Dostawa podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest wymiana rozdzielnic głównych nN-0,4kV w budynku "A".
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - dostosowanie pomieszczeń pod dostawę aparatu rtg"
- Nowoczesna infrastruktura wodociągowa w gminie Rybczewice
- Rozbudowa drogi gminnej nr 325048T Krajno Drugie - Wymyślona - Bęczków oraz drogi gminnej nr 325007T Bęczków Niwy - Bęczków Górka - Bęczków Zaskale
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy i wyposażenia technologicznego wnętrza strefy obsługi zwiedzających i punktu gastronomicznego w siedzibie Muzeum
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Przeworno
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





