Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453580/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Smolągu dz. nr 56, 47”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Bobowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-212
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobowo@bobowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bobowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11859101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Smolągu dz. nr 56, 47”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0e1ffd-cf4b-4602-9b49-707bb8a91abc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026997/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Smolągu dz. nr 56, 47
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OB.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Smolągu dz. nr 56, 47”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ:
Przedmiot zamówienia obejmuje Wykonanie przebudowy odcinka drogi gminnej wewnętrznej, stanowiącego działki nr 56, 47 wzmacnianego tłuczniem kamiennym i ułożenie płyt betonowych wielootworowych typu ,,Yomb” w zakresie
zebrania wierzchniej warstwy jezdni (korytowanie) na całej jej szerokości,
profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonanie warstwy odsączającej/odcinającej z piasku o gr. 20 cm,
wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, wielootworowych typu YOMB na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 5 cm na długości 500mb i szerokości 3,5m. Wzdłuż modernizowanej drogi zaprojektowano pobocza o szerokości 0,5m umocnione kruszywem z korytowania.
plantowanie poboczy,
żwirowanie nawierzchni.
Na całym zakresie inwestycji przewiduje się odwodnienie drogi powierzchniowo poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych na przyległe tereny zielone w granicach działki objętej inwestycją.
Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowej działki ewidencyjnej celem prowadzenia jej wyłącznie w obrębie przedmiotowej działki stanowiącej pas drogowy w/w drogi gminnej.
Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze stwierdzeniem zgodności lub niezgodności przebiegu posadowienia drogi w pasie drogowym przez geodetę. Prace związane z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą należy zaplanować w taki sposób, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych.
Mapę powykonawczą z potwierdzeniem złożenia w Starostwie Powiatowym należy dostarczyć Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczenia kosztorysu powykonawczego.
Ponadto przedmiot zamówienia stanowi:
Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych – zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich,
Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w dokumentacji przetargowej,
Wykonanie wszelkich innych robót, prac, sprawdzeń, pomiarów, czynności, obowiązków i wymogów wynikających z niniejszej specyfikacji oraz wszelkich załączników tworzących jedną całość,
W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi urządzeniami sieci uzbrojenia terenu Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zaprojektować je i przebudować lub zabezpieczyć,
Zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem,
Sporządzenie planu BIOZ,
Sporządzenie i oznakowanie czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie terenu budowy,
Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż prowadzonych robót,
Informowanie wyprzedzająco użytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót,
Koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej, ewentualnej odbudowy osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych uszkodzonych/zasypanych w trakcie trwania robót budowlanych,
Zapewnienie własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
Utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
Zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,
Uporządkowaniem terenu po robotach budowlanych i przywrócenie go do należytego stanu,
Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
Kompleksowa, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót,
Po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji papierowej na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy.
Wykonanie kosztorysu powykonawczego i przekazanie go Zamawiającemu na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy.
Szczegółowy zakres prac dla każdej z części został opisany za pomocą:
Niniejszej SWZ,
Projektu wykonawczego,
Planu sytuacyjnego i przekroju poprzecznego,
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Przedmiaru robót.
UWAGA:
Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym SWZ i jego załącznikami, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać prawidłowo zamówienia.
Rozwiązania równoważne.
Zamawiający informuje, że we wszystkich postanowieniach SWZ i jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wszelkie wskazane w dokumentacji zamówienia, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe (jeśli występują w danym postępowaniu) należy rozumieć jako przykładowe i służą one jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta – rozpatrywać je należy łącznie ze słowem ,,równoważny”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w ww. dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane) usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnodostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258183,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465468,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258183,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMAR Reszczyńscy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5922051474
7.3.3) Ulica: Rokocin 2a
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMAR - RESZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROMAR - RESZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258183,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Przebudowa drogi gminnej nr 114422D w Wieściszowicach
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podlechy"
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Andrychowie poprzez przebudowę przyszpitalnego parku oraz zakup niezbędnego wyposażenia" - formuła zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





