eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małdyty w jednostce ewidencyjnej Małdyty



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małdyty w jednostce ewidencyjnej Małdyty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małdyty w jednostce ewidencyjnej Małdyty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-985ea79f-72f8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053754/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Małdyty w gminie Małdyty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AN.272.14.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186992,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małdyty w jednostce ewidencyjnej Małdyty, zgodnie z projektem modernizacji dla obrębu Małdyty – dalej projekt modernizacji (zał. nr 4 do SWZ), warunkami technicznymi (zał. nr 5 do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).

2. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębu ewidencyjnego Małdyty w gminie Małdyty, w powiecie ostródzkim w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.) oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju , Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2022 r. poz. 1390 z późn. zm.). Zakres prac modernizacyjnych obejmuje pozyskanie i uzupełnienie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych i opisujących je punktów granicznych, uzupełnienie operatu ewidencyjnego o dane dotyczące budynków i lokali, uzupełnienie obiektów trwale związanych z budynkami, nadanie budynkom właściwych identyfikatorów budynków, aktualizacja użytków gruntowych i klas, ustalenie granic dróg publicznych i wewnętrznych będących własnością odpowiedniej jednostki samorządu terytorialnego.
2) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w następujących etapach :
a) Etap I – obejmował będzie prace wyszczególnione w rozdziale 4 pkt 1-7 projektu modernizacji (zał. nr 4 do SWZ). Termin realizacji etapu I: od dnia podpisania umowy do dnia 21 grudnia 2023 r. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację etapu I wynosić będzie 34 000,00 zł brutto.
b) Etap II – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale 4 pkt 8 – 15 projektu modernizacji (zał. nr 4 do SWZ). Termin realizacji etapu II: od dnia 22 grudnia 2023 r. do dnia 31 maja 2024 r. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację etapu II stanowić będzie 40 % całego wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty.
c) Etap III – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale 4 pkt 16 – 20 projektu modernizacji (zał. nr 4 do SWZ). Termin realizacji etapu III: od dnia 1 czerwca 2024 r. do dnia 30 września 2024 r. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację etapu III stanowić będzie 30 % całego wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty.
d) Etap IV – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale 4 pkt 21 – 26 projektu modernizacji (zał. nr 4 do SWZ). Termin realizacji etapu IV: od dnia 1 października 2024 r. do dnia 15 grudnia 2024 r. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację etapu IV stanowić będzie pozostała kwota z wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty.

3. Inne postanowienia:
1) Zamawiający wymaga aby do dnia 15 grudnia 2023 r. Wykonawca założył realizację prac na kwotę minimum 34 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że płatności w roku 2023 za prace wykonane do dnia 15 grudnia 2023 r. nie przekroczą wskazanej wyżej kwoty. Zamawiający nie przewiduje możliwości płatności za prace wykonane w roku 2023 kwoty powyżej 34 000,00 zł brutto.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na wykonany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w okresie minimum 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123393,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226433,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123393,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GEOB Usługi Geodezyjne Piotr Kusek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MGEO Usługi Geodezyjne Mikołaj Jurewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363155767

7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 1

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123393,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.