eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zielony skwer przy ul.Aspekt/Renesansowej" w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego: "Aleje parkowe i zielone skwery Bielan - nowe chodniki zamiast przedeptów wraz z obsadzaniem ich szpalerami ...



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zielony skwer przy ul.Aspekt/Renesansowej” w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego: „Aleje parkowe i zielone skwery Bielan – nowe chodniki zamiast przedeptów wraz z obsadzaniem ich szpalerami ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielony skwer przy ul.Aspekt/Renesansowej” w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego: „Aleje parkowe i zielone skwery Bielan – nowe chodniki zamiast przedeptów wraz z obsadzaniem ich szpalerami ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f3b3cd8-5a9f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Zielony skwer przy ul.Aspekt/ul. Renesansowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.44.2022.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145505,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia
„Zielony skwer przy ul.Aspekt/Renesansowej” w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego: „Aleje parkowe i zielone skwery Bielan – nowe chodniki zamiast przedeptów wraz z obsadzaniem ich szpalerami dużych drzew”

2. Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zielony skwer przy ulicy Aspekt/Renesansowej” w ramach realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego: „Aleje parkowe i zielone skwery Bielan – nowe chodniki zamiast przedeptów wraz z obsadzeniem ich szpalerami dużych drzew” obejmujące wykonanie robót budowlano – montażowych oraz nasadzeń roślinności.
Zakres prac obejmuje:
• wygrodzenie robót, wyznaczenie szlaków komunikacyjnych na terenie budowy w sposób nie powodujący zniszczenia istniejącej szaty roślinnej i minimalizujący zagęszczenie gruntu na terenie budowy,
• demontaż słupka drogowego;
• montaż:
- ławek z oparciem typ warszawski 4 szt.: ławka wykonana z listew z drewna liściastego faza 3 mm, konstrukcja podstawy siedziska i oparcia- płaskowniki stalowe 50x10mm. 4 szt.
długość ławki 180 cm,
wysokość całkowita 82 cm,
wysokość siedziska 43,6 cm,
całkowita szerokość 73,3cm.
- koszy na śmieci 2 szt.: kosz wykonany ze stali nierdzewnej oraz listew z drewna iglastego. Wkład z blachy ocynkowanej o poj. 72 l. 2 szt.
wysokość min 80 cm max 82cm
szerokość min 40 cm max 43cm
głębokość min 40 cm max 43cm
- tablicy z regulaminem,
- tabliczka informacyjna BO,
• wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych szarych 50x50 cm;
• wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i bylin;
• uprzątnięcie terenu.
3. Lokalizacja (adres inwestycji):
Teren opracowania zlokalizowany jest w Warszawie w dzielnicy Bielany, przy ul. Aspekt, na działkach ewidencyjnych nr 86/2, 70 86/1 obręb 7-08-12.
4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
W szczególności poprzez usunięcie barier architektonicznych.
5. Klauzule społeczne
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
1) roboty budowlano- montażowe;
2) roboty z zakresu zagospodarowania terenu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób do ww. czynności oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
6. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają:
1. Projektowane postanowienia umowy – stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ;
2. Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ;
3. Projekt zagospodarowania terenu – stanowiący Załącznik nr 9A do SWZ;
4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiący Załącznik nr 9 B do SWZ.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Projekcie zagospodarowania terenu oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. dokumentach wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.2 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
7. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane, liczonej od daty odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia oraz wymaga 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady za nasadzony materiał roślinny liczonej od daty odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż okresy te stanowią kryterium oceny ofert i mogą być przez Wykonawcę wydłużone na zasadach określonych w Części V SWZ odpowiednio pkt 27.3/27.4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775

7.3.3) Ulica: Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.