eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Dostawa regulatora przep³ywu AFR dla Pracowni Hemodynamiki



Og³oszenie z dnia 2023-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa regulatora przep³ywu AFR dla Pracowni Hemodynamiki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Borowska 213

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-556

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.luczejko@usk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa regulatora przep³ywu AFR dla Pracowni Hemodynamiki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9d838ab4-8469-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00497343

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00102010/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.64 Dostawa regulatora przep³ywu AFR dla Pracowni Hemodynamiki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.usk.wroc.pl https://usk-wroc.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-wroc.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodka komunikacji elektronicznej, tj.
platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ publicznych Zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem: https://uskwroc.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Wykonawca zobowi±zany jest sk³adaæ wszystkie dokumenty (oferty oraz o¶wiadczenia) pod rygorem niewa¿no¶ci opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie
dostêpnej pod adresem https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem
sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie.
Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie zakupowej
https://usk-wroc.logintrade.net ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych
na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Instrukcji korzystania z Platformy na: https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 pa¼dziernika 2018 r. w sprawie u¿ycia
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania
dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Regulamin korzystania z Platformy zakupowej znajduje siê pod adresem: https://uskwroc.
logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych
osobowych - Za³±cznik nr 4

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych
osobowych - Za³±cznik nr 4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.242.714.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa regulatora przep³ywu AFR dla Pracowni Hemodynamiki 1 zadanie ( pakiet) szczegó³owo opisane w Za³±czniku nr
Og³oszenie nr 2023/BZP 00477264/01 z dnia 2023-11-06
2023-11-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2A do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê, spe³niaj±ca
wszystkie wymogi SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce
warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym tzn.
a) s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub
miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców maj±cych siedzibê na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza,
¿e s± wpisani do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
tzn.
a) ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
a) ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tzn.
a) ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr
S±dowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie w zakresie
wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ, potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) O¶wiadczenia Wykonawcy - zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022, poz. 974), ¿e
bêdzie posiada³ aktualne i wa¿ne przez ca³y okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na ka¿dy oferowany produkt (w
postaci Deklaracji Zgodno¶ci wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkê notyfikacyjn± (je¿eli
dotyczy).
b) O¶wiadczenia o spe³nieniu wymogów wyrobów medycznych zgodnie z rozporz±dzeniem unijnym (UE) 2017/745 z 5
kwietnia 2017 r. (Medical Device Regulation – MDR) – je¶li dotyczy.
c) Odpowiednie katalogi producenta (zawieraj±ce numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy w³asne w
przypadku braku katalogów, foldery, lub materia³y ¼ród³owe producenta/o¶wiadczenia producenta w czytelny i jasny sposób
potwierdzaj±ce spe³nianie parametrów techniczno-u¿ytkowych opisanych przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1 SIWZ w
zale¿no¶ci, na które zadania zostanie z³o¿ona oferta je¿eli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynika
potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiaj±cego parametrów Wykonawca za³±czy karty techniczne producenta
oferowanych produktów,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) O¶wiadczenia Wykonawcy - zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022, poz. 974), ¿e
bêdzie posiada³ aktualne i wa¿ne przez ca³y okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na ka¿dy oferowany produkt (w
postaci Deklaracji Zgodno¶ci wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkê notyfikacyjn± (je¿eli
dotyczy).
b) O¶wiadczenia o spe³nieniu wymogów wyrobów medycznych zgodnie z rozporz±dzeniem unijnym (UE) 2017/745 z 5
kwietnia 2017 r. (Medical Device Regulation – MDR) – je¶li dotyczy.
c) Odpowiednie katalogi producenta (zawieraj±ce numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy w³asne w
przypadku braku katalogów, foldery, lub materia³y ¼ród³owe producenta/o¶wiadczenia producenta w czytelny i jasny sposób
potwierdzaj±ce spe³nianie parametrów techniczno-u¿ytkowych opisanych przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1 SIWZ w
zale¿no¶ci, na które zadania zostanie z³o¿ona oferta je¿eli z opisów katalogowych, folderów, ulotek nie wynika
potwierdzenie wszystkich wymaganych przez Zamawiaj±cego parametrów Wykonawca za³±czy karty techniczne producenta
oferowanych produktów,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz oferty – Za³±cznik nr 2;
2) Formularz cenowy – Za³±cznik nr 2A;
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) O¶wiadczenie Wykonawcy - Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.;
6) O¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego;
7) O¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, ¿e w stosunku do wykonawcy nie zachodzi podstawa wykluczenia przewidziana
w art. 5k rozporz±dzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem 2022/576

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1
niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, sk³ada
tak¿e o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 niniejszej SWZ dotycz±ce tych podmiotów

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ umowy, odst±pienia od umowy
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie lub
po spe³nieniu przes³anek przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem niewa¿no¶ci, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich
postanowieñ, które by³yby niekorzystne dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, ¿e zachodzi jedna z przes³anek, o których mowa w art. 455
ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie ilo¶ci przedmiotu umowy oraz warto¶ci umowy w sytuacji gdy nast±pi
zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpo¶rednio zwi±zana z przedmiotem
zamówienia wynikaj±cym z niniejszej umowy; w takiej sytuacji zmniejszeniu ulegnie cena jednostkowa przedmiotu umowy,
natomiast od zgodnej woli stron zale¿eæ bêdzie, czy proporcjonalnemu zmniejszeniu ulegnie warto¶æ umowy przy
jednoczesnym pozostawieniu ilo¶ci produktów w niezmienionej formie, czy te¿ warto¶æ umowy pozostanie bez zmian z
jednoczesnym proporcjonalnym zwiêkszeniem ilo¶ci produktów.
4. W sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej, przez któr± rozumie siê okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne lub te¿
niemo¿liwe do unikniêcia, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, stany epidemii, stany
zagro¿enia epidemicznego, stany nadzwyczajne, w tym stany klêski ¿ywio³owej, decyzje, zarz±dzenia organów pañstwa itp.,
która w bezpo¶redni sposób wp³ynie na okoliczno¶ci realizacji umowy, dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie:
a) terminu realizacji dostaw cz±stkowych poprzez jego wyd³u¿enie, o czas umo¿liwiaj±cy realizacjê dostawy nie d³u¿szy
jednak ni¿ 1 miesi±c od dnia z³o¿enia zamówienia,
b) asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy poprzez jego zast±pienie innym asortymentem, spe³niaj±cym warunki
okre¶lone w ust. 9 poni¿ej.
Przedmiotowe zmiany bêd± wprowadzone aneksem, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku
Wykonawcy i bêd± obowi±zywaæ przez okres wystêpowania okoliczno¶ci „si³y wy¿sze”. Po jej ustaniu Strony powróc± do
pierwotnych zapisów umownych w drodze aneksu do umowy.
5. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy nast±pi zmiana numerów katalogowych
produktów, przy jednoczesnym zastrze¿eniu braku zmian cen na wy¿sze oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej
parametrów przedmiotu zamawianego.
6. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie terminu jej obowi±zywania w przypadku wyst±pienia gwa³townej dekoniunktury
lub innych nieprzewidzianych okoliczno¶ci, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron (gospodarczych, politycznych, spo³ecznych,
atmosferycznych itp.), które w bezpo¶redni sposób wp³yn± na okoliczno¶ci realizacji umowy. W przypadku wyst±pienia
okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu 1 Wykonawca kieruje pisemny, uzasadniony wniosek do Zamawiaj±cego o
dokonanie zmian w zakresie skrócenia terminu obowi±zywania umowy, które nie mo¿e przekraczaæ okresu 2 tygodni
liczonych od pierwotnie ustalonej daty koñcowej obowi±zywania umowy. Obowi±zek wykazania wp³ywu okoliczno¶ci
okre¶lonych w zdaniu pierwszym na realizacjê umowy nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania niniejszej
zmiany umowy przez Zamawiaj±cego.
7. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie ceny przedmiotu umowy w przypadku przed³o¿enia przez Wykonawcê oferty
korzystniejszej – zawieraj±cej ni¿sz± cenê ni¿ dotychczasowa.
8. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zast±pienie produktu objêtego umow± odpowiednikiem
w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objêtego umow±,
b) wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji,
c) przed³o¿enia przez wykonawcê oferty korzystniejszej dla Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://usk-wroc.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

9. Zmiana, o której mowa w ust. 8 powy¿ej, bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, ¿e odpowiednik: bêdzie spe³nia³ wszystkie
wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia, nie bêdzie mia³ ni¿szych parametrów od
zaoferowanego w ofercie oraz bêdzie znajdowa³ zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment
objêty umow± i przy cenie nie wy¿szej ni¿ cena asortymentu objêtego umow±.
10. Zmiany, o których mowa wy¿ej mog± dotyczyæ nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu.
11. Dopuszcza siê tak¿e zmianê umowy w zakresie przedmiotowym poprzez dodanie numeru katalogowego towaru w
Og³oszenie nr 2023/BZP 00477264/01 z dnia 2023-11-06
2023-11-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przypadku, gdy towar o dodawanym numerze katalogowym spe³nia wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w specyfikacji
warunków zamówienia, nie bêdzie mia³ ni¿szych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz bêdzie znajdowa³
zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objêty umow± i przy cenie nie wy¿szej ni¿ cena
asortymentu objêtego umow±.
12. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony ca³y asortyment ni± okre¶lony, a zaistnieje
okoliczno¶æ uzasadniona potrzebami Zamawiaj±cego, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ przed³u¿enia czasu trwania umowy na
okres pozwalaj±cy wykorzystaæ asortyment w ilo¶ci niezbêdnej dla funkcjonowania Zamawiaj±cego zwi±zanego z jego
dzia³alno¶ci±, do czasu rozstrzygniêcia nowej procedury przetargowej dotycz±cej to¿samego asortymentu lub wyczerpania
warto¶ci umowy, jednak na okres nie d³u¿szy ni¿ 4 m-ce od daty, okre¶lonej w § 5.
13. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie zrealizuje przedmiotu umowy w zakresie minimalnym, o którym stanowi § 3 ust. 2 w
okresie obowi±zywania umowy, Strony przed³u¿± okres trwania umowy na czas pozwalaj±cy zrealizowaæ minimalny zakres
przedmiotu umowy, nie d³u¿szy jednak ni¿ 4 m-ce od daty, okre¶lonej w § 5.
14. Zmiana wynagrodzenia mo¿e zostaæ dokonana wed³ug nastêpuj±cej procedury:
1) Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia pisemnego wniosku wraz z dokumentacj± wskazuj±c± na wyst±pienie zmian
cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy i uwzglêdnionych przy kalkulacji oferty.2)
Przedstawiana dokumentacja powinna wyra¼nie wskazywaæ:
a) rodzaj materia³ów lub kosztów, których wysoko¶æ uleg³a zmianie w stosunku do przyjêtych przez Wykonawcê kalkulacji
dotycz±cych kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia,b) okre¶lenie sposobu oraz wysoko¶ci, w jaki zmiana cen
materia³ów lub kosztów wp³ywa na koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia, przy czym ten wp³yw powinien mieæ charakter
bezpo¶redni i faktyczny dla przedmiotu umowy,

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.