eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 12 zestawów zasilaczy - inwerterów dwukierunkowych typu DEYE SUN-50K-SG01HP3-EU-BM4 do zasilania prototypu SOE klasy 400 kW.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 12 zestawów zasilaczy – inwerterów dwukierunkowych typu DEYE SUN-50K-SG01HP3-EU-BM4 do zasilania prototypu SOE klasy 400 kW.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Energetyki - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000020586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mory 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ien.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ien.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 12 zestawów zasilaczy – inwerterów dwukierunkowych typu DEYE SUN-50K-SG01HP3-EU-BM4 do zasilania prototypu SOE klasy 400 kW.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ca8d9d9-569f-4e5c-8052-1c0b42fb3661

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zostały przeprowadzone w sumie dwa postępowania przetargowe na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp. Oba postępowania zostały unieważnione z powodu odrzucenia nieprawidłowo złożonych ofert przez wykonawców. Ponieważ Zamawiający musi zakończyć projekt w terminie do końca października 2025 r. i nie ma już możliwości na wszczęcie kolejnego postępowania z zachowaniem odpowiednich terminów dla innych trybów, uzgodniono, że w związku z wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zostanie przeprowadzone zamówienie z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17.A.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa układów zasilania dwukierunkowego dla prototypu modułu elektrolizera klasy 400 kW (zasilanego w 12 sekcjach) - pozycja z wniosku projektowego: Integracja systemowa BoP i AKPiA

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOKO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741751560

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181541,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.