eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-249

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497296

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00486857

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
1. Na podstawie art. 19 ust. 1 uPzp, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa
przetwarzania danych osobowych „Zasady ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim w Łodzi” wprowadzone zarządzeniem
Dyrektora Naczelnego Teatru Wielkiego w Łodzi nr 662 z dnia 25.05.2018 r. Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Wielki w Łodzi z siedzibą w Łodzi (90-249) przy placu Dąbrowskiego;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim w Łodzi jest p. Mirosław Młodzik,
z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem +48 42 630 13 51 lub poprzez adres e-mail: teatr@teatr-wielki.lodz.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi, prowadzonym w trybie
podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, numer referencyjny sprawy DP/TP/13/2023;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 uPzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Po zmianie:
1. Na podstawie art. 19 ust. 1 uPzp, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa
przetwarzania danych osobowych „Zasady ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim w Łodzi” wprowadzone zarządzeniem
Dyrektora Naczelnego Teatru Wielkiego w Łodzi nr 662 z dnia 25.05.2018 r. Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Wielki w Łodzi z siedzibą w Łodzi (90-249) przy placu Dąbrowskiego;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim w Łodzi jest p. Mirosław Młodzik,
z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem +48 42 630 13 51 lub poprzez adres e-mail: teatr@teatr-wielki.lodz.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi, prowadzonym w trybie
podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, numer referencyjny sprawy DP/TP/16/2023;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 uPzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu przez
Zamawiającego na podstawie właściwych przepisów uPzp.
2. Ocena ofert w kryterium Okres gwarancji
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty Okresu
gwarancji, wg poniższej punktacji:

okres gwarancji do 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 0 pkt.
okres gwarancji do 27 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 10 pkt.
okres gwarancji do 30 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 20 pkt.
okres gwarancji do 33 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 30 pkt.
okres gwarancji do 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 40 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty
Wykonawcy wskazany w SWZ minimalny okres gwarancji i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
3. Liczba punktów w kryterium Cena zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100.

Po zmianie:
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu przez Zamawiającego na podstawie właściwych przepisów uPzp.
2. Ocena ofert w kryterium Okres gwarancji
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty Okresu
gwarancji, wg poniższej punktacji:
okres gwarancji do 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 0 pkt.
okres gwarancji do 27 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 10 pkt.
okres gwarancji do 30 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 20 pkt.
okres gwarancji do 33 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 30 pkt.
okres gwarancji do 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 40 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty
Wykonawcy wskazany w SWZ minimalny okres gwarancji i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
3. Liczba punktów w kryterium Cena zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń (10 sztuk głów wash, 6 kompletów (aparatów profilowych Led o optyce 25 - 10 oraz 4 sztuk aparatów Led o optyce zmiennej w zakresie 6,8 – 55 stp.), wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 VAC 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu):
4.1. Zadanie 1 – ruchome głowy WASH;
4.2. Zadanie 2 – reflektory profilowe;
4.3. Zadanie 3 – ruchome głowy profilowe.

Zadanie nr 1 ruchowe głowy WASH obejmuje:

Głowa Wash / Led RGBW 28x45 w/ Zoom 3,8 – 53,6*/ IP 65 Uchwyt Quick Tigger / Linka zabezpieczająca lub równoważna; ilość 10szt.

Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 V 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń - minimum 1 raz w każdym roku użytkowania.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu)

Zadanie nr 1 ruchowe głowy WASH obejmuje 10 SZT:
Głowa Wash / Led RGBW minimum 28x40 w/ Zoom 4,0 – 53,6*/ IP 65 Uchwyt Quick Tigger / Linka zabezpieczająca .

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń (10 sztuk głów wash, 6 kompletów (aparatów profilowych Led o optyce 25 - 10 oraz 4 sztuk aparatów Led o optyce zmiennej w zakresie 6,8 – 55 stp.), wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 VAC 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu):
4.1. Zadanie 1 – ruchome głowy WASH;
4.2. Zadanie 2 – reflektory profilowe;
4.3. Zadanie 3 – ruchome głowy profilowe.

Zadanie nr 2 reflektory prolifowe obejmuje:
PROFESJONALNY REFLEKTOR PROFILOWY
W TECHNOLOGII LED lub równoważny; ilość: 6kpl. (6x2szt.)

Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 V 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń - minimum 1 raz w każdym roku użytkowania.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu)

Zadanie nr 2 reflektory prolifowe obejmuje 6 kompletów po 2 sztuki:
PROFESJONALNY REFLEKTOR PROFILOWY W TECHNOLOGII LED

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń (10 sztuk głów wash, 6 kompletów (aparatów profilowych Led o optyce 25 - 10 oraz 4 sztuk aparatów Led o optyce zmiennej w zakresie 6,8 – 55 stp.), wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 VAC 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu):
4.1. Zadanie 1 – ruchome głowy WASH;
4.2. Zadanie 2 – reflektory profilowe;
4.3. Zadanie 3 – ruchome głowy profilowe.

Zadanie nr 3 ruchome głowy profilowe obejmuje:

RUCHOMA GŁOWA PROFILOWA Z NOŻAMI PROFILUJĄCYMI lub równoważna; ilość 4 szt.

Po zmianie:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 V 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń - minimum 1 raz w każdym roku użytkowania.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu)

Zadanie nr 3 ruchome głowy profilowe obejmuje 4 sztuki:
RUCHOMA GŁOWA PROFILOWA Z NOŻAMI PROFILUJĄCYMI

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.10. Ofertę można składać na

Przed zmianą:
jedną część

Po zmianie:
wszystkie części

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ,
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 116 ust. 1 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 200 000,00 (dwieście tysięcy) zł brutto (w przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie na zadania 1, 2 i 3) lub:
2.1. w przypadku Wykonawców składających ofertę w zadaniu 1 – co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 100 000,00 (sto tysięcy) zł brutto;
2.2. w przypadku Wykonawców składających ofertę w zadaniu 2 – co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto;
2.3. w przypadku Wykonawców składających ofertę w zadaniu 3 – co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto.
UWAGA: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia, do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy).
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
7.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
7.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
12. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w punktach od 1.1. do 1.4., Wykonawcy muszą spełnić łącznie.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ,
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 116 ust. 1 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 200 000,00 (dwieście tysięcy) zł brutto (w przypadku Wykonawców składających ofertę łącznie na zadania 1, 2 i 3) lub:
2.1. w przypadku Wykonawców składających ofertę w zadaniu 1 – co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 100 000,00 (sto tysięcy) zł brutto;
2.2. w przypadku Wykonawców składających ofertę w zadaniu 2 – co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto;
2.3. w przypadku Wykonawców składających ofertę w zadaniu 3 – co najmniej 1 (jedną) dostawę systemów oświetleniowych, w tym w szczególności reflektorów i / lub konsoli oświetleniowej o wartości minimum 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto.
UWAGA: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia, do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy).
2a. UWAGA: W przypadku składania oferty łącznie na kilka zadań, łączna wartość brutto PLN wykazanej dostawy, bądź wykazanych dostaw, nie może być mniejsza niż suma wartości brutto PLN właściwych dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
7.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
7.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
12. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w punktach od 1.1. do 1.4., Wykonawcy muszą spełnić łącznie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia w załączniku nr 2c do SWZ).
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych
w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt 2.2. i 2.3, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia w załączniku nr 2c do SWZ).
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych
w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt 2.2. i 2.3, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu w załączniku nr 2d do SWZ);

Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu w załączniku nr 2d do SWZ);
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-17 09:00

Po zmianie:
2023-11-24 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-17 09:30

Po zmianie:
2023-11-24 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-12-16

Po zmianie:
2023-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.