Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891322535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746650061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,211736,c2a264c8629e6bdea333ed5b07f47b08.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e04e99-ead3-416a-80dd-991766c125b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 305 ust. 1 pkt. 2) Ustawy: tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5, a pierwotne warunki nie zostały w sposób istotny zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d3ab20c4-d82a-4619-99cc-b15934a8cb0f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 43/DRI/WR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211138,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnych zestawów ogrodzeń panelowych, przygotowanych do montażu, wg
wymagań Zamawiającego, zawartych w Tabeli – zał. Nr 2 do SOPZ, w tym:
1) Ogrodzenie boksu typu A o wymiarach 5,00 x 5,00 m – 16 kompletów,
2) Ogrodzenie boksu typu B o wymiarach 7,50 x 5,00 m – 6 kompletów,
3) Ogrodzenie boksu typu C o wymiarach 7,50 x 2,00 m – 3 komplety,
4) Ogrodzenie boksu typu E o wymiarach 3,00 x 2,50 m – 2 komplety,
2. Ogrodzenia montowane będą w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
3. Parametry oraz rodzaj ogrodzeń został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Kwota zaproponowana przez Wykonawcę podczas negocjacji przekracza kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej poprzez budowę centrów przesiadkowych i P&R wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowę systemu ITS na terenie gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej
- Zakup trzech namiotów 10-osobowych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Świadczenie usług bytowych w mieszkaniach wspomaganych w Centrum Wsparcia Socjalnego przy ul. Ogrodowej 2a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowej usługi porządkowej obiektów siedziby Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20, 22, 24 w Wałbrzychu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sukcesywna dostawa ryb i artykułów rybnych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





