Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00432104/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 95 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie - sprawa nr 95/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11783281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 95 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie - sprawa nr 95/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8484a4-20bd-4416-88c5-8cdf2194638d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671655/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 GRUPA CSLog bud. 95/1580 - garaż Remont dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 95/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 837377,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 95 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót (STWiORB) oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót.
Zakres przedmiotu zamówienia stanowi następujące prace: rozbiórka pokrycia z papy wraz z wszystkimi obróbkami blacharskimi, rozbiórka istniejącej instalacji odgromowej, uzupełnienie spękanej nawierzchni betonowej, montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, przemurowanie uszkodzonych podstaw kominów wentylacyjnych oraz ogniomuru, roboty malarskie istniejących kominów, wykonanie nowego pokrycia dachowego dwuwarstwowo ze styropapy i papy, wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z wcześniej wykonanym projektem, wywóz i utylizacja odpadów.
W zakres prac wchodzi również opracowanie w dwóch egzemplarzach projektu na wymianę instalacji odgromowej z należytą starannością w sposób zgodny z postanowieniami warunków umowy, programem funkcjonalno – użytkowym oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2405 t.j.). Dokumentacja musi zawierać projekt budowlano-wykonawczy.
Dokumentację określoną powyżej Wykonawca winien sporządzić i przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej w liczbie egzemplarzy wskazanej powyżej oraz na jednym nośniku elektronicznym (CD). Dokumentacja, na nośniku elektronicznym winna mieć formę opracowania w programie Word, CAD, NORMA lub w formacie PDF.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu BiOZ (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństw i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., nr 120 poz.1126 z późn.zm.) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 t.j.), przed rozpoczęciem robót budowlanych (Wykonawca na etapie realizacji umowy przedłoży oświadczenie kierownika robót stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa).
Przed wbudowaniem zasadniczych materiałów budowlanych, Wykonawca powinien otrzymać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzoną kartą materiałową (Załącznik nr 7 do umowy). Inspektor nadzoru może zażądać przed wbudowaniem przedstawienia do akceptacji karty materiałowej innych materiałów, które uzna za konieczne w celu potwierdzenia wymaganych parametrów, w szczególności:
- papa asfaltowa wierzchniego krycia;
- płyty styropianowe EPS 100.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu i ogrodzeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, mostki, daszki, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie i przekazanie przed przystąpieniem do realizacji robót „HARMONOGRAMU ROBÓT” uzgodnionego z inspektorem nadzoru wskazanym treścią umowy.
Wykonawca w harmonogramie robót jest zobowiązany określić w szczególności terminy i zakres robót będących przedmiotem odbiorów częściowych.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram w czterech jednobrzmiących egzemplarzach.
Budynek w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny
z wyjątkiem części, w której będzie przeprowadzany remont. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie budynku realizujących zakres przedmiotu zawartej umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności
do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); zabezpieczenia budynku przed zniszczeniami, zalaniem i innymi uszkodzeniami; realizacja robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku i terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność
za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi
do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 t.j.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do konstrukcji obiektu i jego wykończenia muszą posiadać świadectwa i atesty dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie.
Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca realizujący roboty budowlane jest jednocześnie wytwórcą odpadów oraz jest zobowiązany do udokumentowania czynności zagospodarowania powstałych odpadów. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.).
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Wszystkie odpady (śmieci, gruz, itp.) powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wywieźć z miejsca wykonywania robót. Koszt zagospodarowania powstałych odpadów ponosi Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia Zamawiającemu przyjęcia do utylizacji materiałów przez zakład świadczący usługi w zakresie utylizacji, lub w przypadku wykorzystania gruzu w celu późniejszego wykorzystania przez Wykonawcę – zaświadczenie o zagospodarowaniu na potrzeby własne.
Koszty te Wykonawca winien ująć w kosztorysie ofertowym zgodnie z opisem danej pozycji przedmiaru robót.
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.
Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy).
Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane polegające na montażu dachówki, wykonaniu instalacji odgromowej, objętych zakresem przedmiotu umowy - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 t.j.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861000,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1019970,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861000,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kochmański INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5562806981
7.3.3) Ulica: Solankowa 22
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kochmański INVEST Grzegorz Kochmański, Balczewo 28, 88-110 Inowrocław
NIP: 5562191999
Zakres: montaż styropapy i jednowarstwowo papy - ok. 30% części całego zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861000,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przeglądy, konserwacja oraz wymiana elementów wyposażenia pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 120/2025
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Przegląd armatury zaporowej - zawory KITO, PROTEGO wraz z wymianą części zamiennych na magazynowych zbiornikach paliwowych Składu Gardeja - 121/2025
- Dostawa wyposażenia osobistego
- Usługa cateringu dla dzieci, które uczęszczają do przedszkola w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w I półroczu 2026
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych w okresie styczeń - grudzień 2026 r."
- "Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- Wykonanie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica w 2026 r.
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 19
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Działoszyce"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





