Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00453807/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 31
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@wzspgdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wzspgdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://wzspgdynia.biposwiata.pl/cms/12365/zamowienia_publiczne_powyzej_130tys_zl__od_01012021r1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922103389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skarszewska 7
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@medyk-stg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.medyk-stg.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392040440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 29
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm_sl@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.medyk.slupsk.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792280399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reja 12
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://medyk.sztum.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571148611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Gen. J. Hallera 17
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-401
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://medyk.gda.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e1a0142-6a6c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie ukraińskich imigrantów w Pomorskiem” Projekt realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej 14 Integracja imigrantów, Działania 14.1. Integracja imigrantów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 na podstawie uchwały nr 950/390/22 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 29 września 2022 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453807/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PMSP.321.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165589,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni:Część nr 1:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni:Część nr 2:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim:Część nr 3:
- Kserokopiarka/ Urządzenie wielofunkcyjne A3 – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 24640,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim:Część nr 4:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku:Część nr 5:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku:Część nr 6:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w SztumieCzęść nr 7:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w SztumieCzęść nr 8:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w GdańskuCzęść nr 9:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w GdańskuCzęść nr 10:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp część nr 3 podlega unieważnieniu, ponieważ na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Łóżka hotelowe - doposażenie SDM3 i SDM4 - powtórne
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Sukcesywne dostawy osłon na mikroskop, kaset, zestawów laryngologicznych, czynnika sterylizującego i odczynników do analizatora dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
- ZAKUP URZĄDZENIA DO PRZEZSKÓRNEGO POMIARU TLENU ORAZ DWUTLENKU WĘGLA
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Limit na gwarancje bankowe
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z systemem druku podążającego oraz ich serwis
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.