eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@wzspgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wzspgdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://wzspgdynia.biposwiata.pl/cms/12365/zamowienia_publiczne_powyzej_130tys_zl__od_01012021r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922103389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarszewska 7

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@medyk-stg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.medyk-stg.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392040440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 29

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm_sl@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.medyk.slupsk.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792280399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reja 12

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://medyk.sztum.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571148611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Gen. J. Hallera 17

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-401

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://medyk.gda.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, elektronicznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e1a0142-6a6c-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie ukraińskich imigrantów w Pomorskiem” Projekt realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej 14 Integracja imigrantów, Działania 14.1. Integracja imigrantów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 na podstawie uchwały nr 950/390/22 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 29 września 2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PMSP.321.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165589,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni:
Część nr 1:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni:
Część nr 2:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim:
Część nr 3:
- Kserokopiarka/ Urządzenie wielofunkcyjne A3 – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 24640,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim:
Część nr 4:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38652100-1 - Projektory

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku:
Część nr 5:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku:
Część nr 6:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie
Część nr 7:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie
Część nr 8:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Gdańsku
Część nr 9:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne (Laserowa drukarka kolorowa) – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 20234,90 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Gdańsku
Część nr 10:
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 17” – 2 szt.,
- Rzutnik – 1 szt.,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 19643,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp część nr 3 podlega unieważnieniu, ponieważ na przedmiotową część nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp część nr 1, 5, 7, 9 podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone oferty dla przedmiotowych części podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17195,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 310 ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ środki publiczne jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostały mu przyznane.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.