Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432403/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00523935/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach KAS woj. kujawsko-pomorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach KAS woj. kujawsko-pomorskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6821ec-5df4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131378/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z niezbędnym oprogramowaniem, przeprowadzeniem instruktarzu z obsługi w obiektach KAS woj. kuj. - pom.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, ul. Czartoryskiego 20 –depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane. Zamówienie dla części I obejmuje opcję: dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Radziejowie, ul. Rolnicza 6 – depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 96881,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Tucholi, Plac Zamkowy 4 - depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 48440,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Brodnicy, ul. Sikorskiego 19 - depozytor na 72 breloki (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane. Zamówienie dla części III obejmuje opcję: dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Świeciu, ul. 10 Lutego 16 - depozytor na 72 breloki (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 134923,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Żninie, ul. Klemensa Janickiego 18 - depozytor na 60 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 54568,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 8 - depozytor na 60 breloków (komplety kluczy) 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 54568,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Sępólnie Krajeńskim, ul. Tadeusza Kościuszki 22 -depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 48440,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Rypinie, ul. Dojazdowa 10 - depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 48440,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Wąbrzeźnie, ul. Macieja Rataja 2 - depozytor na 36 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane. Zamówienie dla części VIII obejmuje opcję: dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Kościelna 18 - depozytor na 36 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 72661,06 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie 1 depozytora do przechowywania kluczy na zewnątrz budynku w Urzędzie Skarbowym w Brodnicy, ul. Sikorskiego 19 wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytora, przeprowadzenie instruktażu z obsługi.4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak odbycia wizji lokalnej, skutkujące odrzuceniem wszystkich złożonych ofert i unieważnieniem postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak odbycia wizji lokalnej, skutkujące odrzuceniem wszystkich złożonych ofert i unieważnieniem postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak odbycia wizji lokalnej, skutkujące odrzuceniem wszystkich złożonych ofert i unieważnieniem postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak odbycia wizji lokalnej, skutkujące odrzuceniem wszystkich złożonych ofert i unieważnieniem postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak odbycia wizji lokalnej, skutkujące odrzuceniem wszystkich złożonych ofert i unieważnieniem postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak odbycia wizji lokalnej, skutkujące odrzuceniem wszystkich złożonych ofert i unieważnieniem postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak odbycia wizji lokalnej, skutkujące odrzuceniem wszystkich złożonych ofert i unieważnieniem postępowania w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa depozytorów kluczy dla Urzędu Skarbowego Łódź-Polesie
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową.
- DOSTAWA ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH NA POTRZEBY LABORATORIUM DRUKU PRZYROSTOWEGO (5 ZADAŃ)
- Dostawa akcesoriów i sprzętu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





