eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przyszowice › Sprzedaż wraz z transportem dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Przyszowicach olejuopałowego lekkiego, przeznaczonego do kotłowni olejowej, rok 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż wraz z transportem dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Przyszowicach olejuopałowego lekkiego, przeznaczonego do kotłowni olejowej, rok 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Przyszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241677931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 4

1.5.2.) Miejscowość: Przyszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-178

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3011590

1.5.8.) Numer faksu: 32 3011590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@przyszowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przyszowice.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - szkoła publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z transportem dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Przyszowicach olejuopałowego lekkiego, przeznaczonego do kotłowni olejowej, rok 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45f02af-7bf3-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.przyszowice.edu.pl/35/60/dostawy.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się:
1) przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl ,
2) ePUAPu
3) za pomocą poczty elektronicznej: zsp@przyszowice.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania
oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej
z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub
ID postępowania lub numerem referencyjnym postępowania). 6. Dokumenty elektroniczne,
oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. 7. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, zsp@przyszowice.edu.pl 8. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2542) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest:
Zespół Szkolno – Przedszkolny w Przyszowicach z siedzibą w Przyszowicach przy ul. Szkolnej 4, email:
zsp@przyszowice.edu.pl
• w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem
Ochrony Danych, dostępnym pod adresem e-mail: biuro@protecton.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sprzedaż wraz z transportem dla Zespołu
Szkolno – Przedszkolnego w Przyszowicach oleju opałowego lekkiego, przeznaczonego do kotłowni
olejowej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Przyszowicach przy ul. Szkolnej 4”
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
• Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w
celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że
przepisy szczegółowe stanowią inaczej;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikających z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/pana danych osobowych; **
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;***
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS – PP/TP/34/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego do Zespołu
Szkolno – Przedszkolnego w Przyszowicach, ul. Szkolna 4, 44 – 186 Przyszowice
2. Olej dostarczany będzie sukcesywnie, na wezwanie Zamawiającego,
jednorazowo w ilości do 6 000 litrów +/- 10%
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków
zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów,
Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie
obrotu paliwami ciekłymi, w tym lekkimi olejami opałowymi, wydaną na podstawie przepisów
ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716, ze zm.).
Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. koncesję i zrealizuje dostawy, do których
ta koncesja jest wymagana.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
− aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w tym lekkimi
olejami opałowymi, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo
energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716, ze zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub do
podpisania umowy o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych
2) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby -
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka
cywilna):
1) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania
Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania
w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, i musi w swej treści
zawierać wskazanie niniejszego postępowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub
umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, z której wynika
ustanowione pełnomocnictwo.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww.
pełnomocnictwo.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
2) Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie
zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać
informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3) Formularz nr 1 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4) Formularz nr 2 - Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni
Wykonawcy - dotyczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
5.7.2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie
lub nienależyte wykonanie zamówienia.
5.7.3. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla
wszystkich podmiotów składających ofertę.
5.7.4. Pełnomocnik będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz
każdego i wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.
5.7.5. Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez
pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie.
5.7.6. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach
określonych w Kodeksie cywilnym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Niedopuszczalna jest z miana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość
wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia
okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku zmiany
przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku udostępnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.