eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobylnicaŚwiadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Miasta i Gminy Kobylnica w 2026 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Miasta i Gminy Kobylnica w 2026 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1168137

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 173 35 89

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 20/3

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opskobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opskobylnica.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 319 79 13

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 63

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spkobylnica

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 319 79 36

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Sycewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsycewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spsycewice.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 132 39 05

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kwakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-kwakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkwakowo.edupage.org

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 103 65 48

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Kończewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkonczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkonczewo.edupage.org

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 172 17 87

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonowice 4

1.5.2.) Miejscowość: Słonowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spslonowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spslonowice.edupage.org/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 314 57 15

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 20/4

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gckipkobylnica.bip.gov.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna w Kobylnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 314 57 21

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 20/4

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bibliotekakobylnica.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Miasta i Gminy Kobylnica w 2026 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a54e008b-dc5b-4962-a5c7-ee484a48e236

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037001/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.7.2025.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI I obejmuje:
1) Zadanie Nr 1, które dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych w osobnych koszach na bioodpady, papier, szkło, tworzywa sztuczne gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w parkach i na boiskach sportowych oraz na przystaniach kajakowych w miejscowościach Lubuń i Łosino oraz przystaniach rybackich w miejscowościach Ścięgnica i Zbyszewo znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz dzierżawy pojemników na przystaniach rybackich i kajakowych.
2) Zadanie Nr 2, które dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w koszach ulicznych znajdujących się wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica.
3) Zadanie Nr 3, które dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych oraz opróżniania koszy oraz wywóz do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica.
4) Zadanie Nr 4, które dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych wraz z wywozem do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych pozostawionych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) projekcie umowy – załącznik nr 7 do SWZ,
2) szczegółowych warunkach realizacji usługi - załącznik nr 2a – nr 2d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 300820,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia w CZĘŚCI II obejmuje:
1) Zadanie Nr 5, które dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica oraz dzierżawy pojemników przy budynkach:
a) Urzędu Miejskiego w Kobylnicy, przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy,
b) Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, przy ul. Wodnej 20/2 w Kobylnicy.
2) Zadanie Nr 6, które dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica oraz dzierżawy pojemników, w następujących jednostkach oświatowych:
a) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 63,
a. Oddział Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, ul. Jolanty Szczypińskiej 30,
b. Oddział Szkoły Podstawowej w Kobylnicy, ul. Wodna 20/4;
b) Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach, ul. Szkolna 1, 76-251 Sycewice,
c) Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie, ul. Słupska 5, Kwakowo, 76-251 Kobylnica,
d) Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie, ul. Szkolna 1, Kończewo, 76-251 Kobylnica,
e) Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica.
3) Zadanie Nr 7, które dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. papier, tworzywa gromadzone
w oddzielnych pojemnikach z posesji w Kobylnicy przy ul. Wodnej 20/4 tj. Biblioteki Publicznej w Kobylnicy oraz Biblioteki Publicznej w Kobylnicy filia
w Sycewicach przy ul. Sportowej 5.
4) Zadanie Nr 8, które dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach z posesji Centrum Kultury
i Promocji w Kobylnicy przy ul. Wodnej 20/4 oraz świetlic wiejskich na terenie Gminy Kobylnica tj.
a) świetlica wiejska w Kczewie, Kczewo 6,
b) świetlica wiejska w Kruszynie, Kruszyna 1,
c) świetlica wiejska w Kuleszewie, Kuleszewo 31 ,
d) świetlica wiejska w Lubuniu, Lubuń 19 A,
e) świetlica wiejska w Luleminie, Lulemino 19,
f) świetlica wiejska w Łosinie, ul. Starowiejska 1 C,
g) świetlica wiejska w Płaszewie, Płaszewo 9 ,
h) świetlica wiejska w Reblinie, ul. Długa 16 C,
i) świetlica wiejska w Sierakowie, Sierakowo 21 B,
j) świetlica wiejska w Sycewicach, ul. Pocztowa 1 A,
k) świetlica wiejska w Widzinie, ul. Główna 26 ,
l) świetlica wiejska we Wrzącej, Wrząca 53,
m) świetlica wiejska w Kwakowie, ul. Słupska 3 B.
5) Zadanie Nr 9, które dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach oraz dzierżawy pojemników na posesji przy ul. Wodnej 20/3 tj. Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) projekcie umowy – załącznik nr 7 do SWZ,
2) szczegółowych warunkach realizacji usługi - załącznik nr 2e – nr 2i do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 187404,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289032,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337693,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289032,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTIVIA spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 967 144 67 56

7.3.3) Ulica: Filtrowa 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-467

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289032,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188757,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210988,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188757,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 000 56 23

7.3.3) Ulica: Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188757,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.