eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceMODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1175287

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95cf3ab7-cb4e-4a09-b7f3-c89241ba5411

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045535/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja kładki na rzece Ropa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324793,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie
robót budowlanych polegających na modernizacji kładki dla pieszych zlokalizowanej na rzece Ropie w Gorlicach w km
34+488, łączącej ul. Kościuszki z ul. Blich (na działkach o nr ewid. 1307/5,1307/3, 1666/10, 1398/13). Zakres robót obejmuje
wymianę uszkodzonych elementów konstrukcji stalowej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz wymianę nawierzchni
kładki pieszej wraz z wykonaniem nowej powierzchni antypoślizgowej pomostu na odległości około 40 m.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy oraz kosztorysy) niezbędnej do
uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót niewymagających pozwolenia
na budowę,
b) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie oznakowania zastępczego ciągu komunikacyjnego na
czas prowadzenia robót,
c) po wykonaniu dokumentacji wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i złożenia odpowiedniego wniosku: tj.
zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę / pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane zwanej dalej Prawem budowlanym i uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych/ zaświadczeń,
zezwalających na wykonanie robót budowlanych,
d) wykonanie robót przygotowawczych,
e) fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanych i zatwierdzonych projektów oraz
dokumentacji załączonej do SWZ,
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu,
g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w tym zakresie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru
budowlanego o zakończeniu budowy, jeśli będzie wymagane.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami – zał. nr 1 do SWZ,
b) Pismo z dnia 11 marca 2025 r. Państwowego Gospodarstwa Wodnego „Wody Polskie” – zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521859,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Górecki Zakład Produkcyjno Usługowy Dromet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921005504

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 21

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.