Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471431/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00483842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00488405/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00493723/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00502118/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 23”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240305185
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Grabowa 1 A
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-172
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sznslaskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/sznkat/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami znajdującymi się w zasobie Województwa Śląskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496681
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00471431/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dotyczy cz. I i II).
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, minimum 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości parkingów i terenów zewnętrznych, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, przy czym co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości na terenie zewnętrznym o łącznej powierzchni co najmniej 1 500 m² przez okres minimum 1 roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku zamówień nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora sprawującą nadzór i kontrolującą wykonanie usługi sprzątania terenów zewnętrznych i odśnieżania, która posiada co najmniej 1 (jeden) rok doświadczenia w pracy polegającej na koordynowaniu/nadzorowaniu, a także kontroli pracy personelu sprzątającego tereny zewnętrzne o powierzchni łącznej co najmniej 1 500 m² okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert.
Po zmianie:
- CZĘŚĆ I:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, minimum 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości w obiektach użyteczności publicznej lub innych obiektach komercyjnych, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda, przy czym co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości wykonał na terenie obiektu użyteczności publicznej (lub innego obiektu komercyjnego – biurowego) o łącznej powierzchni co najmniej 8 000 m² przez okres minimum 1 roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku zamówień nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora sprawującą nadzór i kontrolującą wykonanie usługi sprzątania, która posiada co najmniej 1 (jeden) rok doświadczenia w pracy polegającej na koordynowaniu/nadzorowaniu, a także kontroli pracy personelu sprzątającego w budynkach administracji rządowej/samorządowej/komercyjnej o powierzchni łącznej co najmniej 8 000 m² okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert.
- CZĘŚĆ II:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, minimum 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości parkingów i terenów zewnętrznych, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, przy czym co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości na terenie zewnętrznym o łącznej powierzchni co najmniej 1 500 m² przez okres minimum 1 roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku zamówień nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga w zakresie zadeklarowanego czasu reakcji w formularzu ofertowym - zgodnie z Rozdz. XXV ust. 4 SWZ - na potwierdzenie spełnienia tego kryterium dokumentów, które pozwolą Zamawiającemu zweryfikować, czy jest on w stanie spełnić to kryterium (Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ).
b) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora sprawującą nadzór i kontrolującą wykonanie usługi sprzątania terenów zewnętrznych i odśnieżania, która posiada co najmniej 1 (jeden) rok doświadczenia w pracy polegającej na koordynowaniu/nadzorowaniu, a także kontroli pracy personelu sprzątającego tereny zewnętrzne o powierzchni łącznej co najmniej 1 500 m² okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-16 12:00
Po zmianie:
2022-12-19 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-16 12:05
Po zmianie:
2022-12-19 12:05
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.