eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GromnikRemont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa



Ogłoszenie z dnia 2024-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ef7885-9b79-44c2-a3fa-7d3884e9410b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00493139/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
Remont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa

Oferta złożona w postępowaniu musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej.
Lokalizacja inwestycji - droga leśna nr 46 nr inw. 220/259 położona w leśnictwie Bistuszowa województwie małopolskim, powiecie tarnowskim, na terenie gminy Ryglice, obręb Joniny, na działkach ewidencyjnych nr 715, 716, 718 oraz w gminie Szerzyny, obręb Żurowa na działkach ewidencyjnych 1011/1, 1010/1, 1021, 1020.
2) Zamówienie obejmuje wykonanie remontu na drodze leśnej nr 46 w leśnictwie Bistuszowa. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej nr 46 nr inw. 220/259 w leśnictwie Bistuszowa w km 0+000 – 1+975.
Prace remontowe w ramach zadania obejmują:
- roboty pomiarowe służące wyznaczeniu odcinków nawierzchni do remontu,
- wykonanie remontu poboczy, polegające na odcinkowym ścięciu nadmiaru darniny, gruntu,
- demontaż i ponowny montaż nadających się do użytkowania wodospustów drewnianych w nawierzchni,
- remont wodospustów, które są uszkodzone, polegający na wymianie ich na nowe, również drewniane o tych samych parametrach ( w km 0+155, 0+230, 0+571, 0+903, 1+200),
-wykonanie lokalnego uzupełnienia ubytków nawierzchni w km 0+309÷0+315(4m²), 0+579÷0+624(6m²), 0+807÷0+989(10m²), 1+642÷1+714(5m²) mieszanką kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 5/31,5mm gr. 10cm, z zamknięciem grysem 2/8mm;
- wykonanie odcinkowego profilowania i zagęszczenia podłoża na odcinku w km 0+335÷0+398, 0+418÷0+579, 0+647÷0+807, 1+148÷1+315, 1+400÷1+546 pod uzupełnienie kolein,
- wykonanie remontu nawierzchni w km 0+335÷0+398, 0+418÷0+579, 0+647÷0+807, 1+148÷1+315, 1+400÷1+546 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 5/31,5mm z zamknięciem grysem 2/8mm, polegającego na uzupełnieniu kolein średnio o szerokości 2x0.75m, grubość nawierzchni 6cm,
- wykonanie odcinkowego profilowania i zagęszczenia podłoża na odcinku w km 0+005÷0+095, 0+121÷0+300, 0+989÷1+148, 1+315÷1+360, 1+714÷1+804, 1+858÷1+975 na szerokości 5,0m,
- wykonanie remontu nawierzchni jezdni w km 0+005÷0+095, 0+121÷0+300, 0+989÷1+148, 1+315÷1+360, 1+714÷1+804, 1+858÷1+975 o szerokości 3,5m wraz z poboczami (2x0,75m) z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 5/31,5mm 6 z zamknięciem grysem 2/8mm, polegającego na wykonaniu warstwy z kruszywa o grubości 6cm,
- wykonanie remontu przełamanej nawierzchni jezdni w km 1+546÷1+580 o szerokości 1,5m z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 5/31,5mm z zamknięciem grysem 2/8mm, polegającego na wykonaniu warstwy z kruszywa o grubości 21cm, po wcześniejszym przeprofilowaniu,
- poprawa zjazdów na szlaki leśne, polegająca na wykonaniu warstwy z kruszywa o grubości 6cm z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 5/31,5mm z zamknięciem grysem 2/8mm.
Roboty remontowe mają za zadanie przywrócenie stanu pierwotnego. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową. Roboty pomiarowe dla potrzeb robót oraz wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i powinny być wliczone w cenę umowną.
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych z jakiegokolwiek źródła materiały będą pozyskiwane. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów na teren budowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót.
4) Sprzęt dopasowany do zakresu robót powinien spełniać wymogi BHP.
5) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego
6) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.
7) Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.
Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót.
Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:
1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień
i zobowiązań wzajemnych,
3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.
Warunki rękojmi i gwarancji:
1) Na wykonany cały Przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego.
2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego
3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186437,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236435,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186437,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSDREW Jarosław Golonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372113537

7.3.3) Ulica: Partyzantów 2B

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186437,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.