Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366521/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W BABICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356864733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 613 40 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsbabice@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbabice.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db67accb-7758-4f2c-a951-d5f816ae8a7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db67accb-7758-4f2c-a951-d5f816ae8a7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099289/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.1.2025.IH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY
Schab bez kości kg 435
Łopatka wieprzowa bez kości, bez skóry kg 70
Boczek wędzony kg 88
Antrykot, Szponder kg 40
Kabanos drobiowy kg 20
Kabanos wieprzowy kg 20
Kiełbasa śląska (min. 70% mięsa) kg 100
Kiełbasa podwawelska kg 70
Karczek kg 675
Szynka kulka b/k kg 225
Parówki cienkie z szynki min. 90% mięsa kg 75
Pasztet zapiekany drobiowy kg 15
Polędwica drobiowa min. 80% mięsa kg 21
Szynka drobiowa min.80% mięsa kg 13
Szynka wiejska min.80% mięsa kg 27
Mięso wołowe- pieczeniowe kg 90
• Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
• Wędliny najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu, o czystej, suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie.
• Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.
• Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej.
• W przypadku mięs tłustych np. karczek oraz błon np. schab b/k. Wędliny, szynki i kiełbasy
– zawartość mięsa min. 70 %, wytwarzane bez MOM, smak i zapach charakterystyczny.
• Dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego dla wędlin i kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15111100-0 - Wołowina
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.5.5.) Wartość części: 59500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 2: MIĘSO DROBIOWE
Filety z piersi kurczaka bez skóry, bez kości kg 853
Filet z indyka bez skóry, bez kości kg 222
Udziec z kurczaka kg 581
Udko z kurczaka kg 576
Kura rosołowa kg 35
• Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
• Mięso nie może być pakowane próżniowo.
• Barwa mięsa drobiowego świeżego powinna być bladoróżowa, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15112100-7 - Świeży drób
4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 3: NABIAŁ
Mleko 3,2% UHT 1 litr szt. 2400
Jogurt naturalny kubek 370 g szt. 265
Jogurt naturalny pitny 200 g Szt. 600
Jogurt owocowy – kubeczek zawierający owoce lub sok naturalny i kultury bakterii probiotycznych 150g szt. 1430
Masło zawartość tłuszczu minimum 82% 200g szt. 1050
Ser żółty pełnotłusty o zaw. tłuszczu min. 25%, typu gouda, plastry kg 80
Serek homogenizowany smakowy - kubeczek, waniliowy lub owocowy o zawartości cukru mniejszej niż 15g na 100g produktu 150g szt. 2000
Śmietana 18 % 330g szt. 250
Twaróg półtłusty kg 280
Śmietana 30% 500g szt. 200
Śmietana 30% 200g szt. 680
Maślanka- naturalna, owocowa 1 litr szt. 100
Desery mleczne, waniliowe, czekoladowe 50-100g szt. 1500
Serek kanapkowy śmietankowy, naturalny 200g szt. 60
Mleczko smakowe 200ml szt. 1200
• Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 4: WARZYWA I OWOCE
Arbuz kg 204
Banany kg 659
Borówka amerykańska kg 35
Brzoskwinia kg 43
Burak czerwony (korzeń) kg 320
Cebula kg 300
Cytryny kg 52
Czosnek szt. 227
Dynia kg 50
Gruszka kg 572
Jabłka krajowe, klasy I kg 870
Kapusta biała (główka) kg 200
Kapusta czerwona kg 85
Kapusta kiszona (bez dodatku octu) kg 280
Kapusta Pekińska szt. 270
Kiwi szt. 1160
Koperek zielony - pęczek szt. 360
Lubczyk szt. 30
Mandarynki kg 450
Marchew korzeń kg 1015
Nektarynka kg 53
Ogórek kiszony (bez dodatku octu) 400g szt. 735
Ogórek zielony kg 411
Papryka czerwona, zielona, żółta świeża kg 145
Pieczarki kg 50
Pietruszka korzeń kg 610
Pietruszka zielona (pęczek) szt. 400
Pomarańcze kg 289
Pomidorki koktajlowe kg 60
Pomidory kg 110
Por szt. 270
Rzodkiewka szt. 170
Sałata lodowa szt. 260
Sałata zielona szt. 80
Seler korzeń kg 555
Szczypiorek szt. 150
Śliwki kg 40
Truskawka kg 28
Winogrono bezpestkowe białe kg 50
Ziemniaki krajowe kl. I kg 4570
Ziemniaki młode kg 1700
• Owoce i warzywa wszystkie klasy pierwszej – powinny być świeże, nie zwiędnięte, bez uszkodzeń zewnętrznych.
• Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.
• Warzywa nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.
• Warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
• Ziemniaki – powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku,
nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny.
• Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.
• Owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 69500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 5: MROŻONKI
Brokuły mrożone kg 96
Bukiet warzyw kg 60
Kalafior mrożony kg 60
Marchewka mini mrożona kg 110
Mieszanka kompotowa (owocowa) mrożona kg 525
Szpinak rozdrobniony kg 120
Truskawki mrożone kg 95
Włoszczyzna mrożona kg 105
Pierogi ruskie kg 105
Pierogi z mięsem kg 135
Pierogi z truskawkami kg 220
Pierogi z serem twarogowym na słodko kg 102
Pierogi z jagodą kg 68
Uszka z mięsem kg 25
Jagoda mrożona kg 75
• Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, niezbrylone.
• Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie stanowią jednej zmrożonej bryły – za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły).
• Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Bazylia suszona szt. 47
Biszkopty bez cukru 100g szt. 100
Budyń( śmietankowy, czekoladowy) 35g szt. 350
Bułka tarta z pieczywa pszennego 450g szt. 420
Chrupki kukurydziane paluchy 50g szt. 130
Ciastka kruche z nadzieniem 3kg kg 15
Ciastka owsiane 90dkg kg 15
Ciastka biszkoptowe z nadzieniem szt. 1000
Ciastka zbożowe 2kg kg 13
Ciastka zbożowe pakowane po 2 sz. szt. 630
Ciasto francuskie szt 40
Cukier biały kryształ 1kg kg 400
Curry szt. 57
Czekolada gorzka szt. 114
Czekolada mleczna szt 200
Czekoladowe jajeczka wielkanocne 2 kg szt 8
Czosnek granulowany szt. 58
Drożdże 10dkg szt. 25
Dżem ( super gładki niskosłodzony truskawkowy min.60g owoców na 100g produktu, bez substancji konserwujących i bez "E") ozawartości cukru mniejszej niż 15g na 100g produktu 225g szt. 405
Fasola Jaś 400g szt. 150
Filet z makareli w pomidorach 170g szt. 100
Filet z makreli w oleju 170g szt. 60
Galaretka 71g szt. 430
Galaretka w czekoladzie 2,5 kg szt 4
Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki 400g szt. 97
Herbata ekspresowa w saszetkach 100szt szt 60
Herbata owocowa z suszu owocowego w saszetkach 40g szt 75
Herbatniki szt 960
Kakao ciemne o obnizonej zawartości tłuszczu 150g szt 50
Kasza orkiszowa 4x100g szt 48
Kasza jęczmienna wiejska 1kg kg 95
Kasza jęczmienna 4x100g szt 305
Kasza manna pszenna 1 kg kg 70
Kawa zbożowa (147 g 35 torebek) szt 142
Keczup łagodny, bez konserwantów 480g szt 60
Kisiel z cukrem 77g szt 310
Koncentrat pomidorowy w słoiku, pasteryzowany 30% 200g szt 580
Liść laurowy 5g szt 30
Makaron bezjajeczny 250g szt 10
Makaron nitki 5 jajeczny 250g szt 200
Makaron ryżowy 250g szt 106
Makaron spaghetti mąka pszenna semolina (100%)Makaron mąka pszenna semolina (100%) (świderki, muszelki, rurki, kolanka ) 400g szt 1270
Makaron zacierka 250g szt 90
Mąka tortowa 1kg kg 403
Mieszanka studencka 100g szt 120
Miód pszczeli, wielokwiatowy, naturalny, polski 1l szt 65
Mus w tubce do wyciskania 100% owoców bez konserwantów 120g szt 2200
Musli 500g szt 70
Ocet 500ml szt 20
Olej rzepakowy 100% do smażenia 1l szt 510
Oregano suszone 10g szt 68
Papryka mielona słodka, ostra 20g szt 150
Passata pomidorowa 500g szt 80
Pasztet drobiowy w słoiku 200g szt 40
Pieprz czarny mielony 10g szt 250
Płatki jęczmienne błyskawiczne 400g szt 4
Płatki kukurydziane 500g szt 60
Płatki migdałowe 100g szt 80
Płatki owsiane 200g szt 12
Płatki zbożowe miodowe 500g szt 30
Pomidory bez skóry w puszce krojone 400g szt 40
Przyprawa do kurczaka bez glutaminianu sodu szt 65
Przyprawa warzywna do potraw. Skład: sól, suszone warzywa 30 proc. (marchew, pasternak, cebula, ziemniaki, seler, por, papryka, natka pietruszki, czosnek), cukier, ekstrakt drożdżowy, przyprawy (pieprz czarny, kurkuma, koper) 150g szt 590
Rodzynki 100g szt 90
Ryż biały 1kg kg 130
Ryż paraboliczny expressowy 4x100 szt 647
Słonecznik łuskany 100g szt 22
Soczek 100% w kartoniku ze słomką 200ml szt 1900
Sok owocowy w kartonie 1l szt 252
Sok typu Kubuś szt 1250
Sól morska o niskiej zawartości sodu 1kg kg 60
Sól zwykła 1 kg kg 40
Suszone jabłuszka plasterki szt 1220
Tuńczyk kawałki w oleju 170g szt 135
Wafle andrutowe 100g szt 82
Wafle gofry 80g szt 120
Wafle kółeczka ryżowe 60g szt 85
Wafle ryżowe zbożowe, kukurydziane ( wieloziarniste, naturalne pestkami dyni itp.) 120g szt 140
Woda mineralna niegazowana 1,5l szt 1500
Woda mineralna niegazowana 0,3 l szt 300
Ziele angielskie 15g szt 30
Żurawina suszona 100g szt 100
Żurek zakwas kubek 500ml szt 215
• Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.
• Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
• Makarony mają być sporządzone z najwyższej jakości mąki durum, po ugotowaniu makaron nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
• Przyprawy – zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek.
• Fasola, groch – nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe.
• Produkty sypkie, takie jak ryż, kasze – mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się.
• Produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.
• Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego (bez konieczności używania otwieracza mechanicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 73000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 7: JAJA
Jaja świeże L – kl.I szt. 6200
• Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
• Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.CZĘŚĆ 8: PIECZYWO
Chleb zwykły krojony 700g szt. 479
Pączek 90g szt. 210
Bułka duża pszenna 95g szt. 595
Drożdżówka z budyniem, serem, czekoladą 110g szt. 120
Weka 350g szt. 120
Bułka ziarnista 50g szt. 110
Chleb wieloziarnisty krojony 500g szt. 320
Rogal maślany 100g Szt. 960
Bułka kajzerka 50g Szt. 780
• Dostarczane pieczywo nie może być mrożone ani rozmrażane.
• Pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego.
• Pieczywo świeże, wyprodukowane w nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, niegumiaste, miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Babicach w roku szkolnym 2025/2026.Część 9: RYBY
Miruna bez skóry nowozelandzka filety bez skóry 6-12+ bez dodatków 0% 6,8kg S-VAC 6,8kg kg 520
• Ryby świeże – mięso ryb powinno mieć świeży zapach, być pozbawione ości, jędrne i sprężyste, po lekkim naciśnięciu natychmiast wracać do stanu wyjściowego.
• Łuski – bez uszkodzeń, przylegające do skóry.
• Ryby mrożone – bez glazury, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się.
• Mrożone filety i inne produkty rybne mrożone mają być mrożone metodą SHP lub IQF.
• Termin przydatności do spożycia świeżych oraz wędzonych ryb ma być nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego, a w przypadku produktów mrożonych – nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49921,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49921,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49921,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wadowice sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512298092
7.3.3) Ulica: Podstawie 30
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE WADOWICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE WADOWICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49921,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47176,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47176,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47176,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wadowice sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512298092
7.3.3) Ulica: Podstawie 30
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE WADOWICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE WADOWICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47176,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40509,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49817,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40509,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40509,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69825,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92025,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69825,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGM SPÓŁKA Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130267336
7.3.3) Ulica: Winnica 17
7.3.4) Miejscowość: Nawojowa Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69825,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15677,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22477,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15677,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy - sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15677,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-04 do 2026-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64099,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80073,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64099,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. CENTO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6320011066
7.3.3) Ulica: Matejki 46
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64099,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5084,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5084,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy - sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5084,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Wykonawca złożył ofertę bez formularza ofertowego, a jedynie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15724,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15969,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy - sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15969,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-04 do 2026-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI BABICE
- Zakup ciągnika oraz sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Babice
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w latach 2026 - 2027
więcej: przetargi BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek owocowo - warzywnych i mącznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





