eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚW. JADWIGI W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodociągowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-221

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wszn.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszn.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wszn.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e690c125-6e71-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007802/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/36/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167471,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup i dostawa oświetlenia energooszczędnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu”. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport na koszt i ryzyko Wykonawcy, rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa:
a) załącznik nr 1A do SWZ w którym zawarty jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
b) projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31532920-9 - Żarówki i świetlówki

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z odrzuceniem ofert złożonych w niniejszym postępowaniu, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 225 ust. 2 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający odrzucił ofertę nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski, ul. Poznańska 125, 18-400 Łomża na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Zamawiający wezwał Wykonawcę pismem z dnia 06-11-2023r. do wyjaśnienia rozbierzności w zaoferowanych parametrach zawartych w załączniku nr 1A a ulotkami/kartami asortymentu. Celem wyjaśnienia treści złożonej oferty było uzyskanie dodatkowych informacji, co w przypadkach wątpliwości, niejasności co do treści złożonej oferty pozwoliło by Zamawiającemu dokonać należytego badania i oceny złożonej oferty. Zamawiający wystosował wezwanie w zakresie wyjaśnienia rozbieżności pomiędzy załącznikiem nr 1A a załączonymi do oferty przedmiotowymi środkami dowodowymi-ulotkami/kartami asortymentu. W związku z nieotrzymaniem wyjaśnień w w/w zakresie do dnia 09.11.2023r. do godz. 12:00 Zamawiający zobowiązany był ocenić ofertę na podstawie dokumentów którymi dysponował i uznał, że załączone do oferty ulotki/karty asortymentu są dokumentami, które wskazują na asortyment, kóry jest niezgodny z wymaganiami Zamawiającego w związku z czym Zamawiający odrzucił przedmiotową ofertę.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 - ELEKTROTEK Sp. z o.o., ul. Luboszycka 23, 45-222 Opole na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605).
Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty art. 226 ust. 1 pkt. 3,4,6 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna
z przepisami ustawy; jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; nie została sporządzona lub przekazana
w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty:
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak nie została ona podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W związku z powyższym oferta firmy ELEKTROTEK Sp. z o.o, złożona w postępowaniu nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami ustawy Pzp (art. 63 ust. 2) a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w związku z czym Zamawiający zobowiązany był do odrzucenia przedmiotowej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.