Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny "PGM"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgm-chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f744e649-5221-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f744e649-5221-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030557/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.251.35.2023.AMJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97316,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów – Roboty elektryczne - BOM Chorzów Stary + BOM Chorzów II + BOM Śródmieście. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 8 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 48658,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów – Roboty elektryczne - BOM Różanka + BOM Ruch + BOM Hajduki. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana dalej SWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem nr 8 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 48658,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68965,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68965,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68965,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Mateusz Siudyka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241566491
7.3.3) Ulica: ul. Szosowa 9
7.3.4) Miejscowość: Strzyżowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-575
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68965,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68513,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68513,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68513,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS BUD Mateusz Siudyka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241566491
7.3.3) Ulica: ul. Szosowa 9
7.3.4) Miejscowość: Strzyżowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-575
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68513,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- "Wymiana pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych więźby dachu Młyna z Imielina"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 3
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem oddziału żłobka miejskiego przy ul. Wojciecha 23a do wymogów p.poż. oraz utworzeniem dodatkowych miejsc w ramach programu "Aktywny Maluch"
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.