eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › "Nasadzenia drzew i krzewów na terenach Gminy Chrzanów w 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nasadzenia drzew i krzewów na terenach Gminy Chrzanów w 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 75 85 122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16d3d097-454a-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nasadzenia drzew i krzewów na terenach Gminy Chrzanów w 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16d3d097-454a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033142/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nasadzenia drzew i krzewów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381156/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364427,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1) „Nasadzenia drzew i krzewów na terenach zieleni Gminy Chrzanów – 2022 r.”: Zamówienie obejmuje:
a) zakup materiału roślinnego do nasadzeń,
b) wykopanie dołów,
c) naprawę dołów ziemią żyzną,
d) przygotowanie terenu pod nasadzenia,
e) nasadzenie drzew i krzewów,
f) podlanie drzew i krzewów,
g) opalikowanie drzew wraz przymocowaniem drzew do palików i zamontowaniem osłon,
h) wykonanie mis wokół drzew i obsypanie ich korą,
i) zamontowanie słupków ograniczających wjazd na rabaty,
j) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Szczegółowy zakres prac określa:
- załącznik nr 5.1 do SWZ, w którym wyszczególniono wykaz miejsc do nasadzeń,
- załącznik nr 6.1 do SWZ, w którym wyszczególniono wykaz materiału roślinnego wraz z ich parametrami,
- załącznik nr 7.1 do SWZ, w którym wyszczególniono przedmiar prac,
- załącznik nr 8.1 do SWZ, w którym zawarto standardy jakościowe wykonania prac,
- załącznik nr 9.1 do SWZ, w którym zawarto parametry jakościowe materiału roślinnego.
Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy do 30.11.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 161662,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2) „Nasadzenia drzew w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów – 2022 r.”:
Zamówienie obejmuje:
i) zakup materiału roślinnego do nasadzeń,
j) wykopanie dołów,
k) naprawę dołów ziemią urodzajną,
l) sadzenie drzew,
m) podlanie drzew,
n) opalikowanie drzew wraz z przymocowaniem drzew do palików i zamontowaniem osłon,
o) wykonanie mis wokół drzew i obsypanie ich korą,
p) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.

Szczegółowy zakres prac określa:
- załącznik nr 5.2 do SWZ, w którym wyszczególniono wykaz miejsc do nasadzeń,
- załącznik nr 6.2 do SWZ, w którym wyszczególniono wykaz materiału roślinnego,
- załącznik nr 7.2 do SWZ, w którym wyszczególniono łączny przedmiar prac,
- załącznik nr 8.2 do SWZ, w którym wyszczególniono standardy jakościowe wykonania prac,
- załącznik nr 9.2 do SWZ, w którym wyszczególniono parametry jakościowe materiału roślinnego.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej na kwotę nie niższą niż 50% wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 umowy – załącznik nr 4.2 do SWZ. Kserokopia właściwej polisy ubezpieczeniowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 6 do umowy i zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. W przypadku wygaśnięcia polisy, w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowej polisy w terminie 7 dni od momentu jej zawarcia. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości okresu objętego polisą ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 202765,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169646,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169646,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169646,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFLOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350932876

7.3.3) Ulica: Cechowa

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-685

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169646,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188254,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261360,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188254,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFLOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350932876

7.3.3) Ulica: Cechowa

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-685

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188254,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.