Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442284/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH MOBILNYCH AGREGATÓW PRADOTWÓRCZYCH NA POTRZEBY WSSE W POZNANIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Noskowskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-705
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wssepoznan@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-poznan
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH MOBILNYCH AGREGATÓW PRADOTWÓRCZYCH NA POTRZEBY WSSE W POZNANIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73483273-285e-4971-9ded-a5509c9a7db9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085130/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby WSSE w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA-ZP.272.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 484900,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepami samochodowymi, podłączeniem okablowania, podłączeniem uziemienia, serwisem początkowym.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
część 1 obejmuje dostawę mobilnego agregatu prądotwórczego na potrzeby obiektu WSSE zlokalizowanego na os. Przyjaźni 118 w Poznaniu;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 2.1, tj. Opis przedmiotu zamówienia zwany OPZ oraz 2.3 tabelach parametrów technicznych do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 62350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepami samochodowymi, podłączeniem okablowania, podłączeniem uziemienia, serwisem początkowym.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
część 1 obejmuje dostawę mobilnego agregatu prądotwórczego na potrzeby obiektów WSSE zlokalizowanych przy ul. Noskowskiego 21-23 w Poznaniu;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 2.2, tj. Opis przedmiotu zamówienia zwany OPZ oraz 2.4 tabelach parametrów technicznych do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 147250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194094,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Stasiak ELEKTRO-INSTAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721107046
7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 258/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-INSTAL DAMIAN STASIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721107046
7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 258/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-693
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-88/25 Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem zamrażarek niskotemperaturowych oraz systemu do przechowywania w ciekłym azocie wraz z przeszkoleniem personelu w podziale na 3 części.
- Sukcesywna dostawa eko-tłucznia sortowanego o frakcji 0-31,5 mm, 32-63 mm
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
- Wykoszenie roślinności w płacie siedliska przyrodniczego 7230 Górskie i nizinne torfowiska zasadowe o charakterze młak, turzycowisk i mechowisk w obszarze Natura 2000 Jezioro Mnich PLH300029
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW Z TARGOWISK I KIERMASZÓW W POZNANIU ZARZĄDZANYCH PRZEZ "TARGOWISKA" SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gmina Jastrzębia cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa agregatów prądotw i magazynów energii do realizacji zad. ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 na IVcz
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Etap II: .Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup agregatów prądotwórczych i inwerterowych na potrzeby Gminy Konstantynów Łódzki
- Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Mrągowskiego
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





