eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Remont ulicy 11 Listopada w Zabrzu (droga gminna nr 141858S)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy 11 Listopada w Zabrzu (droga gminna nr 141858S)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2faac424-55eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy 11 Listopada w Zabrzu (droga gminna nr 141858S)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2faac424-55eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063042/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont ulicy 11 Listopada w Zabrzu (droga gminna nr 141858S)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.260.11.2023.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4153235,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana pn.: „Remont ulicy 11 Listopada w Zabrzu (droga gminna nr 141858S)” realizowana w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Via Inwest Serwis Tomasz Grzelak, zgodnie z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia remontu odcinka ulicy 11 Listopada w Zabrzu z dnia 12 czerwca 2023r. (WB.6743.279.2021.MS) wydanego przez Prezydenta Miasta Zabrze.

Zakres zamówienia dla całego zamierzenia budowlanego:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- wymianę warstw bitumicznych,
- naprawę nawierzchni chodników, zjazdów
- wymianę uszkodzonych krawężników i obrzeży,
- wymianę wpustów ulicznych i przykanalików,
- remont studni kanalizacji deszczowej,
- zabudowę cieku przykrawężnikowego,
- usunięcie drzew,
- nasadzenia drzew
- plantowanie pasów zieleni, z obsianiem mieszanką traw w pasie drogowym;
- wymianę oznakowania pionowego,
- odtworzenie oznakowania poziomego.
b) wykonanie następujących czynności:
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- zabezpieczenie istniejącego drzewostanu podczas prowadzenia robót budowlanych;
- wykonanie regulacji wysokościowej studzienek i innych urządzeń zlokalizowanych na remontowanym odcinku drogi;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów naruszonych podczas wykonywania robót;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach i przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji odpadów;
- doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy i terenów przyległych wykorzystywanych w czasie remontu;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wraz z konstrukcją wsporczą. Tablica winna być wykonana zgodnie z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych dla Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (Serwis Rzeczypospolitej Polskiej: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych);
d) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
e) odtworzenie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
f) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
g) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
h) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
i) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, z naniesieniem na mapy w Zasobie Geodezyjnym w UM w Zabrzu;
j) stosowanie się do zapisów wszystkich decyzji, uzgodnień oraz warunków wydanych w ramach opracowywania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one przedmiotu umowy.
Miejsce montażu tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na obszarze objętym zamówieniem winno zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego. Tablica informacyjna winna zostać umieszczona w rejonie skrzyżowania ulic Mikulczycka i 11 Listopada. Tablica informacyjna powinna być trwała, odporna na warunki atmosferyczne oraz na promienie UV, wykonana w powłoce antigraffiti, zapewniająca czytelne wyeksponowanie, montowana jako wolnostojąca na malowanej konstrukcji wsporczej z profilu zamkniętego stalowego, w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Tablica informacyjna oraz konstrukcja wsporcza winny być wykonane z materiałów zgodnych z obowiązującymi normami i posiadającymi odpowiednie atesty. Całość konstrukcji winna zapewniać stabilność całej powierzchni zamontowanej na niej tablicy informacyjnej. Rozmiar tablicy 180cm x 120cm.
Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę uzgodnień i załatwienia wszelkich wymaganych spraw formalnych w imieniu i na rzecz Zamawiającego, tj. zaopiniowania lokalizacji tablic informacyjnych w Wydziale Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miasta w Zabrzu oraz dokonania zgłoszenia wraz
z wymaganymi załącznikami o zamiarze przystąpienia do umieszczenia tablicy informacyjnej w Wydziale Budownictwa Urzędu Miasta w Zabrzu. Treść informacji, które winny zostać zamieszczone na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Projekt graficzny tablicy należy przedłożyć do Miejskiego Zarządu Dróg celem uzyskania akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2855017,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3681836,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2855017,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273476656

7.3.3) Ulica: ul. Siemianowicka 52d,

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2855017,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.