eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9161060-3506-4a17-8e7d-0422538ca2c2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355139

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DE-dzp.272-468/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont sal wykładowych laboratoryjnych nr: 13, 102, 118, 119, 218 i 218 w pawilonie A-1 w Akademii Górniczo – Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie, w którego zakres wchodzą m. in.:
• demontaże i prace rozbiórkowe (m.in. wyposażenie sali, żaluzje/rolety, sufity podwieszane, miejscowe kasowanie wykwitów i skucie tynku, demontaż instalacji elektrycznej w tym floorboxów, demontaż podłóg i warstw posadzkowych (suprema)),
• roboty wyburzeniowe (wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniem 218 i 218B),
• flizowanie ścian,
• roboty tynkarskie i malarskie wraz z gruntowaniem powierzchni oraz założeniem siatki tynkarskiej,
• malowanie na ścianach ekranów na potrzeby wyświetlania obrazu z projektora,
• roboty posadzkarskie (wykonanie wylewek i wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych/ paneli winylowych),
• dostawa i montaż rolet wewnętrznych aluminiowych sterowanych elektrycznie,
• roboty instalacyjne- elektryczne – m.in. prowadzenie nowych instalacji w ścianach i sufitach, wymiana osprzętu, zmiana lokalizacji istniejącej instalacji, wykonanie nowych gniazd 230V,komputerowych teletechnicznych, montaż nowych opraw oświetleniowych, nowe zasilania dla rolet, rzutników, nowe zabezpieczenia elektryczne, pomiary elektryczne.
• wymiana progów w drzwiach do pomieszczeń, malowanie drzwi lub wymiana na nowe,
• wymiana grzejników (wraz z dostosowaniem podejść pod nowe grzejniki), malowanie rur metalowych,
• montaż nawietrzaków,
• wymiana podparcia parapetów wraz przycięciem i konserwacją parapetów,
• wymiana kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach,
• wykonanie nowych kącików sanitarnych w zabudowie wraz z niezbędnymi przyłączami i przesłoną z zabudowy meblowej,
• remont kanału technologicznego w posadzce (laboratorium nr 13) wraz z wymianą orurowania i podejść,
• wymiana gniazd elektrycznych w stole laboratoryjnym wraz z zabezpieczeniami (laboratorium nr 13)
• wykonanie kratek ściekowych w laboratorium nr 13,
• wymiana istniejącej instalacji wod.-kan. wraz z podejściami pod stół laboratoryjny (laboratorium nr 13).

Przetarg z uwagi na źródło finansowania jest podzielony na 3 etapy:
Etap I: Remont laboratorium nr 13 w paw.A-1
Etap II: Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 102,118, 119, 218 w paw.A-1
Etap III: Remont sali wykładowej nr 218b w paw.A-1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519090,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655203,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519090,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Bartek Roman Żurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761002895

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519090,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.