eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człopa › Świadczenie usług cateringowych w roku 2023 dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu: "Placówka wsparcia dziennego Cieszynka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w roku 2023 dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu: „Placówka wsparcia dziennego Cieszynka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Człopa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2

1.5.2.) Miejscowość: Człopa

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 259 10 69

1.5.8.) Numer faksu: 67 259 10 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czlopa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych w roku 2023 dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu: „Placówka wsparcia dziennego Cieszynka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c133fe-7b8b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009739/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług cateringowych w roku 2023 dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu: „Placówka wsparcia dziennego Cieszynka”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie OpenNexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej: „Platformą").
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.
3) Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Ofertę i oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2)Sposób sporządzenia
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.3)Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się
w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.4)W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się,
aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 5)Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
6)Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do danego wykonawcy. 7)Zamawiający, określił w Rozdziale II SWZ niezbędne wymagania sprzętowo –
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.8)Wykonawca,
przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1.akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2.zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków
dostępnej pod:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9)Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.10)Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania
do Platformy.11)Zgodnie z przepisem art. 64ustawy Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do
przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, w celu potwierdzenia czynności
złożenia oferty. 12)Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach
jego użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod
adresem internetowym:
http://www.nccert.pl/kontakt.htm. W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu(zewnętrzny,
wewnętrzny) wykonawca dołącza do Platformy uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):a)dokumenty w formacie .pdf należy podpisywać tylko formatem
PAdES; b)zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż . pdf,wtedy należy użyć formatu XAdES. Z uwagi
na limit znaków pozostałe wymagania zostały zawarte w Rozdziale XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Urząd Miasta i Gminy w Człopie.
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Człopie: adres e-mail: iodo@czlopa.pl,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),
5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
− przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata;
− przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;
− do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji – w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
e) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych obejmujących dostarczanie „podwieczorku” dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego „Cieszynka" w Człopie działającej w strukturach Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Człopie, w roku 2023.
2. Zamówienie o którym mowa obejmuje dostarczenie do placówki podwieczorków w okresie od podpisania umowy do 30 czerwca 2023 roku – około 6 miesięcy (średnio 150 posiłków tygodniowo, średnio 30 posiłków dziennie- około 3700 posiłków).
W skład podwieczorku może wchodzić: 2 razy w tygodniu: kanapka, bułka, drożdżówka lub ciasto, dodatkowo owoc lub jogurt, 3 razy w tygodniu: danie ciepłe typu naleśniki, pierogi, pizza, racuchy, zapiekanka makaronowa, spaghetti, zupa, gulasz z kaszą, ryż na słodko lub słono, dodatkowo owoc lub jogurt oraz 5 razy w tygodniu woda mineralna lub sok owocowy.
3. Wymagany skład posiłku, o którym mowa w punkcie 2:
Kanapka lub bułka z serem żółtym lub białym lub jajkiem lub szynką – wraz z świeżymi warzywami typu sałata lub papryka lub ogórek lub pomidor- gramatura od 150 g do 200 g, drożdżówka lub ciasto z nadzieniem (marmolada, budyń, owoce, ser) gramatura od 150 g do 200 g . Kanapki lub bułki lub drożdżówki mają być zapakowane pojedynczo w papierowe torebki śniadaniowe lub w folię spożywczą w celu zabezpieczenia. Danie ciepłe w postaci porcji posiadającej gramaturę od 300 g do 350 g : naleśniki na słodko lub słono; pierogi na słodko lub słono; pizza mała z dodatkami :ser żółty, pieczarki, szynka, warzywa; racuchy z owocami lub sosem; zapiekanka makaronowa z mięsem lub warzywami; spaghetti z mięsem i sosem; zupa pomidorowa, jarzynowa itp; gulasz mięsny lub jarski z kaszą; ryż na słodko lub z sosem mięsnym ewentualnie jarskim. Dania powinny być dostarczane w opakowaniu zbiorczym. Dodatkowo jogurt owocowy o pojemności minimum 150 ml w fabrycznym opakowaniu lub 1 owoc, umyty, zapakowany w folii spożywczej w celu zabezpieczenia. Napój: woda mineralna (gazowana, niegazowana lub lekko gazowana) lub sok owocowy w butelkach o pojemności nie mniejszej niż 250 ml.
4. Posiłki dostarczane będą codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy), pomiędzy godziną 13.00 a 15.30. Miejsce dostarczania posiłków – Placówka Wsparcia Dziennego „Cieszynka” w Człopie, ul. Strzelecka 1 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego, w zależności od miejsca realizacji zajęć dla dzieci.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby dostarczanych posiłków lub rezygnacji z dostarczania posiłków w niektórych dniach, powiadamiając o tym niezwłocznie Wykonawcę. Za wystarczające uważa się powiadomienie telefoniczne, dokonane co najmniej na jeden dzień roboczy przed dostawą posiłków.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę cateringową z najwyższą starannością właściwą dla tego rodzaju prowadzonej działalności.
7. Posiłki, których mowa w ust. 3 muszę spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154).
8. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania odpowiednich przepisów regulujących przygotowanie (jeżeli Wykonawca jest producentem posiłków) i dowóz posiłków, tj. przepisów sanitarno - epidemiologicznych, przepisów BHP oraz innych przepisów szczegółowych.
9. W celu minimalizacji możliwości wystąpienia bądź rozprzestrzenia się wirusa SARS-CoV-2 przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany bezwzględnie przestrzegać zasad higieny osobistej przez osoby świadczące usługi, z wykorzystaniem środków dezynfekujących i środków ochrony osobistej, a usługi świadczyć
z uwzględnieniem zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz bezwzględnego przestrzegania procedur i zaleceń wydanych przez odpowiednie służby i organy państwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kucharza

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia są pracownikami podmiotu posiadającego status przedsiębiorstwa społecznego

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Zamawiający ustanawia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 zamówienie polegające na wykonaniu usługi cateringowej nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, tymczasowo zastępuje wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednie oświadczenia w języku

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Odpowiednio składane są podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający na podstawie art. 59 ustawy, zażąda przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany dopuszczone w ustawie PZP,
b) zmiana terminu realizacji umowy opisana w § 4 ust.2 umowy,
c) zmiana wynagrodzenia wynikająca ze zmiany:
‒ stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
‒ wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzi-nowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020r. poz. 2207)
‒ zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
‒ zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.),
‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
d) zmiany korzystne dla Zamawiającego,
e) zmiany wynikające z działania siły wyższej, w tym epidemii COVID-19,
f) zmiany wymuszone działaniami organów państwowych i samorządowych, a także decyzjami sądowymi i administracyjnymi.
2. Wszelkie zmiany będą wprowadzone pisemnie pod rygorem nieważności.
3. Inicjatorem zmian może być Wykonawca lub Zamawiający.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.