eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Wycinka drzew na terenie RZGW w Gdańsku w podziale na części"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wycinka drzew na terenie RZGW w Gdańsku w podziale na części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: zamowienia-gd@wody.gov.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wycinka drzew na terenie RZGW w Gdańsku w podziale na części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b48b34e-a2e9-4678-9490-4805308ff16e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.310 Wycinka drzew na terenie RZGW w Gdańsku w podziale na części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r24053,Wycinka-drzew-na-terenie-RZGW-w-Gdansku-w-podziale-na-czesci.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”), pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 SWZ, Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie i przekazania przy jej użyciu.
Szczegółowe wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania G.ROZ.2710.97.2025 prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Państwu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.ROZ.2710.97.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ścięcie 22 drzew w tym 21 szt. z wykorzystaniem podnośnika koszowego (lub metodą alpinistyczną) tj.:
-1 szt. z północnego brzegu jeziora Gołuń (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 173 cm ) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości ( lub technik alpinistycznych ), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-1 szt. z północnego brzegu jeziora Gołuń (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 251 cm ), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-2 szt. z brzegu rzeki Zbrzycy (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 87 cm i 106 cm ) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości ( lub technik alpinistycznych ), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-3 szt. z lewego brzegu Strugi Zapceń (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 47 cm, 50 cm i 72 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-2 szt. z lewego brzegu Strugi Zapceń (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 91 cm i 91 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-3 szt. z prawego brzegu Strugi Zapceń (nieustalony gatunek o obwodzie na wysokości 1,3 m: 141 cm, wierzba o obwodzie na wysokości 1,3 m: 119 cm i topola o obwodzie na wysokości 1,3 m: 123 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-2 szt. z prawego brzegu Strugi Zapceń (topola o obwodzie na wysokości 1,3 m: 145 cm i 160 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-3 szt. z prawego i lewego brzegu Strugi Zapceń (wierzba o obwodzie na wysokości 1,3 m: 176 cm, topola o obwodzie na wysokości 1,3 m: 182 cm i olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 201 cm), z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-2 szt. z prawego brzegu rzeki Brda (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 81 cm i 106 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-1 szt. z prawego brzegu rzeki Brda (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m : 141 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-1szt. z lewego brzegu rzeki Wda (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 105 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
-1 szt. z lewego brzegu rzeki Wda (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 120 cm) z wykorzystaniem podnośnika koszowego do 27 m wysokości (lub technik alpinistycznych), pocięcia kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
3.1 Każda spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3.1 SWZ.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ścięcie 11 drzew metodą tradycyjną.:
- 5 szt. z brzegu jeziora Końskie (olsza czarna o obwodzie na wysokości 1,3 m: 75cm, 91cm, 94cm, 94cm i 116cm), pocięcie kłód, ułożeniem w stosy, zrąbkowanie gałęzi, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
- 6 szt. ze skarpy odpływu z j. Krętek (świerki o obwodzie na wysokości 1,3 m: 110cm, 132cm, 141cm, 150cm, 157cm i 220cm), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, zrąbkowanie gałęzi, uprzątnięcie terenu po wycince drzew

Usunięcie z koryta cieku wiatrołomów za pomocą wyciągarki linowej i lin, w tym:
-29 szt. z koryta rzeki Brdy (różne gatunki) obcięcie gałęzi, pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wyciąganiu drzew,
-13 szt. z koryta rzeki Lipczynki (olsza czarne), obcięcie gałęzi, pocięcie kłód ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wyciąganiu drzew,
-12 szt. z koryta rzeki Ruda (olsza czarne o obwodzie), obcięcie gałęzi, pocięcie kłód ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wyciąganiu drzew,

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
3.1 Każda spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3.1 SWZ.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ścięcie drzew metodą alpinistyczną:
- 5 szt. drzew z brzegu jeziora Sępoleńskiego (olcha o obwodzie na wysokości 1,30 m: 56 cm;
154 cm; 214 cm; 186 cm; 198 cm), pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew,
- 1 drzewo z brzegu rzeki Sępolenki posiadające 5 odnóg (wierzba o obwodach na wysokości 1,30 m: 200 cm; 144 cm; 165 cm; 360 cm; 240 cm) pocięcie kłód, ułożenie w stosy, uprzątnięcie terenu po wycince drzew.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
3.1 Każda spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3.1 SWZ.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usunięcie drzewa gat. jesion wyniosły ze skarpy rzeki Smela w Szteklinie. Prace wykonywane na działce nr 8 obręb Szteklin, gmina Lubichowo, powiat starogardzki w obrębie działania Zarządu Zlewni w Tczewie, Nadzoru Wodnego w Starogardzie Gdańskim.
Prace polegać będą na:
• zabezpieczeniu terenu;
• wycince metodą alpinistyczną lub z wykorzystaniem podnośnika koszowego drzewa gat. jesion wyniosły o obwodzie pnia wynoszącym 196 cm mierzonym na wysokości 130 cm nad powierzchnią gruntu;
• pocięciu drewna na kawałki umożliwiające transport;
• załadunek surowca i transport we wskazane miejsce (Korzeniewo, ul. Wiślana 11, 82-500 Korzeniewo);
• uprzątnięciu terenu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
3.1 Każda spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3.1 SWZ.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie 2 drzew na terenie śluzy Przegalina i 3 drzew na terenie śluzy Gdańska Głowa wraz z nasadzeniem zastępczym oraz przycięcie 3 gałęzi wierzby rosnącej przy rz. Struga Młyńsk w miejsc. Pieniążkowo.
Do wycięcia:
1) Śluza Przegalina
- 1 szt. świerk o wys. 20-25 m, obwód (mierzony na wys. 1,3 m) wynosi 180 cm.
- 1 szt. brzoza o wys. 20-25 m, obwód (mierzony na wys. 1,3 m) wynosi 215 cm.
2) Śluza Gdańska Głowa, działka 515/1, obręb Drewnica, gmina Stegna.
- 1 szt. świerk o wys. 20-25 m obwód (mierzony na wys. 1,3 m) wynosi 140 cm,
- 1 szt. świerk o wys. 20-25 m obwód (mierzony na wys. 1,3 m) wynosi 150 cm,
- 1 szt. świerk o wys. 20-25 m obwód (mierzony na wys. 1,3 m) wynosi 200 cm.
Do przycięcia:
1) Rzeka Struga Młyńsk w km 17 +760
- 3 gałęzie na wysokości drzewa około 5 m, (średnica gałęzi około 20 cm), drzewo o trudnym dostępie (usługa - wycinka alpinistyczna). Wycinkę gałęzi skoncentrować od strony działki sąsiadującej nr 54/1, obr. Pieniążkowo, celem wyeliminowania ryzyka uszkodzenia posesji podczas porywistych wiatrów (mapa nr 3 załączona do OPZ)
Nasadzenia:
1) Śluza Przegalina
- drzewko Brzozy o obwodzie pnia min. 21 cm mierzonego na wys. 1 m,
- drzewko Sosna Czarna o wysokości min. 1,5 m.
(nasadzenia obok usuniętych drzew-mapa nr 1, załączona do OPZ)
2) Śluza Gdańska Głowa
- 3 szt. drzewek Olsza Czarna o wysokości min. 200 cm (nasadzenia według mapy nr 2, załączonej do OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
3.1 Każda spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3.1 SWZ.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Wycinka drzew: 1 szt. topola i 1 szt. wierzba. Wycinkę należy wykonać metodą alpinistyczną. Z racji braku miejsca, bliskości zabudowań, ogrodzeń, rzeki i dużych rozmiarów gałęzi należy wycinać kawałkami i spuszczać na linach na dół. Wycinka całej korony drzew aż do pnia. Obwód pnia na wysokości 5 cm: wierzba - 4,50 m, topola - 4,30 m. Pozyskane drewno pozostawić na skarpie rzeki do naturalnego rozkładu (materiał
w dużej części spróchniały),
• Wycinka drzew: 1 szt. wierzba. Wycinkę należy wykonać piłą motorową o długiej prowadnicy z powodu dużych rozmiarów drzewa. Żeby drzewo nie wpadło do wody należy zabezpieczyć je liną, ciąć od góry z wysięgnika. Obwód pnia na wysokości 5 cm: wierzba - 5,10 m. Drzewo w dużym rozkładzie naturalnym. Pozyskane drewno pozostawić na skarpie rzeki do naturalnego rozkładu (materiał w dużej części spróchniały),
• Wycinka drzew: 1 szt. wierzba i 2 szt. olcha. Wycinkę należy wykonać piłą motorową. Obwód pnia na wysokości 5 cm: wierzba - 1,80 m, olcha - 1,40 m i 1,20 m. Pozyskane drewno pozostawić na działce jeziora do naturalnego rozkładu (materiał w dużej części spróchniały).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
3.1 Każda spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3.1 SWZ.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usunięcie drzewa gat. wierzba . Prace wykonywane na działce nr 119 w Warlubiu, w obrębie działania Zarządu Zlewni w Tczewie, Nadzoru Wodnego w Grudziądzu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu oddzielnie dla każdej części zamówienia.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
2.1 Cena oferty brutto [C] – waga 100 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
3.1 Każda spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena oferty brutto”
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalnie w kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać 100 punktów.
4 Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 15.3.1 SWZ.
5 Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na wezwanie
Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (podmiotowe środki dowodowe):
1 oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
-art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
-art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa Narodowego.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dla każdej części zamówienia dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025r., poz. 514) w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 11 Projektowanych postanowień umowy. Szczegółowy rodzaj o zakres zmian
umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r24053,Wycinka-drzew-na-terenie-RZGW-w-Gdansku-w-podziale-na-czesci.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin obowiązywania umowy ustala się na okres do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje wykonanie prac stanowiących przedmiot umowy w terminie do:
30 dni dla cz. 1, 2 i 3, 7 dni dla cz. 4 i 7, 14 dni dla cz. 5 i 6 od dnia przekazania terenu Wykonawcy.
Szczegółowe informacje dotyczące przekazywania terenów i terminów realizacji poszczególnych prac w ramach usługi dla danej części zamówienia, zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ – odpowiednio do części zamówienia) oraz Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podst. art. 108 ust.1 ustawy Pzp, art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp i w stosunku do którego zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 514) ("Ustawa o szczególnych rozwiązaniach").
3. Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej w pkt 4.13 SWZ.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 10.2.1 SWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
2) pkt 10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Postanowienia pkt 4 odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.
6. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dn. 14.06.2024r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. 2024.928), Zamawiający informuje, że w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie obowiązuje wewn. procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dos. pod https://www.gov.pl/attachment/8bce094d-d190-4c3c-97e8-2d4a56539dee. Szczegóły pkt 21 SWZ
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 310 ustawy Pzp – zgodnie z zapisami w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.