Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00418739/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie gminy Rząśnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37
1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446317122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76fc8793-7192-476e-8399-d3c9010b06531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie gminy Rząśnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76fc8793-7192-476e-8399-d3c9010b0653
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032201/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie gminy Rząśnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418739
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UGI.271.25.2025.PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331889,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa fabrycznie nowych następujących agregatów prądotwórczych:a) mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy 100kW,
b) stacjonarnego agregatu prądotwórczego o mocy 50kW,
c) 2 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 10kW,
d) 4 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 6,2kW
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla tej części postępowania jest dostawa cysterny do przewozu wody pitnej o pojemności o następujących minimalnych parametrach:a) Zbiornik na wodę cynkowany ogniowo malowany na zewnątrz o pojemności w przedziale 5000-6000l
b) Konstrukcja wozu: ramowa,
c) fabrycznie nowy z rocznika nie starszego niż 2025,
d) Świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych,
e) Świadectwo jakości zdrowotnej Polskiego Zakładu Higieny stwierdzające dopuszczenie do przewozu wody do picia
f) Instalacja elektryczna 12V i oświetleniowa LED
4.5.3.) Główny kod CPV: 34220000-5 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 51808,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 szt automatycznych defibrylatorów oraz 5 szt radiotelefonów. Przedmiotem zamówienia dla tej części postępowania jest dostawa 2 szt automatycznych defibrylatorów oraz 5 szt radiotelefonów o następujących minimalnych parametrach:a) Automatyczne defibrylatory: fabrycznie nowy z rocznika nie starszego niż 2025, Kapsuła zewnętrzna z alarmem, torba transportowa, bateria minimum 4 lata żywotności lub min 200 wyładowań, komplet elektrod, Możliwość pracy w trybie szkoleniowym,
b) Radiotelefony: fabrycznie nowy z rocznika nie starszego niż 2025, radiotelefon analogowo-cyfrowy, łączność cyfrowa DMR, wysyłanie lokalizacji GPS
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32236000-6 - Radiotelefony
4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla tej części postępowania jest dostawa nagrzewnicy i zbiornika na paliwo o następujących minimalnych parametrach:a) 1 szt nagrzewnica zasilana olejem napędowym z odprowadzeniem spalin, fabrycznie nowa o mocy grzewczej powyżej 45 kW, wyposażona w panel dwudrożny, przewody giętkie w ilości 4 szt o długości min. 7,5 m każdy, termostat pomieszczeniowy w przewodem min. 10 m
b) 1 szt zbiornik dwupłaszczowy na olej napędowy wykonanym z polietylenu wraz z zamykaną szafą dystrybucyjną oraz dystrybutorem, wskaźnik aktualnego poziomu paliwa, pistolet nalewowy do dystrybucji oleju napędowego z automatycznym odcięciem nalewania z wężem giętkim minimum 8 metrów długości oraz nawijakiem, przyłącze uziemienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257554,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257554,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257554,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PV SOLAR PROJECT MATEUSZ PARCHYNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080039477
7.3.4) Miejscowość: Suchowola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PV SOLAR PROJECT MATEUSZ PARCHYNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PV SOLAR PROJECT MATEUSZ PARCHYNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257554,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42927,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42927,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42927,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rolmech sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670003718
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42927,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34869,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34869,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591
7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34869,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38486,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38486,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PV SOLAR PROJECT MATEUSZ PARCHYNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080039477
7.3.4) Miejscowość: Suchowola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PV SOLAR PROJECT MATEUSZ PARCHYNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PV SOLAR PROJECT MATEUSZ PARCHYNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38486,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI RZĄŚNIA
więcej: przetargi RZĄŚNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026 w Gminie Rybczewice
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z cysternami/beczkowozami do transportu wody pitnej na potrzeby Gminy Kłomnice
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej Powiatu Biłgorajskiego
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





