Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512181/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00674960/01 - Wynik z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Boćki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3
1.5.2.) Miejscowość: Boćki
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857319610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Boćki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5ec412-9dc4-46b3-9c7d-95235c647b65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00374551/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Boćki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b5ec412-9dc4-46b3-9c7d-95235c647b653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przesyłanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl z zastrzeżeniem zapisów pkt 14 SWZ.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415)
4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej lub w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls, .jpg (.jpeg). Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z
5. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@gminabocki.pl
jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert
6. Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg załącznika nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg załącznika nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Boćki
Zakres robót niniejszego zamówienia obejmuje:
1) Demontaż 510 opraw oświetlenia ulicznego wraz z osprzętem elektrycznym oraz ich utylizacja.
2) Zakup i montaż nowych 510 opraw oświetlenia ulicznego typu LED.
3) W ramach wymiany opraw oświetleniowych należy również:
• wymienić przewody zasilające oprawy w wysięgnikach w liniach napowietrznych YDY 2x2,5 mm²; przewód YDY w miejscach narażonych na promieniowanie UV zabezpieczyć peszlem odpornym na UV;
• wymienić bezpiecznikowe złącze oświetleniowe – BZO z wkładką bezpiecznikową dobraną do mocy oprawy;
• montaż ochronników przepięć na sieci wg wytycznych, zaleceń i uzgodnień z PGE Dystrybucja S.A.
• wymienić zacisk prądowy na przewodzie zerowym w linii Nn;
• wykonać pomiary fotometryczne i sporządzić protokół z ich wykonania
4) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych.
5) W celu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania stosownych uzgodnień, o ile okażą się wymagane przez przepisy prawa (w tym z PGE Dystrybucja S.A Oddział Białystok) w aspektach wynikających z zakresu rzeczowego w ramach przedmiotowego przedsięwzięcia;
Oprawy oświetleniowe przeznaczone do zainstalowania powinny posiadać następujące parametry i właściwości:
• Oprawa musi być oznakowana znakiem CE i posiadać deklarację zgodności,
• Oprawa musi posiadać certyfikat potwierdzający wykonanie jej zgodnie z normami europejskimi nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej, certyfikat ENEC i ENEC+,
• Certyfikaty ENEC, ENEC+ oraz ZD4I – w tłumaczeniu na j. polski ( tłumacz przysięgły)
• Przy ustawieniu 0” w stosunku do podłoża, nie może emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009 (Dz. Urzędowy UE z dnia 24.03.2009 r.),
• Oprawa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471,
• Skuteczność świetlna oprawy, rozumiana jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę jako system, nie może być gorsza niż 160 lumenów/Wat,
• Oprawa musi spełniać wymogi II klasy ochronności,
• Stopień szczelności oprawy nie może być mniejszy niż IP 66, zgodnie z normami IEC/EN 60598-1 i IEC 60529. Wymagane jest potwierdzenie szczelności w certyfikacie ENEC oraz raport z badań szczelności pochodzący z akredytowanego laboratorium.
• Zakres temperatur pracy od – 40 do + 50,
• Moc oprawy w zakresie 0-120W wg wymagań zamawiającego.
• Oprawa musi być wyposażona w gniazdo Zhaga D4i umożliwiające integrację z elementami systemu bezprzewodowego sterowania, funkcjonalność musi być potwierdzona certyfikatem ZD4i wydanym przez ZHAGA CONSORTIUM,
• Oprawa musi być wyposażona w filtr wyrównujący ciśnienie podczas zmiany temperatury.
• Wszystkie oprawy muszą pochodzić od jednego producenta i mieć jednakowe wzornictwo.
• Oprawa musi byś wyprodukowana na ternie Unii Europejskiej.
• Oprawa musi posiadać deklarację środowiskową EPD EN 15804+A2 oraz ISO 14025.
Korpus oprawy ma spełniać następujące wymagania:
• Musi być wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminium stanowiącym jednocześnie radiator oprawy, górna część korpusu pozbawiona żeber, łączeń, zawiasów,
• Musi być pomalowany proszkowo,
• Źródło światła – panel LED musi być osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie gorszym niż IK 09.
• Oprawa wyposażona w linkę asekuracyjną.
Uchwyt montażowy oprawy musi umożliwiać:
• Montaż oprawy zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 48-60 mm,
• Regulację położenia oprawy na wysięgniku -15° do + 15°,
• Uchwyt montażowy musi być wykonany z tego samego materiału co korpus oprawy i być jej integralną częścią.
Oprawa musi być wyposażona w panel LED o następujących cechach:
• Temperatura barwowa – naturalna biel 4000K +/- 5%,
• Żywotność co najmniej 100 000 godzin,
• Każda dioda w panelu LED musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię, w przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła,
• Panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych,
• Panel LED musi być wyposażony w czujnik temperatury zapobiegający jego przegrzaniu,
• Nie dopuszcza się opraw ze zintegrowanym zasilaczem wraz z panelem LED,
• Współczynnik oddawania barwy CRI większy lub równy 70.
Oprawa musi być wyposażona w układ zasilający o następujących cechach:
• Układ zasilający musi zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 6/10kV CM/DM,
• Układ zasilający musi mieć możliwość zaprogramowania 5 – stopniowej autonomicznej redukcji mocy,
• Zasilacz musi posiadać wewnętrzne zabezpieczenie termiczne chroniące układ przed przegrzaniem,
• Współczynnik mocy zasilacza 0,98
• Oprawa musi posiadać Deklarację Środowiskową Produktu typu III( EPD ) opartą na normie EN 15804+A2.
• W zakresie odporności na wibracje oprawa musi spełniać wymagania normy IEC 60068-2-64:2008 , potwierdzone raportem z badań.
• Producent opraw musi posiadać system zarządzania jakością ISO 9001 potwierdzony certyfikatem
• Producent opraw musi mieć wdrożone standardy zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o normę ISO 27001 potwierdzone certyfikatem.
• Oprawa wyposażona w etykietę z kodem QR z przynajmniej 2 dodatkowymi naklejkami do umieszczenia np. we wnęce słupowej. Kod QR obsługiwany przez platformę internetową bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania lub aplikacji. Dostęp z poziomu komputera i urządzeń przenośnych, zabezpieczony loginem lub hasłem z odpowiednim przydziałem uprawnień dostępowych. Dedykowana platforma musi umożliwiać co najmniej poniższe funkcjonalności: pełną identyfikację urządzenia, uzyskanie danych katalogowych obejmujących dane elektryczne, fotometryczne i mechaniczne np. karta katalogowa, dostęp do instrukcji montażu i serwisu, eksport danych lokalizacyjnych na mapę i ich przeglądanie z poziomu platformy, przypisywanie, zarządzanie i przeglądanie opraw pomiędzy inwestycjami z podglądem na mapie, wprowadzanie indywidualnych opisów oraz informacji o instalacji, słupach, wysięgnikach.
Zamawiający informuję, że postępowanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiar stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający działając na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy PZP w związku z art.214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, zastrzega sobie prawo udzielenia wyłonionemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość udzielonego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartość punktową przyznaną dla każdej oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryterium cena i punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Maksymalna ilość punktów do uzyskania 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
• posiada doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 robotę budowlaną w zakresie budowy, rozbudowy, remoncie, montażu sieci oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto;
• dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i mogącą być kierownikiem budowy, której wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy, przy czym osoba wskazana powyżej musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów wcześniejszych lub którego odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska i w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane i sanitarne zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i sanitarne zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i sanitarnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający na podstawie art. 104-107 ustawy Pzp żąda niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych związanych z przedmiotem zamówienia na potwierdzenie wymagań określonych w pkt. 2.4 STWiOR (str. 6) dla zastosowanych opraw:1) Karty katalogowe/techniczne oferowanych opraw oświetleniowych lub równoważne.
2) Deklaracje CE opraw oświetleniowych lub równoważne.
3) Certyfikat na znak ENEC dla opraw oświetleniowych lub równoważny.
4) Certyfikat ENEC + dla opraw oświetleniowych lub równoważny.
5) Certyfikat ZD4i dla opraw oświetleniowych lub równoważny.
2. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Karty katalogowe/techniczne oferowanych opraw oświetleniowych lub równoważne.2) Deklaracje CE opraw oświetleniowych lub równoważne.
3) Certyfikat na znak ENEC dla opraw oświetleniowych lub równoważny.
4) Certyfikat ENEC + dla opraw oświetleniowych lub równoważny.
5) Certyfikat ZD4i dla opraw oświetleniowych lub równoważny.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 118 p.z.p. wraz z ofertą składa zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zał. nr 9 do SWZ) a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zał. nr 10 do SWZ).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 2 litera c sekcji V SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych na zasadach określonych w art. 118-123 p.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Podmioty występujące wspólnie muszą łącznie spełniać wymagane warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 sekcji V SWZ. Żaden z podmiotów występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w ust. 1 pkt 1 sekcji V SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, brak podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy, art. 7 ust. 1 ustawy oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, zobowiązany jest potwierdzić
każdy z tych Wykonawców. Żaden z podmiotów występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w ust. 1 pkt 1 sekcji V SWZ.
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:
1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,
2) wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum) i wspólnicy spółki cywilnej ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedstawiają Zamawiającemu dokument, z którego wynika pełnomocnictwo,
3) wszelkie zawarte w SWZ warunki i wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1,
4) wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
5) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na na poczet wykonania zadania w wysokości 5% wartości zadania.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddziału Urologii z Pododdziałem Ortopedii i Pododdziałem Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na V (Oddział Chirurgii Ogólnej) i III (Oddział Ginekologiczny) piętrze budynku głównego Szpitala KCZ sp. z o.o. w Starogardzie Gd. przy ul. Balewskiego 1
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych oraz rozbudowa, przebudowa oraz modernizacja obiektu w ramach zadania pn.: Rozwój opieki wspierającej ...
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Polanica - Zdrój
- Modernizacja pomieszczeń CZP "Łódź-Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.