eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowicePrzebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Muchomorek



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Muchomorek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b2a581b-3745-425e-ab87-7bf63557037c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Żłobka Muchomorek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b2a581b-3745-425e-ab87-7bf63557037c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.85.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzonej inwestycji jest przebudowa i doposażenie placu zabaw przynależącego do Żłobka „Muchomorek” zlokalizowanego na części działek ewidencyjnych nr 66/1, 3259 przy ulicy Lwowskiej 24 w Wadowicach.
Celem realizacji zadania jest podnoszenie jakości opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 świadczonej przez żłobek „Muchomorek” poprzez poprawę warunków pobytu dzieci w tej instytucji w czasie zabaw na świeżym powietrzu.
Przewiduje się następujące roboty budowlane:
Inwestycja obejmuję demontaż starych urządzeń zabawowych oraz obiektów małej architektury, montaż nowych urządzeń zabawowych, montaż tablicy z regulaminem, obiektów małej architektury oraz żagla przeciwsłonecznego.
Pod urządzeniami placu zabaw należy zamontować nawierzchnię wykonaną z czarnych mat przerostowych amortyzujących upadek dzieci.
Dopełnieniem zadania jest wykonanie nasadzeń krzewów, wykonanie trawnika z siewu. Ponadto projektuje się rozłożenie agrowłókniny ściółkującej pomiędzy roślinami i wyściółkowanie powierzchni między nimi.
Przed przystąpieniem do realizacji robót należy zabezpieczyć na czas budowy drzewa znajdujących się bezpośrednio na terenie inwestycyjnym.
Wykonawca musi zapewnić nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami ziemnymi zgodnie z pozwoleniem nr: ZN-I.5142.307.2025 z dnia 12.06.2025 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wniosek o pozwolenie na prowadzenie badań został złożony do MWKZ przez Zamawiającego i jest w trakcie procedowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305683,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407101,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305683,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Lurka Łukasz Lurka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521303177

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305683,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.