eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasUTRZYMANIE I KONSERWACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2023 ROKU



Og³oszenie z dnia 2022-12-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
UTRZYMANIE I KONSERWACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2023 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Suchy Las

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Suchy Las

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.suchylas.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE I KONSERWACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2023 ROKU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7ca93ba1-7ba1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00495458

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.suchylas.pl/przetarg/271/utrzymanie-i-konserwacja-oswietlenia-ulicznego-na-terenie-gminy-suchy-las-w-2023-roku/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Zawiadomienia, o¶wiadczenia,
wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± drog± elektroniczn±: przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal 2) Zamawiaj±cy dopuszcza
równie¿ komunikacjê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej email:zp@suchylas.pl
(UWAGA: nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników do ofert). 3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
4)Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Elektroniczna
Skrzynka Podawcza Zamawiaj±cego znajduj±ca siê na platformie ePUAP:/k4nd546jr2/SkrytkaESP pod
adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne,
o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane
s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy
dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres email.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów
lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiaj±cy podaje, ¿e wszelkie
informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduj± siê w SWZ
postêpowania (rozdzia³ XIII oraz XIV).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Suchy Las z siedzib± w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, tel. 61-8926-251, adres e-mail: iod_suchylas@rodo.pl.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1: I rejon – Biedrusko: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug utrzymania i konserwacji o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Suchy Las w 2023 roku. W/w us³ugi ¶wiadczone bêd± na urz±dzeniach bêd±cych maj±tkiem Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50232100-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)- T– waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
(zgodnie ze wzorem okre¶lonym w SWZ)
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z
realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)– waga 40%:
- ilo¶æ punktów = 40 , gdy Wykonawca zaoferuje nastêpuj±cy czas reakcji ( WARIANT 1):
􀀀 Awarie kablowe: do 2 dni
􀀀 Awarie rozdzielnic: do 2 dni
􀀀 Awarie opraw i wysiêgników: do 2 dni
􀀀 Wymiana ¼róde³ ¶wiat³a: do 2 dni
􀀀 Wymiana zabezpieczeñ: do 24 godzin
􀀀 Interwencja w przypadku ¶wiecenia o¶wietlenia drogowego w ci±gu dnia: do 5 godzin
􀀀 Inne usterki niewymienione powy¿ej: do 3 dni.)
- ilo¶æ punktów = 0 (gdy Wykonawca zaoferuje standardowy, wymagany przez Zamawiaj±cego czas
reakcji, tj. WARIANT 2:
􀀀 Awarie kablowe: do 5 dni
􀀀 Awarie rozdzielnic: do 5 dni
􀀀 Awarie opraw i wysiêgników: do 5 dni
􀀀 Wymiana ¼róde³ ¶wiat³a: do 5 dni
􀀀 Wymiana zabezpieczeñ: do 24 godzin
􀀀 Interwencja w przypadku ¶wiecenia o¶wietlenia drogowego w ci±gu dnia: do 6 godzin
􀀀 Inne usterki niewymienione powy¿ej: do 5 dni.
UWAGA: W przypadku braku podania w ofercie tej informacji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca
oferuje standardowy czas realizacji (WARIANT 2), a liczba punktów w tym kryterium oceny ofert
wyniesie 0 (zero) punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium CENA bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc
po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci
z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Ca³kowita liczba punktów (P), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „CENA”,
T – punkty uzyskane w kryterium „TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)”.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±
(otrzyma najwiêksz± liczbê punktów: P).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2: II rejon - pozosta³e miejscowo¶ci w Gminie Suchy Las. Przedmiotem zamówienia jest
¶wiadczenie us³ug utrzymania i konserwacji o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Suchy Las
w 2023 roku. W/w us³ugi ¶wiadczone bêd± na urz±dzeniach bêd±cych maj±tkiem
Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50232100-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)- T– waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
(zgodnie ze wzorem okre¶lonym w SWZ)
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z
realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)– waga 40%:
- ilo¶æ punktów = 40 , gdy Wykonawca zaoferuje nastêpuj±cy czas reakcji ( WARIANT 1):
􀀀 Awarie kablowe: do 2 dni
􀀀 Awarie rozdzielnic: do 2 dni
􀀀 Awarie opraw i wysiêgników: do 2 dni
􀀀 Wymiana ¼róde³ ¶wiat³a: do 2 dni
􀀀 Wymiana zabezpieczeñ: do 24 godzin
􀀀 Interwencja w przypadku ¶wiecenia o¶wietlenia drogowego w ci±gu dnia: do 5 godzin
􀀀 Inne usterki niewymienione powy¿ej: do 3 dni.)
- ilo¶æ punktów = 0 (gdy Wykonawca zaoferuje standardowy, wymagany przez Zamawiaj±cego czas
reakcji, tj. WARIANT 2:
􀀀 Awarie kablowe: do 5 dni
􀀀 Awarie rozdzielnic: do 5 dni
􀀀 Awarie opraw i wysiêgników: do 5 dni
􀀀 Wymiana ¼róde³ ¶wiat³a: do 5 dni
􀀀 Wymiana zabezpieczeñ: do 24 godzin
􀀀 Interwencja w przypadku ¶wiecenia o¶wietlenia drogowego w ci±gu dnia: do 6 godzin
􀀀 Inne usterki niewymienione powy¿ej: do 5 dni.
UWAGA: W przypadku braku podania w ofercie tej informacji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca
oferuje standardowy czas realizacji (WARIANT 2), a liczba punktów w tym kryterium oceny ofert
wyniesie 0 (zero) punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium CENA bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc
po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci
z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Ca³kowita liczba punktów (P), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „CENA”,T – punkty uzyskane w kryterium „TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)”.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±
(otrzyma najwiêksz± liczbê punktów: P).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI (CZAS REAKCJI)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu;
b) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ prawid³owo co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na realizacji zamówieñ o podobnym stopniu komplikacji i specyfice, tj.: us³ugê polegaj±c± na utrzymaniu i konserwacji urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego dróg publicznych (drogi publiczne w rozumieniu zapisów ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych – tj.: Dz.U.2020.470) obejmuj±c± min. 1400 szt. s³upów, o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³. brutto (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy).;
4.2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± (lub bêd± dysponowaæ w czasie realizacji zamówienia) nastêpuj±cymi ¶rodkami technicznymi:
- jednym podno¶nikiem koszowym o minimalnym wysiêgu 12 metrów,
- jednym samochodem dostawczym o masie do 3,5 tony,
- jednym urz±dzeniem do lokalizacji uszkodzenia kabli w ziemi.
UWAGA: Wykonawca na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego udostêpnia podno¶nik koszowy w celu kontroli prawid³owo wykonanych przez Wykonawcê us³ug, oraz przy ka¿dorazowym odbiorze innych prac prowadzonych na o¶wietleniu drogowym zlecanych przez Zamawiaj±cego na maj±tku Gminy Suchy Las;
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w:
a) rozdziale VIII ust. 1 pkt a) zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie potwierdzi, i¿ spe³nia ww. warunek (co oznacza, ¿e nie dopuszcza siê sumowania cz±stkowego referencji po¶wiadczaj±cych wiedzê i do¶wiadczenie),
b) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.1) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie potwierdzi, i¿ spe³nia ww. warunek,
c) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.2) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ³±cznie potwierdz±, i¿ ³±cznie spe³niaj± ww. warunek.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych na zasadach i warunkach to¿samych jak okre¶lono to w ust. 3 powy¿ej dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, tj. warunek, o którym mowa w:
a) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.1) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli co najmniej jeden z podmiotów (Wykonawca lub podmiot trzeci na zasoby, którego powo³uje siê Wykonawca) potwierdzi, i¿ spe³nia ww. warunek (co oznacza, ¿e nie dopuszcza siê sumowania cz±stkowego referencji po¶wiadczaj±cych wiedzê i do¶wiadczenie);
b) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4.2) SWZ zostanie spe³niony je¿eli wszystkie podmioty (Wykonawca lub podmiot/y trzeci/e na zasoby, którego/ych powo³uje siê Wykonawca) potwierdz±, i¿ ³±cznie spe³niaj± ww. warunek.
5. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdziale VIII ust. 4 SWZ wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1 ustawy PZP.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty sk³adane na
wezwanie: podmiotowe ¶rodki dowodowe, do których z³o¿enia zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê,
którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci;
2)potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
- zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykaz us³ug wykonanych , a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy - wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien z³o¿yæ wraz z ofert± (wype³niony formularz ofertowy z kalkulacj± cenow± –
za³±cznik nr 1 do SWZ)oraz: 1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³. nr 2 do
SWZ. 2) Zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4 PZP, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
(je¿eli dotyczy). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e
stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la
w szczególno¶ci:- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;- sposób i okres udostêpnienia
Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w
jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w
postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty
budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, je¿eli w
postêpowaniu zachodz± okoliczno¶ci opisane w art.117 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 4)Pe³nomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy,
je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia / dokumenty, sk³ada siê zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdzia³ach VIII i X SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy, w zakresie: wynagrodzenia, 2.
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, czê¶ciowego
zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci, zmianê sposobu wykonania
us³ug. 3.Dopuszcza siê zmianê sposobu spe³nienia ¶wiadczenia wskutek zmian
technologicznych.4. dopuszcza siê zmianê wskutek innych przyczyn zewnêtrznych maj±cych
wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy.
UWAGA: Szczegó³y dotycz±ce rodzaju i
zakresu zmian umowy zawarto w projekcie umowy (za³. nr 6 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ z wykorzystaniem miniPortalu na skrzynkê na portalu ePUAP: /k4nd546jr2/SkrytkaESP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca realizowa³ zamówienie w terminie od 01.01.2023 roku
(lub od daty zawarcia umowy, je¿eli z przyczyn proceduralnych umowa bêdzie zawarta pó¼niej)
do 31.12.2023 roku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.