Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 102446L ul. Opłotki w m. Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁUKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030289885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 21 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 102446L ul. Opłotki w m. Łuków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-312bc6a9-901d-4a00-a6c3-d04605b64786
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-312bc6a9-901d-4a00-a6c3-d04605b647863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 99422,66 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni bitumicznej drogi gminnej ulicy Opłotki w Łukowie w ramach zadania „Remont drogi gminnej nr 102446L ul. Opłotki w m. Łuków”. Roboty budowlane polegają m.in. na oczyszczeniu mechanicznym nawierzchni drogowych, wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową, wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót:
Remont drogi gminnej (dz. ewid. Nr 1087/1, 1100, 1001/6, 1102/7, 1103, 1107/1)
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (m.in. mechaniczne sfrezowanie – 50,00 m² oraz oczyszczenie nawierzchni bitumicznej)
• skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych pod warstwę wiążącą – 1780,00 m²
• wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych stanowiącej warstwę wiążącą o grubości po zagęszczeniu 3,0 cm - 1780,00 m²
• wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych stanowiącej warstwę ścieralną o grubości po zagęszczeniu 4,0 cm - 1780,00 m²
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w Rozdziale VI SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w pkt 2,
3) wykażą istnienie okoliczności, o których mowa w ppkt 1 i 2, poprzez złożenie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SWZ – w zakresie, w sposób i w trybie tam wskazanym.
W przypadku braku ziszczenia się choćby jednej z sytuacji wskazanych w ppkt 1-3 oferta złożona przez takiego wykonawcę zostanie odrzucona.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczących:
2.1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:
2.1.1 Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną zakończoną robotę budowlaną obejmującą budowę, rozbudowę, odbudowę, przebudowę lub remont drogi o wartości robót w tym zakresie nie mniejszej niż 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) netto.
2.1.2 Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą na stanowisko KIEROWNIKA BUDOWY / ROBÓT, która posiada odpowiednie względem przedmiotu zamówienia wykonawcze uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z mocy art. 108 ust. 1 – zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SWZ; b) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenia, o których mowa wyżej, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Informacje zawarte w oświadczeniach wymienionych w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w ust. 1 lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Więcej informacji - Rozdział VII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SWZ),
2) WYKAZU ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyć jedynie robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ (załącznik nr 7 do SWZ) jako dokument elektroniczny podpisany podpisem elektronicznym – w formie elektronicznej (jako dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej / kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub w postaci elektronicznej (jako dokument opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej / podpisami zaufanymi lub podpisami osobistymi osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz winien zostać przekazany Zamawiającemu zgodnie z zapisami Rozdziału IX SWZ (instrukcją dotyczącą sposobu komunikacji w postępowaniu).
3) WYKAZU OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże osoby w zakresie określonym w warunku wskazanym w Rozdziale V pkt 2.1.2. oraz poda informacje ich dotyczące (w zakresie określonym w tym wykazie) niezbędne celem weryfikacji spełniania przez Wykonawcę tego warunku.
Przedmiotowy wykaz winien zostać złożony na formularzu udostępnionym w ramach SWZ (załącznik nr 8 do SWZ) jako dokument elektroniczny podpisany podpisem elektronicznym – w formie elektronicznej (jako dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej / kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) lub w postaci elektronicznej (jako dokument opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej / podpisami zaufanymi lub podpisami osobistymi osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz winien zostać przekazany Zamawiającemu zgodnie z zapisami Rozdziału IX SWZ (instrukcją dotyczącą sposobu komunikacji postępowaniu).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian określono w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-312bc6a9-901d-4a00-a6c3-d04605b64786
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Remont drogi gminnej nr 102446L ul. Opłotki w m. Łuków
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w mieście Łuków
- ZAKUP SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM PRZEZNACZONEGO DO ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW KLASY DRUGIEJ
- Przebudowa dróg powiatowych: nr 1325L km 16+890 do 22+707 odcinek Fiukówka - Krzywda, nr 1343L km 0+009 do 3+608 Stary Patok - Radoryż Kościelny
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Częściowy remont nawierzchni chodników w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1889T Moskorzew - Dzierzgów na odcinku dł. 6177 mb od km 0+990 do km 7+167
- "Przebudowa infrastruktury drogowej wraz z modernizacją sieci wodno-kanalizacyjnej w Radzyniu Podlaskim - ul. Warszawska i ul. Chomiczewskiego"
- Remont drogi gminnej nr 107713L na odcinku od km 0+010,30 do km 0+390,30
- Przebudowa drogi w m. Michałów Czwarty dz. nr 2, obręb Michałów III, dz. nr 209, obręb Cienia Folwark, gm. Opatówek (droga wewnętrzna)
- Przebudowa drogi gminnej nr 112356E w Wierzbicy i Stobiecku Szlacheckim
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





