eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska PierwszeZAKUP TRAKTORA KOMUNALNEGO Z OSPRZĘTEM INŻYNIERYJNYM.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP TRAKTORA KOMUNALNEGO Z OSPRZĘTEM INŻYNIERYJNYM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczmiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 17

1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8287026

1.5.8.) Numer faksu: 81 8287026 w. 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.karczmiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.karczmiska.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP TRAKTORA KOMUNALNEGO Z OSPRZĘTEM INŻYNIERYJNYM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b64a7c1-0dc4-4bc3-a69c-97aa33ebf4fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084341/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 ZAKUP TRAKTORA KOMUNALNEGO Z OSPRZĘTEM INŻYNIERYJNYM.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.7.2025.GM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika, który będzie wykorzystywany głównie przez gminę do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną.
1) Wymagania jakie musi spełniać oferowany ciągnik:
a) Ciągnik musi być fabrycznie nowy, spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu na drogach publicznych oraz instrukcję w języku polskim. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi oraz wszelkie inne wymagane dokumenty do rejestracji pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: kartę gwarancyjną, dokumenty gwarancyjne na zamontowane urządzenia przekazane Wykonawcy przez producenta, jeśli nie są objęte gwarancją Wykonawcy, świadectwo zgodności, instrukcję obsługi eksploatacji pojazdu oraz sprzętu i urządzeń, wystawione przez ich producentów, certyfikaty i atesty, ważną decyzję Urzędu Dozoru Technicznego – o ile dotyczy, inne, jeśli są wymagane.
b) Termin dostawy – max. 7 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Punktowane będzie skrócenie terminu dostawy.
c) Transport ciągnika do siedziby zamawiającego: Urząd Gminy Karczmiska, m. Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska. Koszty transportu leżą po stronie Wykonawcy.
2) Informacje ogólne:
- ciągnik fabrycznie nowy – rok produkcji nie wcześniej niż 2025 r.;
- wymiary – długość min. 4105 mm, szerokość min. 1790 mm, wysokość min. 2678 mm, prześwit min. 360 mm, rozstaw osi min. 2070 mm;
- masa własna – do 3500 kg z obciążnikami;
- opony – przód 300/70R20; tył 380/85R30.
- kabina – panoramiczna, 4 słupkowa, komfortowa, z płaską podłogą, ogrzewana i klimatyzowana, panel sterujący na błotniku, regulowana kolumna kierownicza, zamontowane reflektory robocze przód 2 szt., wycieraczka szyby przedniej, okno dachowe z szyberdachem, tylna szyba uchylna, drzwi boczne zamykane kluczykiem, lusterka zewnętrzne 2 szt., radio wyposażone w USB i głośniki, lampa „kogut” w kolorze pomarańczowym, siedzenie z wygodnym oparciem – amortyzowane z możliwością regulacji.
- silnik - 4-cylindrowy wysokoprężny; o pojemności min. 2392 cm3 z turbiną i intercoolerem, wyposażony w DFP, o mocy nie mniejszej niż 75 kM; maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1400 obr/min., filtr powietrza suchy;
- napęd – 4x4 włączany elektro-hydraulicznie z kontrolką załączonego napędu;
- skrzynia biegów mechaniczna – 12 biegów w przód i 12 biegów w tył;
- sprzęgło – suche, 1 – stopniowe, 1- tarczowe;
- WOM – min. 540/1000 obr. włączany elektro-hydraulicznie z kontrolką załączenia wałka WOM;
- układ hydrauliczny – ok. 64 l/min, 2 sekcyjny, ok. 18 Mpa;
- wyjścia hydrauliczne – 4 szt. EURO;
- układ kierowniczy – hydrostatyczny ze wspomaganiem;
- układ hamulcowy – tarczowy mokry, hamulec na 4 koła;
- podnośnik – udźwig min. 2800 kg na końcówkach, min. 1400 kg w odległości 610 mm;
- norma emisji spalin nie mniejsza niż Euro STAGE V;
- koła o minimalnych wymiarach: tylne –380/85R30, przednie –300/70R20, w tym:
- na tylne koła dodatkowe obciążniki;
- błotniki przednie skrętne;
- instalacja pneumatyczna.
3) Osprzęt kompatybilny w ciągnikiem:
a) Ładowacz czołowy – minimalne parametry: Q= 1200 kg, h=3,55 m hydr. III sek. dżojstik, samopoziomowanie, amortyzator hydrauliczny tłokowy;
b) Łyżka – czerpak do materiałów sypkich – minimalne parametry: V=0,71 m3, L=2,0 m;
c) Pług do odśnieżania – V ramka mocująca, lampy obrysowe, lemiesz gumowy amortyzowany, kopiowanie boczne ok. L=2,3 m

4) Wymagania gwarancyjne i serwisowe
a) Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być wyposażony we wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do zarejestrowania go i dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych, a także posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
b) Ciągnik przeznaczony jest głównie do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną.
c) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 24 miesiące na dostarczony ciągnik rolniczy z limitem mth min. 2000 w czasie trwania gwarancji liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika
d) Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia, nie wliczając dni ustawowo wolnych.
e) Wykonawca w ofercie musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185115,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185115,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341890743

7.3.4) Miejscowość: NOWE ZDUNY 82A

7.3.5) Kod pocztowy: 99-440

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185115,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.