Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00468353/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków OSP
(hełm, kominiarka, rękawice, ubranie bojowe, buty)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8945ca18-1e3c-48bf-81ce-fc563a66bcd01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków OSP(hełm, kominiarka, rękawice, ubranie bojowe, buty)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8945ca18-1e3c-48bf-81ce-fc563a66bcd0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041990/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup 40 kompletów umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków OSP (hełm, kominiarka, rękawice, ubranie bojowe, buty)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków OSP (hełm, kominiarka, rękawice, ubranie bojowe, buty) w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w ramach 5 poniższych zdań:
Zadanie 1. Dostawa hełmów strażackich z latarkami dla jednostek OSP
Zadanie 2. Dostawa kominiarek niepalnych dla jednostek OSP
Zadanie 3. Dostawa rękawic pożarniczych dla jednostek OSP
Zadanie 4. Dostawa 40 kompletów ubrań bojowych i koszarowych dla jednostek OSP
Zadanie 5. Dostawa 40 par butów bojowych dla jednostek OSP
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa fabrycznie nowego drobnicowego wyposażenia kuchni Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji Buskie Uzdrowisko
- "USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ŚWIADCZONE NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA I GMINY W BUSKU-ZDROJU"
- "Zakup samobieżnej koparko-ładowarki"
- "Remont drogi powiatowej Nr 1010T Rzeszutki - Falki - Janowce Poduszowskie od km 2+290 do km 3+330 dł. 1040 m"
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1067T Stopnica-Oleśnica - Połaniec od km 5+198 do km 6+500 o dł. 1302 m"
- "Remont drogi powiatowej Nr 1056T Piasek Mały - Zborów - Piestrzec - Zołcza - Ugory od km 0+000 do km 1+500 dł. 1500 m"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach - Zadanie 3.
- Dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa przeznaczonego dla Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- "Realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej terenie gm. Skarżysko Kościelne w roku 2025"- powt.
- Zakup i dostawa odzieży roboczej
- DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI i OBRONY CYWILNEJ (2)
- Zakup odzieży ochronnej dla jednostek OSP Gminy Oborniki Śląskie.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





